Twitter planuje nowe targetowanie reklam

Twitter planuje nowe targetowanie reklam

Brief.pl / Technologie

Unikatowe targetowanie reklam ma być oparte o adresy email oraz ciasteczka.

-

Jednak ten rodzaj targetowania reklam, pomimo zalet, wzbudza pewne wątpliwości. Dotyczą one prywatności użytkowników oraz wykorzystywania ich danych. Przedstawiciel Twittera wyjaśnia, że dane będą zbierane i analizowane według odpowiednich kryteriów. Dzięki temu niemożliwe będzie zbieranie dodatkowych danych i przekazywanie ich dalej.

Targetowanie wpisów poprzez adresy email potwierdza, że mailing jest jednym z najlepszych narzędzi promocji w internecie.

 

Zobacz także:

Klienci z social media mało wartościowi

E-mailing w e-commerce

 

Wszyscy użytkownicy Twittera mają możliwość wyłączenia wpisów sponsorowanych w ustawieniach konta.

Jednak patrząc na bardzo wolno rosnącą popularność mikroblogingu w Polsce, jeszcze przez długi czas nie zagraża nam nadmierna ilość reklam na Twitterze.

Źródło: www.adweek.com

Tagi:

twitter email

Zobacz inne polecane artykuły

Okazje warte milion(y)

Brief.pl / Aktualności

Okazje warte milion(y)
Okazje warte milion(y)

Ile razy zdarzyło Ci się z żalem odrzucić atrakcyjną promocję, bo była to „oferta dla dwojga”, albo należało „podzielić się nią z przyjaciółmi”? Marcinowi i Adrianowi, dwóm studentom z Gniezna także przytrafiło się to nie raz i dlatego założyli serwis NaSpółę.pl. Młody, funkcjonujący od kilku miesięcy startup docenili inwestorzy, zasilając go okrągłym milionem złotych.

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Brief.pl / Wiedza

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku
5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Algorytmy wyszukiwarki Google aktualizowane są nawet kilkaset razy w ciągu roku. Nic więc dziwnego, że nadążenie za zmianami bywa trudne, nawet dla dobrego specjalisty SEO, a to, co sprawdzało się jeszcze pół roku temu, obecnie może być traktowane co najwyżej jako mit. Przekonaj się, jakie działania pozycjonujące mają sens na dziś, a które lepiej odpuścić.

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Brief.pl / Aktualności

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?
Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Gadżety reklamowe podbijają rynek. Jakie produkty są najczęściej wybierane przez firmy jako upominki dla klientów? Które z nich cieszą obdarowanych, a które są wyrzucane niemal od razu po otrzymaniu? I wreszcie - jakie cechy powinien mieć trafiony gadżet?