Jesień będzie należeć do Apple?

Jesień będzie należeć do Apple?

Brief.pl / Technologie

"Jesienią czeka nas zalew nowych produktów od Apple" - donosi Business Insider. Jeszcze w tym roku zobaczymy nowego iPhone'a i iPada? A może zegarek od Apple?

-

Podobno Tim Cook zaprosił kadrę zarządzającą najwyższego szczebla w Apple na tajne spotkanie, w trakcie którego rozmawiano o tym, jak sprzedawać więcej iPhone'ów oraz o premierze nowych produktów na przełomie 2013 i 2014 roku.

Ta plotka wydaje się o tyle prawdziwa, że od premiery iPhone'a 5 niedługo minie rok, a w trakcie ostatniej prezentacji wyników finansowych Tim Cook mówił, że firma ma w zanadrzu "naprawdę ciekawe produkty na jesień i cały 2014 rok".

Jesienna prezentacja nowej odsłony smartfona od Apple jest też prawdopodobna, ponieważ na ten okres zapowiedziano oficjalny start iOS 7 dla wszystkich użytkowników.

Pomimo tego, że w trakcie WWDC Phil Schiller, próbował w niewybredny sposób przekonać wszystkich, że Apple nadal jest liderem innowacji, technologiczny świat potrzebuje co i rusz empirycznych dowodów na potwierdzenie tej tezy. Sam nowy iPhone to dla fanów marki za mało. Apple ma ten problem, że pokazując regularnie przełomowe produkty bardzo wywindowała oczekiwania klientów. Zatem, można przypuszczać, że w trakcie jesiennej ofensywy zobaczymy również drugą generację iPada mini, być może z ekranem Retina, smartwatch lub nową odsłonę Apple TV.

Prawdopodobnie w połowie września przekonamy się, które przewidywania znajdą odzwierciedlenie w rzeczywistości.

na podstawie: Business Insider; foto: Brett Jordan

Zobacz inne polecane artykuły

Okazje warte milion(y)

Brief.pl / Aktualności

Okazje warte milion(y)
Okazje warte milion(y)

Ile razy zdarzyło Ci się z żalem odrzucić atrakcyjną promocję, bo była to „oferta dla dwojga”, albo należało „podzielić się nią z przyjaciółmi”? Marcinowi i Adrianowi, dwóm studentom z Gniezna także przytrafiło się to nie raz i dlatego założyli serwis NaSpółę.pl. Młody, funkcjonujący od kilku miesięcy startup docenili inwestorzy, zasilając go okrągłym milionem złotych.

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Brief.pl / Wiedza

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku
5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Algorytmy wyszukiwarki Google aktualizowane są nawet kilkaset razy w ciągu roku. Nic więc dziwnego, że nadążenie za zmianami bywa trudne, nawet dla dobrego specjalisty SEO, a to, co sprawdzało się jeszcze pół roku temu, obecnie może być traktowane co najwyżej jako mit. Przekonaj się, jakie działania pozycjonujące mają sens na dziś, a które lepiej odpuścić.

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Brief.pl / Aktualności

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?
Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Gadżety reklamowe podbijają rynek. Jakie produkty są najczęściej wybierane przez firmy jako upominki dla klientów? Które z nich cieszą obdarowanych, a które są wyrzucane niemal od razu po otrzymaniu? I wreszcie - jakie cechy powinien mieć trafiony gadżet?