Poszukiwanie wpisuje się w definicję startupu

Poszukiwanie wpisuje się w definicję startupu

Magazyn / Aktualności

Filip Miłoszewski, współtwórca spółki Listonic, na temat tego, jak wybrać właściwy model biznesowy startupu: Zarabiamy i mamy swój sposób, ale nie jesteśmy jeszcze tak wielką firmą, żeby móc powiedzieć, że to jest wszystko, co się da „wycisnąć"’ z listy zakupów.

-

Poszukiwanie odpowiedniego modelu biznesowego wpisuje się w definicję startupu. Nie do końca wiedzieliśmy zatem, na czym będziemy zarabiać. Wysnuliśmy tylko pewne hipotezy, że jeżeli dana osoba deklaruje na liście zakupów co che kupić, to mamy świetny kanał do informowania np. na temat tego, jakie są produkty na rynku. Kategoria te jest bardzo szeroka i cały czas testujemy nowe modele biznesowe. A moment, w którym obecnie jesteśmy, jest wypracowany przez kilka lat, podczas których miały miejsce różne tzw. piwoty i zmiany podejścia biznesowego, by oprzeć to ostatecznie na kilku stabilnych źródłach przychodów.

:: ::

Z Kamilem Janiszewskim, Filipem Miłoszewskim i Piotrem Wójcickim -  twórcami spółki Listonic, którzy znaleźli się w tegorocznym rankingu „50 najbardziej kreatywnych wg Briefu” - rozmawiamy w wakacyjnym wydaniu miesięcznika "Brief", który wskrótce ukaże się na rynku.

Zachęcamy do lektury!

Zobacz inne polecane artykuły

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

Brief.pl / Aktualności

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery
Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

W jaki sposób sponsoring telewizyjny przekłada się na sprzedaż e-commerce? Czy pogłoski o śmierci telewizji są przesadzone? O tych i innych aspektach telewizji XXI wieku podczas tegorocznej konferencji tvday rozmawialiśmy z Jackiem Szymczykiem, ad sales director Discovery w Polsce.

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Brief.pl / Aktualności

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster
YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Z każdym rokiem rośnie rola treści wideo, co przekłada się na wzrost popularności YouTuberów. Potencjał ten dostrzegają firmy, stawiając na współpracę z Vlogerami. Których z nich ma największy potencjał reklamowy? W analizie przygotowanej przez „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów” podsumowano obecność medialną 100 najpopularniejszych pod względem liczby subskrybentów polskich YouTuberów. Raport dotyczy 2016 roku.