Kontrowersyjna reklama Samsunga

Brief.pl / Inspiracje

Na kanale YouTube "SamsungIceland" pojawiła się nowa reklama Samsunga Galaxy S4. Oprócz głównego bohatera występuje w niej grupa wojowników ninja oraz... kozioł.

-

Duże kontrowersje wywołało nawiązanie w reklamie do flagowego produktu Apple, czyli iPhone'a.

Motywem przewodnim spotu jest wprowadzenie w Samsungu Galaxy S4 obsługi języka islandzkiego. Telefon Apple został przedstawiony jako jabłko, poprzez które bohater, mieszkaniec Islandii, nie może się z nikim skontaktować i ma roblemy z jego obsługą.

Druga część spotu wideo jest dla większości oglądających niezrozumiała. Widać to wyraźnie w komentarzach pod filmem zamieszczonym na YouTube. Widzowie nie mogą doszukać się powiązania pomiędzy Islandią, telefonami oraz grupą wojowników ninja z kozą.

Co Wy sądzicie o tej kreacji?

Zobacz inne polecane artykuły

Rekordowe wyjście inwestycyjne Venture Capital. Synerise zainwestuje 20 mln zł w rozwój sztucznej inteligencji i autonomicznego marketing

Brief.pl / Aktualności

Rekordowe wyjście inwestycyjne Venture Capital. Synerise zainwestuje 20 mln zł w rozwój sztucznej inteligencji i autonomicznego marketing
Rekordowe wyjście inwestycyjne Venture Capital. Synerise zainwestuje 20 mln zł w rozwój sztucznej inteligencji i autonomicznego marketing

Krakowska spółka po raz drugi w ciągu ostatniego roku z sukcesem zakończyła prywatną emisję akcji. W drodze transakcji o wartości 45 mln zł Synerise uzyskał dostęp do kapitału, którego sporą część przeznaczy na badania i rozwój. 29-krotną stopę zwrotu uzyskał Satus Venture, który za kwotę 25 mln zł sprzedał część swoich akcji w spółce.

Perfekcyjna egzekucja podstawą innowacji. Rozmowa z Kacprem Winiarczykiem, general managerem Ubera w Polsce

Brief.pl / Ludzie

Perfekcyjna egzekucja podstawą innowacji. Rozmowa z Kacprem Winiarczykiem, general managerem Ubera w Polsce
Perfekcyjna egzekucja podstawą innowacji. Rozmowa z Kacprem Winiarczykiem, general managerem Ubera w Polsce

Po 3 latach od momentu wejścia na polski rynek Uberowi udało się zgromadzić ponad milion zadowolonych użytkowników. Jak się okazuje, z aplikacji w Polsce najchętniej korzysta pokolenie millenialsów. Teraz firma zdecydowała się umocnić swój marketing - tak, by z aplikacją dotrzeć do szerszego grona odbiorców, w różnym wieku. O nowej strategii marketingowej, zjawisku uberyzacji i premierach kolejnych usług Ubera rozmawiamy z Kacprem Winiarczykiem, general managerem Ubera w Polsce.