Twitter planuje nowe targetowanie reklam

Twitter planuje nowe targetowanie reklam

Brief.pl / Technologie

Unikatowe targetowanie reklam ma być oparte o adresy email oraz ciasteczka.

-

Jednak ten rodzaj targetowania reklam, pomimo zalet, wzbudza pewne wątpliwości. Dotyczą one prywatności użytkowników oraz wykorzystywania ich danych. Przedstawiciel Twittera wyjaśnia, że dane będą zbierane i analizowane według odpowiednich kryteriów. Dzięki temu niemożliwe będzie zbieranie dodatkowych danych i przekazywanie ich dalej.

Targetowanie wpisów poprzez adresy email potwierdza, że mailing jest jednym z najlepszych narzędzi promocji w internecie.

 

Zobacz także:

Klienci z social media mało wartościowi

E-mailing w e-commerce

 

Wszyscy użytkownicy Twittera mają możliwość wyłączenia wpisów sponsorowanych w ustawieniach konta.

Jednak patrząc na bardzo wolno rosnącą popularność mikroblogingu w Polsce, jeszcze przez długi czas nie zagraża nam nadmierna ilość reklam na Twitterze.

Źródło: www.adweek.com

Tagi:

twitter email

Zobacz inne polecane artykuły

Oddaj pracownikom władzę

Magazyn / Inspiracje

Oddaj pracownikom władzę
Oddaj pracownikom władzę

Czy można prowadzić firmę, nie podejmując żadnej decyzji? Czy dobrym pomysłem jest ujawnienie wysokości pensji wszystkich pracowników, a co więcej, danie im możliwości samodzielnego przyznawania sobie wynagrodzenia? Czy firma bez siedziby głównej i biura ma szansę przetrwać na rynku? Chociaż może się wydawać, że każdy prezes na powyższe pytania bez zastanowienia odpowiedziałby przecząco, przykłady takich firm, jak Semco czy Xtech.pl, pokazują, że byłyby to odpowiedzi nieuzasadnione.

Jak używać hashtagów?

Brief.pl / Aktualności

Jak używać hashtagów?
Jak używać hashtagów?

Hashtagi królują zarówno na Instagramie jak i na Twitterze. Niby każdy wie o co z nimi chodzi, ale czy każdy z nas używa ich poprawnie? Poniżej znajdziesz kilka wskazówek jak je wykorzystać w swoich działaniach w social media aby zwiększyć zasięg publikowanych treści.