Jesień będzie należeć do Apple?

Jesień będzie należeć do Apple?

Brief.pl / Technologie

"Jesienią czeka nas zalew nowych produktów od Apple" - donosi Business Insider. Jeszcze w tym roku zobaczymy nowego iPhone'a i iPada? A może zegarek od Apple?

-

Podobno Tim Cook zaprosił kadrę zarządzającą najwyższego szczebla w Apple na tajne spotkanie, w trakcie którego rozmawiano o tym, jak sprzedawać więcej iPhone'ów oraz o premierze nowych produktów na przełomie 2013 i 2014 roku.

Ta plotka wydaje się o tyle prawdziwa, że od premiery iPhone'a 5 niedługo minie rok, a w trakcie ostatniej prezentacji wyników finansowych Tim Cook mówił, że firma ma w zanadrzu "naprawdę ciekawe produkty na jesień i cały 2014 rok".

Jesienna prezentacja nowej odsłony smartfona od Apple jest też prawdopodobna, ponieważ na ten okres zapowiedziano oficjalny start iOS 7 dla wszystkich użytkowników.

Pomimo tego, że w trakcie WWDC Phil Schiller, próbował w niewybredny sposób przekonać wszystkich, że Apple nadal jest liderem innowacji, technologiczny świat potrzebuje co i rusz empirycznych dowodów na potwierdzenie tej tezy. Sam nowy iPhone to dla fanów marki za mało. Apple ma ten problem, że pokazując regularnie przełomowe produkty bardzo wywindowała oczekiwania klientów. Zatem, można przypuszczać, że w trakcie jesiennej ofensywy zobaczymy również drugą generację iPada mini, być może z ekranem Retina, smartwatch lub nową odsłonę Apple TV.

Prawdopodobnie w połowie września przekonamy się, które przewidywania znajdą odzwierciedlenie w rzeczywistości.

na podstawie: Business Insider; foto: Brett Jordan

Zobacz inne polecane artykuły

Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland

Brief.pl / Ludzie

Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland
Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland

Czy istnieje dobry moment na odpalenie własnego biznesu? Jak w kontekście wszechobecnych startupów rysuje się przyszłość korporacji? Jaka jest świadomość siły małych i średnich przedsiębiorców w Polsce? W ramach cyklu wywiadów przedstawiającego Kapitułę 7. edycji 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie rozmawiamy z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland.