Poznań chce przyciągnąć Irlandczyków

Poznań chce przyciągnąć Irlandczyków

Brief for Poland / Aktualności

Miasto Poznań rozpoczęło nową kampanię promocyjną skierowaną do mieszkańców Irlandii. Kampania obecna w radiu oraz w największych internetowych portalach informacyjnych wykorzystuje motyw zieleni jako element łączący poznaniaków i Irlandczyków.

-

Spot radiowy emitowany jest w sześciu irlandzkich radiostacjach: dwóch o zasięgu ogólnokrajowym – Today FM i 2FM oraz czterech działających na terenie Dublina – FM104, Spin 1038, 98FM i Phantom 105.2.

Nagranie prezentuje atrakcje miasta, takie jak zabytkowy Stary Rynek czy Jezioro Maltańskie. Motywem przewodnim nagrania jest zieleń, a Irlandczycy dowiedzą się z niego, że w Poznaniu zielone są tramwaje, butelki piwa oraz…ogórki. Głosu w polsko – angielskim nagraniu użyczyła znana polska aktorka Magdalena Różczka.

Reklama pojawiła się także w największych internetowych portalach informacyjnych takich jak Irish Times czy Irish Examiner. Bannery promujące Poznań wyświetlane będą przez miesiąc.

Kampania promocyjna zachęca także Irlandczyków do zaplanowania podróży za pomocą strony www.poznan.travel. Witryna podpowie, jak najłatwiej dojechać do Poznania oraz pomoże znaleźć zakwaterowanie. Portal pokazuje także najważniejsze atrakcje Poznania oraz miejsca gdzie można smacznie zjeść. Odwiedzając stronę, każdy może zorganizować swój pobyt w mieście.

– Nowa kampania promocyjna Poznania w Irlandii to kolejny krok w budowaniu pozytywnych relacji pomiędzy mieszkańcami Zielonej Wyspy a poznaniakami. Poprzez realizację tej kampanii chcemy budować wizerunek Poznania jako najbardziej przyjaznego Irlandczykom miasta w Europie – mówi Łukasz Goździor, dyrektor biura promocji Miasta Poznania.

Kampania promocyjna realizowana była przez agencję reklamową Just. W tym roku planowane są również działania promocyjne w Niemczech na terenie Brandenburgii i Berlinie.

::

Historia poznańsko - irlandzka
Niepowtarzalna atmosfera, którą stworzyło na ulicach miasta 70 tysięcy fanów piłki nożnej z Irlandii przyczyniła się do organizacji przez miasto wielu wydarzeń promocyjnych. Ich celem było zaproszenie mieszkańców Zielonej Wyspy do stolicy Wielkopolscy.

Po raz pierwszy Poznań pojawił się na ulicach Dublina w lipcu ubiegłego roku. Wtedy to w centrum miasta zorganizowano wystawę zdjęć prezentującą niepowtarzalną atmosferę oraz wspólną zabawę kibiców podczas turnieju UEFA Euro 2012.

Kolejnym krokiem były działania promocyjne przy okazji towarzyskiego meczu Irlandia-Polska rozegranego na stadionie Aviva. Na ogromnej piłce stojącej u bram stadionu kibice mogli napisać kilka słów pozdrowienia dla Poznaniaków.

Przedstawiciele Poznania wzięli także udział w paradzie z okazji Dnia Św Patryka, kiedy to 14 osób promowało najważniejsze atrakcje miasta na ulicach Dublina.

Nowa kampania promocyjna zorientowana na radio to kontynuacja tych działań.

Zobacz inne polecane artykuły

Skanska zainwestuje w Business Link. Największa inwestycja globalnej korporacji w polski startup

Magazyn / Aktualności

Skanska zainwestuje w Business Link. Największa inwestycja globalnej korporacji w polski startup
Skanska zainwestuje w Business Link. Największa inwestycja globalnej korporacji w polski startup

Business Link i Skanska będą współtworzyć innowacyjny ekosystem w regionie Europy Środkowo-Wschodniej (CEE) dla startupów, małych i średnich firm oraz sektora usług biznesowych. Deweloper zainwestował w Business Link, największą sieć coworkingu i prywatnych biur na wynajem w Polsce. Dzięki planowanej ekspansji Business Link stanie się największą tego typu siecią w Europie i drugą na świecie, a Skanska stworzy najbardziej kompleksową ofertę biurową dla różnorodnych podmiotów na rynku CEE.

Poland Business Run – polskie firmy po raz szósty pobiegną dla potrzebujących

Brief.pl / Aktualności

Poland Business Run – polskie firmy po raz szósty pobiegną dla potrzebujących
Poland Business Run – polskie firmy po raz szósty pobiegną dla potrzebujących

Szósta edycja największego charytatywnego biegu w kraju – Poland Business Run – startuje 3 września. Uczestnicy pobiegną w tym roku w 7 miastach: Krakowie, Warszawie, Łodzi, Wrocławiu, Poznaniu, Gdańsku i Katowicach. Rejestracja drużyn rusza już pod koniec kwietnia. Cel? Pomoc osobom z niepełnosprawnością ruchową w powrocie do normalnego życia.

E-zakupy w niedzielę? 81 proc. Polaków jest na tak

Brief.pl / Aktualności

E-zakupy w niedzielę? 81 proc. Polaków jest na tak
E-zakupy w niedzielę? 81 proc. Polaków jest na tak

W ostatnich latach przeciętne tempo życia wielu Polaków diametralnie się zmieniło. Większość rzeczy robimy w pośpiechu i cierpimy na nieustanny brak czasu. Wraz z rozwojem nowych technologii na popularności zyskały e-zakupy, które pozwalają zaoszczędzić czas. Z badań wynika, że 39 proc. Polaków robi zakupy przez internet w niedzielę z powodu braku czasu w tygodniu. Aż 78 proc. respondentów deklaruje, że nie powinno być żadnych ograniczeń w niedzielnym e-handlu. Rozwiązania z rynku e-commerce odzwierciedlają oczekiwania konsumentów, którzy coraz chętniej kupują przez internet. Co ciekawe konsumenci online nie tylko kupują ubrania czy elektronikę, ale również produkty spożywcze. Co na to ustawodawcy? Czy serwery e-sklepów zostaną wyłączone?