Poznań chce przyciągnąć Irlandczyków

Poznań chce przyciągnąć Irlandczyków

Brief for Poland / Aktualności

Miasto Poznań rozpoczęło nową kampanię promocyjną skierowaną do mieszkańców Irlandii. Kampania obecna w radiu oraz w największych internetowych portalach informacyjnych wykorzystuje motyw zieleni jako element łączący poznaniaków i Irlandczyków.

-

Spot radiowy emitowany jest w sześciu irlandzkich radiostacjach: dwóch o zasięgu ogólnokrajowym – Today FM i 2FM oraz czterech działających na terenie Dublina – FM104, Spin 1038, 98FM i Phantom 105.2.

Nagranie prezentuje atrakcje miasta, takie jak zabytkowy Stary Rynek czy Jezioro Maltańskie. Motywem przewodnim nagrania jest zieleń, a Irlandczycy dowiedzą się z niego, że w Poznaniu zielone są tramwaje, butelki piwa oraz…ogórki. Głosu w polsko – angielskim nagraniu użyczyła znana polska aktorka Magdalena Różczka.

Reklama pojawiła się także w największych internetowych portalach informacyjnych takich jak Irish Times czy Irish Examiner. Bannery promujące Poznań wyświetlane będą przez miesiąc.

Kampania promocyjna zachęca także Irlandczyków do zaplanowania podróży za pomocą strony www.poznan.travel. Witryna podpowie, jak najłatwiej dojechać do Poznania oraz pomoże znaleźć zakwaterowanie. Portal pokazuje także najważniejsze atrakcje Poznania oraz miejsca gdzie można smacznie zjeść. Odwiedzając stronę, każdy może zorganizować swój pobyt w mieście.

– Nowa kampania promocyjna Poznania w Irlandii to kolejny krok w budowaniu pozytywnych relacji pomiędzy mieszkańcami Zielonej Wyspy a poznaniakami. Poprzez realizację tej kampanii chcemy budować wizerunek Poznania jako najbardziej przyjaznego Irlandczykom miasta w Europie – mówi Łukasz Goździor, dyrektor biura promocji Miasta Poznania.

Kampania promocyjna realizowana była przez agencję reklamową Just. W tym roku planowane są również działania promocyjne w Niemczech na terenie Brandenburgii i Berlinie.

::

Historia poznańsko - irlandzka
Niepowtarzalna atmosfera, którą stworzyło na ulicach miasta 70 tysięcy fanów piłki nożnej z Irlandii przyczyniła się do organizacji przez miasto wielu wydarzeń promocyjnych. Ich celem było zaproszenie mieszkańców Zielonej Wyspy do stolicy Wielkopolscy.

Po raz pierwszy Poznań pojawił się na ulicach Dublina w lipcu ubiegłego roku. Wtedy to w centrum miasta zorganizowano wystawę zdjęć prezentującą niepowtarzalną atmosferę oraz wspólną zabawę kibiców podczas turnieju UEFA Euro 2012.

Kolejnym krokiem były działania promocyjne przy okazji towarzyskiego meczu Irlandia-Polska rozegranego na stadionie Aviva. Na ogromnej piłce stojącej u bram stadionu kibice mogli napisać kilka słów pozdrowienia dla Poznaniaków.

Przedstawiciele Poznania wzięli także udział w paradzie z okazji Dnia Św Patryka, kiedy to 14 osób promowało najważniejsze atrakcje miasta na ulicach Dublina.

Nowa kampania promocyjna zorientowana na radio to kontynuacja tych działań.

Zobacz inne polecane artykuły

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Brief.pl / Aktualności

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?
Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Gadżety reklamowe podbijają rynek. Jakie produkty są najczęściej wybierane przez firmy jako upominki dla klientów? Które z nich cieszą obdarowanych, a które są wyrzucane niemal od razu po otrzymaniu? I wreszcie - jakie cechy powinien mieć trafiony gadżet?

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Brief.pl / Wiedza

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku
5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Algorytmy wyszukiwarki Google aktualizowane są nawet kilkaset razy w ciągu roku. Nic więc dziwnego, że nadążenie za zmianami bywa trudne, nawet dla dobrego specjalisty SEO, a to, co sprawdzało się jeszcze pół roku temu, obecnie może być traktowane co najwyżej jako mit. Przekonaj się, jakie działania pozycjonujące mają sens na dziś, a które lepiej odpuścić.

Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar

Brief.pl / Aktualności

Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar
Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar

Zbierają dane o użytkownikach sieci w 187 państwach, a ich autorska platforma DMP – OnAudience.com - przetwarza już ponad 3 mld profili internautów. Pokornie przyznają, że nie monitorują jeszcze aktywności sieciowej mieszkańców San Escobar, ale i tu obiecują rychłą poprawę. Warszawska spółka Cloud Technologies swój biznes zaczynała jako start-up w garażu, dziś po 6 latach działalności ma pozycję polskiego lidera analityki Big Data, posiadającego największą hurtownię danych w Europie. W tym roku spółka planuje opuścić NewConnect na rzecz głównego parkietu GPW.