Jesień będzie należeć do Apple?

Jesień będzie należeć do Apple?

Brief.pl / Technologie

"Jesienią czeka nas zalew nowych produktów od Apple" - donosi Business Insider. Jeszcze w tym roku zobaczymy nowego iPhone'a i iPada? A może zegarek od Apple?

-

Podobno Tim Cook zaprosił kadrę zarządzającą najwyższego szczebla w Apple na tajne spotkanie, w trakcie którego rozmawiano o tym, jak sprzedawać więcej iPhone'ów oraz o premierze nowych produktów na przełomie 2013 i 2014 roku.

Ta plotka wydaje się o tyle prawdziwa, że od premiery iPhone'a 5 niedługo minie rok, a w trakcie ostatniej prezentacji wyników finansowych Tim Cook mówił, że firma ma w zanadrzu "naprawdę ciekawe produkty na jesień i cały 2014 rok".

Jesienna prezentacja nowej odsłony smartfona od Apple jest też prawdopodobna, ponieważ na ten okres zapowiedziano oficjalny start iOS 7 dla wszystkich użytkowników.

Pomimo tego, że w trakcie WWDC Phil Schiller, próbował w niewybredny sposób przekonać wszystkich, że Apple nadal jest liderem innowacji, technologiczny świat potrzebuje co i rusz empirycznych dowodów na potwierdzenie tej tezy. Sam nowy iPhone to dla fanów marki za mało. Apple ma ten problem, że pokazując regularnie przełomowe produkty bardzo wywindowała oczekiwania klientów. Zatem, można przypuszczać, że w trakcie jesiennej ofensywy zobaczymy również drugą generację iPada mini, być może z ekranem Retina, smartwatch lub nową odsłonę Apple TV.

Prawdopodobnie w połowie września przekonamy się, które przewidywania znajdą odzwierciedlenie w rzeczywistości.

na podstawie: Business Insider; foto: Brett Jordan

Zobacz inne polecane artykuły

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

Brief.pl / Aktualności

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery
Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

W jaki sposób sponsoring telewizyjny przekłada się na sprzedaż e-commerce? Czy pogłoski o śmierci telewizji są przesadzone? O tych i innych aspektach telewizji XXI wieku podczas tegorocznej konferencji tvday rozmawialiśmy z Jackiem Szymczykiem, ad sales director Discovery w Polsce.

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Brief.pl / Aktualności

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości
5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Długie, mroźne miesiące zimy dają się nam we znaki, rozbudzając tym samym pragnienie zmiany, zieleni i kolorów. Tak też powinny wyglądać newslettery – świeżo i słonecznie. Marketerzy, jako ci, którzy zawsze podążają nie tylko za panującymi w branży trendami, ale także za potrzebami odbiorców, powinni włączyć do komunikacji te elementy, których odbiorcy w tym okresie szczególnie łakną.