Poszukiwanie wpisuje się w definicję startupu

Poszukiwanie wpisuje się w definicję startupu

Magazyn / Aktualności

Filip Miłoszewski, współtwórca spółki Listonic, na temat tego, jak wybrać właściwy model biznesowy startupu: Zarabiamy i mamy swój sposób, ale nie jesteśmy jeszcze tak wielką firmą, żeby móc powiedzieć, że to jest wszystko, co się da „wycisnąć"’ z listy zakupów.

-

Poszukiwanie odpowiedniego modelu biznesowego wpisuje się w definicję startupu. Nie do końca wiedzieliśmy zatem, na czym będziemy zarabiać. Wysnuliśmy tylko pewne hipotezy, że jeżeli dana osoba deklaruje na liście zakupów co che kupić, to mamy świetny kanał do informowania np. na temat tego, jakie są produkty na rynku. Kategoria te jest bardzo szeroka i cały czas testujemy nowe modele biznesowe. A moment, w którym obecnie jesteśmy, jest wypracowany przez kilka lat, podczas których miały miejsce różne tzw. piwoty i zmiany podejścia biznesowego, by oprzeć to ostatecznie na kilku stabilnych źródłach przychodów.

:: ::

Z Kamilem Janiszewskim, Filipem Miłoszewskim i Piotrem Wójcickim -  twórcami spółki Listonic, którzy znaleźli się w tegorocznym rankingu „50 najbardziej kreatywnych wg Briefu” - rozmawiamy w wakacyjnym wydaniu miesięcznika "Brief", który wskrótce ukaże się na rynku.

Zachęcamy do lektury!

Zobacz inne polecane artykuły

Oddaj pracownikom władzę

Magazyn / Inspiracje

Oddaj pracownikom władzę
Oddaj pracownikom władzę

Czy można prowadzić firmę, nie podejmując żadnej decyzji? Czy dobrym pomysłem jest ujawnienie wysokości pensji wszystkich pracowników, a co więcej, danie im możliwości samodzielnego przyznawania sobie wynagrodzenia? Czy firma bez siedziby głównej i biura ma szansę przetrwać na rynku? Chociaż może się wydawać, że każdy prezes na powyższe pytania bez zastanowienia odpowiedziałby przecząco, przykłady takich firm, jak Semco czy Xtech.pl, pokazują, że byłyby to odpowiedzi nieuzasadnione.

Jak używać hashtagów?

Brief.pl / Aktualności

Jak używać hashtagów?
Jak używać hashtagów?

Hashtagi królują zarówno na Instagramie jak i na Twitterze. Niby każdy wie o co z nimi chodzi, ale czy każdy z nas używa ich poprawnie? Poniżej znajdziesz kilka wskazówek jak je wykorzystać w swoich działaniach w social media aby zwiększyć zasięg publikowanych treści.