Światowy Dzień Łapania za Biust

Światowy Dzień Łapania za Biust

Brief.pl / Inspiracje

Ruszyła akcja edukacyjna współorganizowana przez ING Życie w ramach kampanii „Rak. To się leczy!”. Jej celem jest edukowanie kobiet w zakresie profilaktyki oraz promocję aplikacji PiersiBadacze, w której samobadania piersi uczą znani mężczyźni.

-

W celu zachęcenia kobiet do samobadania piersi powstała bezpłatna aplikacja na iPhone’y i smartfony z systemem Android, w której znani aktorzy, sportowcy i piosenkarze uczą tego, jak prawidłowo przeprowadzić samobadanie piersi. Użytkowniczki aplikacji mogą zadecydować, który ze znanych mężczyzn zagości na ekranie ich telefonu, wybierając Przemysława Saletę, Macieja Jachowskiego, Radosława Majdana, Tomasza Puzona lub Jacka Stachurskiego.

Inspiracją dla aplikacji PiersiBadacze był Your Man Reminder - aplikacja stworzona dwa lata temu przez kanadyjską fundację Rethink Breast Cancer. Twórcy polskiej aplikacji podkreślają, że autorzy oryginalnego rozwiązania z entuzjazmem przyjęli pomysł zaszczepienia tego konceptu w Polsce.

- Aplikacja, oprócz filmów instruktażowych ze znanymi mężczyznami, zapewnia dostęp do artykułów i porad eksperckich dotyczących onkologii, a także kompendium wiedzy na temat profilaktyki nowotworowej „Warto wiedzieć, by wygrać” –mówi Alicja Zakrzewska, rzeczniczka projektu.

PiersiBadacze w Warszawie

Dodatkowo w Warszawie zorganizowano działania w przestrzeni miejskiej. Sześćdziesięciu PiersiBadaczy promuje w ten sposób samobadanie piersi oraz aplikację. Dodatkowo mężczyźni rozdają ulotki zapraszające na wieczorny koncert ambasadorów akcji w klubie Space w Warszawie. Grupa 500 pierwszych kobiet, które wejdzie na stronę www.rak.tosieleczy.pl, i dalej na banner PiersiBadacze, a następnie wpisze unikalny kod podany na ulotce, wygra podwójne zaproszenie na koncert organizowany tylko dla kobiet. Na scenie pojawią się: Sebastian Karpiel-Bułecka i Zakopower, Tomasz Karolak z zespołem Pączki w Tłuszczu, Radosław Majdan i The Trash oraz Stachursky.

- Wierzymy, że kreatywne i pozytywne promowanie profilaktyki przełoży się na wzrost świadomości kobiet w tym zakresie – tłumaczy Marta Maszewska-Danielewicz, dyrektor ds. komunikacji z klientem w ING Życie, które jest współorganizatorem kampanii.

Kampania PiersiBadacze obejmuje także spoty reklamowe emitowane w TVN oraz TVN Style i działania w sieci Multikino w największych ośrodkach miejskich. Kampania wspierana merytorycznie m.in. przez Polską Unię Onkologii oraz Federację Amazonek, potrwa do 30 lipca br.

ING Życie od początku wspiera kampanię społeczną „Rak. To się leczy!”.

Zobacz inne polecane artykuły

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Brief.pl / Aktualności

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?
Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Gadżety reklamowe podbijają rynek. Jakie produkty są najczęściej wybierane przez firmy jako upominki dla klientów? Które z nich cieszą obdarowanych, a które są wyrzucane niemal od razu po otrzymaniu? I wreszcie - jakie cechy powinien mieć trafiony gadżet?

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Brief.pl / Wiedza

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku
5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Algorytmy wyszukiwarki Google aktualizowane są nawet kilkaset razy w ciągu roku. Nic więc dziwnego, że nadążenie za zmianami bywa trudne, nawet dla dobrego specjalisty SEO, a to, co sprawdzało się jeszcze pół roku temu, obecnie może być traktowane co najwyżej jako mit. Przekonaj się, jakie działania pozycjonujące mają sens na dziś, a które lepiej odpuścić.

Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar

Brief.pl / Aktualności

Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar
Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar

Zbierają dane o użytkownikach sieci w 187 państwach, a ich autorska platforma DMP – OnAudience.com - przetwarza już ponad 3 mld profili internautów. Pokornie przyznają, że nie monitorują jeszcze aktywności sieciowej mieszkańców San Escobar, ale i tu obiecują rychłą poprawę. Warszawska spółka Cloud Technologies swój biznes zaczynała jako start-up w garażu, dziś po 6 latach działalności ma pozycję polskiego lidera analityki Big Data, posiadającego największą hurtownię danych w Europie. W tym roku spółka planuje opuścić NewConnect na rzecz głównego parkietu GPW.