Jesień będzie należeć do Apple?

Jesień będzie należeć do Apple?

Brief.pl / Technologie

"Jesienią czeka nas zalew nowych produktów od Apple" - donosi Business Insider. Jeszcze w tym roku zobaczymy nowego iPhone'a i iPada? A może zegarek od Apple?

-

Podobno Tim Cook zaprosił kadrę zarządzającą najwyższego szczebla w Apple na tajne spotkanie, w trakcie którego rozmawiano o tym, jak sprzedawać więcej iPhone'ów oraz o premierze nowych produktów na przełomie 2013 i 2014 roku.

Ta plotka wydaje się o tyle prawdziwa, że od premiery iPhone'a 5 niedługo minie rok, a w trakcie ostatniej prezentacji wyników finansowych Tim Cook mówił, że firma ma w zanadrzu "naprawdę ciekawe produkty na jesień i cały 2014 rok".

Jesienna prezentacja nowej odsłony smartfona od Apple jest też prawdopodobna, ponieważ na ten okres zapowiedziano oficjalny start iOS 7 dla wszystkich użytkowników.

Pomimo tego, że w trakcie WWDC Phil Schiller, próbował w niewybredny sposób przekonać wszystkich, że Apple nadal jest liderem innowacji, technologiczny świat potrzebuje co i rusz empirycznych dowodów na potwierdzenie tej tezy. Sam nowy iPhone to dla fanów marki za mało. Apple ma ten problem, że pokazując regularnie przełomowe produkty bardzo wywindowała oczekiwania klientów. Zatem, można przypuszczać, że w trakcie jesiennej ofensywy zobaczymy również drugą generację iPada mini, być może z ekranem Retina, smartwatch lub nową odsłonę Apple TV.

Prawdopodobnie w połowie września przekonamy się, które przewidywania znajdą odzwierciedlenie w rzeczywistości.

na podstawie: Business Insider; foto: Brett Jordan

Zobacz inne polecane artykuły

Oddaj pracownikom władzę

Magazyn / Inspiracje

Oddaj pracownikom władzę
Oddaj pracownikom władzę

Czy można prowadzić firmę, nie podejmując żadnej decyzji? Czy dobrym pomysłem jest ujawnienie wysokości pensji wszystkich pracowników, a co więcej, danie im możliwości samodzielnego przyznawania sobie wynagrodzenia? Czy firma bez siedziby głównej i biura ma szansę przetrwać na rynku? Chociaż może się wydawać, że każdy prezes na powyższe pytania bez zastanowienia odpowiedziałby przecząco, przykłady takich firm, jak Semco czy Xtech.pl, pokazują, że byłyby to odpowiedzi nieuzasadnione.

Jak używać hashtagów?

Brief.pl / Aktualności

Jak używać hashtagów?
Jak używać hashtagów?

Hashtagi królują zarówno na Instagramie jak i na Twitterze. Niby każdy wie o co z nimi chodzi, ale czy każdy z nas używa ich poprawnie? Poniżej znajdziesz kilka wskazówek jak je wykorzystać w swoich działaniach w social media aby zwiększyć zasięg publikowanych treści.

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

Brief.pl / Aktualności

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube
YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

YouTube ogłasza listę reklam, które w 2016 r. zdobyły największą popularność wśród użytkowników z Polski, jak i całej Europy. 10 filmów tylko z polskiego zestawienia zanotowało ponad 100 lat łącznego czasu oglądania. Niekwestionowanym zwycięzcą rodzimego rankingu jest Allegro - zajęło wszystkie trzy miejsca na podium z wideo: Czego szukasz w Święta? | English for beginners, które znalazło się również w europejskim podsumowaniu, Legendy Polskie. Film TWARDOWSKY 2.0. Allegro oraz Legendy Polskie. Film Operacja Bazyliszek. Allegro. Na listę trafiła także kolejna część sagi o polskich legendach, czyli Legendy Polskie. Film Jaga. Allegro, plasując się na piątej pozycji.