Promocja Polski w Chinach, Japonii i w Indiach

Promocja Polski w Chinach, Japonii i w Indiach

Brief for Poland / Aktualności

Polska Organizacja Turystyczna rozpoczyna promocję Polski na nowych rynkach, w tym na wybranych azjatyckich, a kampania, która rozpoczęła się w 2011 roku zwiększy zasięg o nowe kraje. Zmienia się także linia kreacyjna, a hasło „Feel Invited" zostaje zastąpione „Come and Find Your Story".

-

Rada Promocji Polski powołała grupę roboczą ds. współpracy przy realizacji działań promocyjnych na rynkach zagranicznych, której głównym zadaniem będzie konsolidacja sił resortów i realizacja działań promocyjnych. W pierwszym spotkaniu udział wzięli m.in. przedstawiciele Ministerstwa Sportu i Turystyki, Ministerstwa Gospodarki, Ministerstwa Spraw Zagranicznych, Ministerstwa Rolnictwa i Rozwoju Wsi i Instytutu Adama Mickiewicza oraz PLL LOT. Impulsem do podjęcia wspólnych działań w obrębie różnych resortów jest intensyfikacja działań promocyjnych za granicą.  

Come and Find Your Story

Koncepcję działań na nowych rynkach i założenia projektu "Lubię Polskę" w ramach, którego zostanie zrealizowna kampania w Chinach, Japonii i w Indiach, przedstawiła Barbara Tutak wicedyrektor departamentu planowania marketingowego w POT:

-Koncentracja działań promocyjnych to rynki emisyjne, na których ludzie mogą wolne środki wydatkować na podróże zagraniczne. Rynek zagraniczny, a zwłaszcza rynek chiński jest rynkiem, w którym przyrost wyjazdów turystycznych następuje w bardzo dużym tempie. Jest to ruch odbywający się głównie po regionie azjatyckim. Jednak faktem jest, że 4 mln podróży, które Chińczycy odbywają w kierunku innym niż Azja Południowo-Wschodnia to właśnie Europa - mówi Barbara Tutak.

Hasłem promocyjnym dla wszystkich działań realizowanych na rynkach zagranicznych będzie: "Przyjedź do Polski i znajdź swoją historię". Linia kreacyjna opiera się na konwencji bajkowej, która ma wywoływać u odbiorców pozytywne emocje i wspomnienia z dzieciństwa i zachęcać do przyjazdu do Polski, by przeżyć wspaniałe chwile i znaleźć wyjątkowe dla siebie miejsca i swoją historię.

Kreacja została uzgodniona z wszystkimi regionami. - Spójny przekaz i skuteczna komunikacja nie może powstać bez współpracy z regionami, których promocja przecież dotyczy. Zaproponowaliśmy, aby obok naszej identyfikacji wizualnej pojawiały się na reklamie loga regionu lub miasta a słowo Polska zastąpione nazwą regionu lub miasta. Na wielu rynkach a w szczególności azjatyckich siła marki miast jest silniejsza niż marka kraju - powiedział Bartłomiej Walas, wiceprezes POT.

Come and Find Your Story        Come and Find Your Story

::

Źródło: POT

Zobacz inne polecane artykuły

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

Brief.pl / Aktualności

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery
Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

W jaki sposób sponsoring telewizyjny przekłada się na sprzedaż e-commerce? Czy pogłoski o śmierci telewizji są przesadzone? O tych i innych aspektach telewizji XXI wieku podczas tegorocznej konferencji tvday rozmawialiśmy z Jackiem Szymczykiem, ad sales director Discovery w Polsce.

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Brief.pl / Aktualności

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości
5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Długie, mroźne miesiące zimy dają się nam we znaki, rozbudzając tym samym pragnienie zmiany, zieleni i kolorów. Tak też powinny wyglądać newslettery – świeżo i słonecznie. Marketerzy, jako ci, którzy zawsze podążają nie tylko za panującymi w branży trendami, ale także za potrzebami odbiorców, powinni włączyć do komunikacji te elementy, których odbiorcy w tym okresie szczególnie łakną.