Poznań chce przyciągnąć Irlandczyków

Poznań chce przyciągnąć Irlandczyków

Brief for Poland / Aktualności

Miasto Poznań rozpoczęło nową kampanię promocyjną skierowaną do mieszkańców Irlandii. Kampania obecna w radiu oraz w największych internetowych portalach informacyjnych wykorzystuje motyw zieleni jako element łączący poznaniaków i Irlandczyków.

-

Spot radiowy emitowany jest w sześciu irlandzkich radiostacjach: dwóch o zasięgu ogólnokrajowym – Today FM i 2FM oraz czterech działających na terenie Dublina – FM104, Spin 1038, 98FM i Phantom 105.2.

Nagranie prezentuje atrakcje miasta, takie jak zabytkowy Stary Rynek czy Jezioro Maltańskie. Motywem przewodnim nagrania jest zieleń, a Irlandczycy dowiedzą się z niego, że w Poznaniu zielone są tramwaje, butelki piwa oraz…ogórki. Głosu w polsko – angielskim nagraniu użyczyła znana polska aktorka Magdalena Różczka.

Reklama pojawiła się także w największych internetowych portalach informacyjnych takich jak Irish Times czy Irish Examiner. Bannery promujące Poznań wyświetlane będą przez miesiąc.

Kampania promocyjna zachęca także Irlandczyków do zaplanowania podróży za pomocą strony www.poznan.travel. Witryna podpowie, jak najłatwiej dojechać do Poznania oraz pomoże znaleźć zakwaterowanie. Portal pokazuje także najważniejsze atrakcje Poznania oraz miejsca gdzie można smacznie zjeść. Odwiedzając stronę, każdy może zorganizować swój pobyt w mieście.

– Nowa kampania promocyjna Poznania w Irlandii to kolejny krok w budowaniu pozytywnych relacji pomiędzy mieszkańcami Zielonej Wyspy a poznaniakami. Poprzez realizację tej kampanii chcemy budować wizerunek Poznania jako najbardziej przyjaznego Irlandczykom miasta w Europie – mówi Łukasz Goździor, dyrektor biura promocji Miasta Poznania.

Kampania promocyjna realizowana była przez agencję reklamową Just. W tym roku planowane są również działania promocyjne w Niemczech na terenie Brandenburgii i Berlinie.

::

Historia poznańsko - irlandzka
Niepowtarzalna atmosfera, którą stworzyło na ulicach miasta 70 tysięcy fanów piłki nożnej z Irlandii przyczyniła się do organizacji przez miasto wielu wydarzeń promocyjnych. Ich celem było zaproszenie mieszkańców Zielonej Wyspy do stolicy Wielkopolscy.

Po raz pierwszy Poznań pojawił się na ulicach Dublina w lipcu ubiegłego roku. Wtedy to w centrum miasta zorganizowano wystawę zdjęć prezentującą niepowtarzalną atmosferę oraz wspólną zabawę kibiców podczas turnieju UEFA Euro 2012.

Kolejnym krokiem były działania promocyjne przy okazji towarzyskiego meczu Irlandia-Polska rozegranego na stadionie Aviva. Na ogromnej piłce stojącej u bram stadionu kibice mogli napisać kilka słów pozdrowienia dla Poznaniaków.

Przedstawiciele Poznania wzięli także udział w paradzie z okazji Dnia Św Patryka, kiedy to 14 osób promowało najważniejsze atrakcje miasta na ulicach Dublina.

Nowa kampania promocyjna zorientowana na radio to kontynuacja tych działań.

Zobacz inne polecane artykuły

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

Brief.pl / Aktualności

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery
Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

W jaki sposób sponsoring telewizyjny przekłada się na sprzedaż e-commerce? Czy pogłoski o śmierci telewizji są przesadzone? O tych i innych aspektach telewizji XXI wieku podczas tegorocznej konferencji tvday rozmawialiśmy z Jackiem Szymczykiem, ad sales director Discovery w Polsce.

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Brief.pl / Aktualności

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości
5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Długie, mroźne miesiące zimy dają się nam we znaki, rozbudzając tym samym pragnienie zmiany, zieleni i kolorów. Tak też powinny wyglądać newslettery – świeżo i słonecznie. Marketerzy, jako ci, którzy zawsze podążają nie tylko za panującymi w branży trendami, ale także za potrzebami odbiorców, powinni włączyć do komunikacji te elementy, których odbiorcy w tym okresie szczególnie łakną.