Światowy Dzień Łapania za Biust

Światowy Dzień Łapania za Biust

Brief.pl / Inspiracje

Ruszyła akcja edukacyjna współorganizowana przez ING Życie w ramach kampanii „Rak. To się leczy!”. Jej celem jest edukowanie kobiet w zakresie profilaktyki oraz promocję aplikacji PiersiBadacze, w której samobadania piersi uczą znani mężczyźni.

-

W celu zachęcenia kobiet do samobadania piersi powstała bezpłatna aplikacja na iPhone’y i smartfony z systemem Android, w której znani aktorzy, sportowcy i piosenkarze uczą tego, jak prawidłowo przeprowadzić samobadanie piersi. Użytkowniczki aplikacji mogą zadecydować, który ze znanych mężczyzn zagości na ekranie ich telefonu, wybierając Przemysława Saletę, Macieja Jachowskiego, Radosława Majdana, Tomasza Puzona lub Jacka Stachurskiego.

Inspiracją dla aplikacji PiersiBadacze był Your Man Reminder - aplikacja stworzona dwa lata temu przez kanadyjską fundację Rethink Breast Cancer. Twórcy polskiej aplikacji podkreślają, że autorzy oryginalnego rozwiązania z entuzjazmem przyjęli pomysł zaszczepienia tego konceptu w Polsce.

- Aplikacja, oprócz filmów instruktażowych ze znanymi mężczyznami, zapewnia dostęp do artykułów i porad eksperckich dotyczących onkologii, a także kompendium wiedzy na temat profilaktyki nowotworowej „Warto wiedzieć, by wygrać” –mówi Alicja Zakrzewska, rzeczniczka projektu.

PiersiBadacze w Warszawie

Dodatkowo w Warszawie zorganizowano działania w przestrzeni miejskiej. Sześćdziesięciu PiersiBadaczy promuje w ten sposób samobadanie piersi oraz aplikację. Dodatkowo mężczyźni rozdają ulotki zapraszające na wieczorny koncert ambasadorów akcji w klubie Space w Warszawie. Grupa 500 pierwszych kobiet, które wejdzie na stronę www.rak.tosieleczy.pl, i dalej na banner PiersiBadacze, a następnie wpisze unikalny kod podany na ulotce, wygra podwójne zaproszenie na koncert organizowany tylko dla kobiet. Na scenie pojawią się: Sebastian Karpiel-Bułecka i Zakopower, Tomasz Karolak z zespołem Pączki w Tłuszczu, Radosław Majdan i The Trash oraz Stachursky.

- Wierzymy, że kreatywne i pozytywne promowanie profilaktyki przełoży się na wzrost świadomości kobiet w tym zakresie – tłumaczy Marta Maszewska-Danielewicz, dyrektor ds. komunikacji z klientem w ING Życie, które jest współorganizatorem kampanii.

Kampania PiersiBadacze obejmuje także spoty reklamowe emitowane w TVN oraz TVN Style i działania w sieci Multikino w największych ośrodkach miejskich. Kampania wspierana merytorycznie m.in. przez Polską Unię Onkologii oraz Federację Amazonek, potrwa do 30 lipca br.

ING Życie od początku wspiera kampanię społeczną „Rak. To się leczy!”.

Zobacz inne polecane artykuły

Skanska zainwestuje w Business Link. Największa inwestycja globalnej korporacji w polski startup

Magazyn / Aktualności

Skanska zainwestuje w Business Link. Największa inwestycja globalnej korporacji w polski startup
Skanska zainwestuje w Business Link. Największa inwestycja globalnej korporacji w polski startup

Business Link i Skanska będą współtworzyć innowacyjny ekosystem w regionie Europy Środkowo-Wschodniej (CEE) dla startupów, małych i średnich firm oraz sektora usług biznesowych. Deweloper zainwestował w Business Link, największą sieć coworkingu i prywatnych biur na wynajem w Polsce. Dzięki planowanej ekspansji Business Link stanie się największą tego typu siecią w Europie i drugą na świecie, a Skanska stworzy najbardziej kompleksową ofertę biurową dla różnorodnych podmiotów na rynku CEE.

Ruszyły zgłoszenia do 7. edycji rankingu 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie

Brief.pl / Aktualności

Ruszyły zgłoszenia do 7. edycji rankingu 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie
Ruszyły zgłoszenia do 7. edycji rankingu 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie

7 lat, blisko 300 firm i ponad 400 laureatów. Ranking 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie to najstarsza, bo trwająca już 7. rok inicjatywa, która pomaga budować i promować segment innowacyjnego oraz kreatywnego biznesu w Polsce. Jej celem jest porządkowanie rynku oraz otwieranie przed przedsiębiorcami możliwości networkingowych i biznesowych. W tym roku, przy okazji 7. urodzin, ranking doczekał się kilku zmian...

Już ponad 3000 osób pobrało aplikację Quertes. Łączy ich miłość do domowego jedzenia

Brief.pl / Aktualności

Już ponad 3000 osób pobrało aplikację Quertes. Łączy ich miłość do domowego jedzenia
Już ponad 3000 osób pobrało aplikację Quertes. Łączy ich miłość do domowego jedzenia

Na czym polega aplikacja Quertes? To zupełnie nowe spojrzenie na dzielenie się. Przypadki AirBnB czy Ubera pokazują, że ekonomia współdzielenia staje się coraz bardziej popularna. Odchodzimy od sztywnych reguł, a ludzie chcą wykorzystywać i monetyzować swoje umiejętności. Na tej zasadzie powstała aplikacja Quertes, miejsce które łączy ludzi gotujących prywatnie tymi, którzy chcą przełamać rutynę i zjeść coś nowego, pysznego i domowego. Pobierając darmową aplikację ludzie gotujący prywatnie w domach mogą sprzedać to, co przygotują, a Foodies mają możliwość kupienia domowego jedzenia.