wp - grudzien 2016

Światowy Dzień Łapania za Biust

Światowy Dzień Łapania za Biust

Brief.pl / Inspiracje

Ruszyła akcja edukacyjna współorganizowana przez ING Życie w ramach kampanii „Rak. To się leczy!”. Jej celem jest edukowanie kobiet w zakresie profilaktyki oraz promocję aplikacji PiersiBadacze, w której samobadania piersi uczą znani mężczyźni.

-

W celu zachęcenia kobiet do samobadania piersi powstała bezpłatna aplikacja na iPhone’y i smartfony z systemem Android, w której znani aktorzy, sportowcy i piosenkarze uczą tego, jak prawidłowo przeprowadzić samobadanie piersi. Użytkowniczki aplikacji mogą zadecydować, który ze znanych mężczyzn zagości na ekranie ich telefonu, wybierając Przemysława Saletę, Macieja Jachowskiego, Radosława Majdana, Tomasza Puzona lub Jacka Stachurskiego.

Inspiracją dla aplikacji PiersiBadacze był Your Man Reminder - aplikacja stworzona dwa lata temu przez kanadyjską fundację Rethink Breast Cancer. Twórcy polskiej aplikacji podkreślają, że autorzy oryginalnego rozwiązania z entuzjazmem przyjęli pomysł zaszczepienia tego konceptu w Polsce.

- Aplikacja, oprócz filmów instruktażowych ze znanymi mężczyznami, zapewnia dostęp do artykułów i porad eksperckich dotyczących onkologii, a także kompendium wiedzy na temat profilaktyki nowotworowej „Warto wiedzieć, by wygrać” –mówi Alicja Zakrzewska, rzeczniczka projektu.

PiersiBadacze w Warszawie

Dodatkowo w Warszawie zorganizowano działania w przestrzeni miejskiej. Sześćdziesięciu PiersiBadaczy promuje w ten sposób samobadanie piersi oraz aplikację. Dodatkowo mężczyźni rozdają ulotki zapraszające na wieczorny koncert ambasadorów akcji w klubie Space w Warszawie. Grupa 500 pierwszych kobiet, które wejdzie na stronę www.rak.tosieleczy.pl, i dalej na banner PiersiBadacze, a następnie wpisze unikalny kod podany na ulotce, wygra podwójne zaproszenie na koncert organizowany tylko dla kobiet. Na scenie pojawią się: Sebastian Karpiel-Bułecka i Zakopower, Tomasz Karolak z zespołem Pączki w Tłuszczu, Radosław Majdan i The Trash oraz Stachursky.

- Wierzymy, że kreatywne i pozytywne promowanie profilaktyki przełoży się na wzrost świadomości kobiet w tym zakresie – tłumaczy Marta Maszewska-Danielewicz, dyrektor ds. komunikacji z klientem w ING Życie, które jest współorganizatorem kampanii.

Kampania PiersiBadacze obejmuje także spoty reklamowe emitowane w TVN oraz TVN Style i działania w sieci Multikino w największych ośrodkach miejskich. Kampania wspierana merytorycznie m.in. przez Polską Unię Onkologii oraz Federację Amazonek, potrwa do 30 lipca br.

ING Życie od początku wspiera kampanię społeczną „Rak. To się leczy!”.

Zobacz inne polecane artykuły

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Brief.pl / Inspiracje

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016
Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Wzruszają, bawią i wprowadzają nas w świąteczną atmosferę. Marki, przygotowując swoje przedświąteczne kampanie, prześcigają się w pomysłach na oryginalne, ale utrzymane w grudniowym klimacie kampanie. Postanowiliśmy sprawdzić, które z nich w tym roku najlepiej poradziły sobie z tym zadaniem.

Warszawski car sharing dla osób prywatnych

Brief.pl / Aktualności

Warszawski car sharing dla osób prywatnych
Warszawski car sharing dla osób prywatnych

4Mobility, po uruchomieniu usługi car sharingu, czyli auta na minuty dla klientów biznesowych, rozszerza swoją ofertę na użytkowników prywatnych, a tym samym sprawia, że Warszawa dołącza do grona miast z car sharingiem dostępnym dla każdego. Od teraz osoby zainteresowane skorzystaniem z usługi mogą w prosty sposób zarezerwować wybrany pojazd. Samochód można odebrać w jednej z 20 baz na terenie miasta, otwierając go smartfonem.