Światowy Dzień Łapania za Biust

Światowy Dzień Łapania za Biust

Brief.pl / Inspiracje

Ruszyła akcja edukacyjna współorganizowana przez ING Życie w ramach kampanii „Rak. To się leczy!”. Jej celem jest edukowanie kobiet w zakresie profilaktyki oraz promocję aplikacji PiersiBadacze, w której samobadania piersi uczą znani mężczyźni.

-

W celu zachęcenia kobiet do samobadania piersi powstała bezpłatna aplikacja na iPhone’y i smartfony z systemem Android, w której znani aktorzy, sportowcy i piosenkarze uczą tego, jak prawidłowo przeprowadzić samobadanie piersi. Użytkowniczki aplikacji mogą zadecydować, który ze znanych mężczyzn zagości na ekranie ich telefonu, wybierając Przemysława Saletę, Macieja Jachowskiego, Radosława Majdana, Tomasza Puzona lub Jacka Stachurskiego.

Inspiracją dla aplikacji PiersiBadacze był Your Man Reminder - aplikacja stworzona dwa lata temu przez kanadyjską fundację Rethink Breast Cancer. Twórcy polskiej aplikacji podkreślają, że autorzy oryginalnego rozwiązania z entuzjazmem przyjęli pomysł zaszczepienia tego konceptu w Polsce.

- Aplikacja, oprócz filmów instruktażowych ze znanymi mężczyznami, zapewnia dostęp do artykułów i porad eksperckich dotyczących onkologii, a także kompendium wiedzy na temat profilaktyki nowotworowej „Warto wiedzieć, by wygrać” –mówi Alicja Zakrzewska, rzeczniczka projektu.

PiersiBadacze w Warszawie

Dodatkowo w Warszawie zorganizowano działania w przestrzeni miejskiej. Sześćdziesięciu PiersiBadaczy promuje w ten sposób samobadanie piersi oraz aplikację. Dodatkowo mężczyźni rozdają ulotki zapraszające na wieczorny koncert ambasadorów akcji w klubie Space w Warszawie. Grupa 500 pierwszych kobiet, które wejdzie na stronę www.rak.tosieleczy.pl, i dalej na banner PiersiBadacze, a następnie wpisze unikalny kod podany na ulotce, wygra podwójne zaproszenie na koncert organizowany tylko dla kobiet. Na scenie pojawią się: Sebastian Karpiel-Bułecka i Zakopower, Tomasz Karolak z zespołem Pączki w Tłuszczu, Radosław Majdan i The Trash oraz Stachursky.

- Wierzymy, że kreatywne i pozytywne promowanie profilaktyki przełoży się na wzrost świadomości kobiet w tym zakresie – tłumaczy Marta Maszewska-Danielewicz, dyrektor ds. komunikacji z klientem w ING Życie, które jest współorganizatorem kampanii.

Kampania PiersiBadacze obejmuje także spoty reklamowe emitowane w TVN oraz TVN Style i działania w sieci Multikino w największych ośrodkach miejskich. Kampania wspierana merytorycznie m.in. przez Polską Unię Onkologii oraz Federację Amazonek, potrwa do 30 lipca br.

ING Życie od początku wspiera kampanię społeczną „Rak. To się leczy!”.

Zobacz inne polecane artykuły

Perfekcyjna egzekucja podstawą innowacji. Rozmowa z Kacprem Winiarczykiem, general managerem Ubera w Polsce

Brief.pl / Ludzie

Perfekcyjna egzekucja podstawą innowacji. Rozmowa z Kacprem Winiarczykiem, general managerem Ubera w Polsce
Perfekcyjna egzekucja podstawą innowacji. Rozmowa z Kacprem Winiarczykiem, general managerem Ubera w Polsce

Po 3 latach od momentu wejścia na polski rynek Uberowi udało się zgromadzić ponad milion zadowolonych użytkowników. Jak się okazuje, z aplikacji w Polsce najchętniej korzysta pokolenie millenialsów. Teraz firma zdecydowała się umocnić swój marketing - tak, by z aplikacją dotrzeć do szerszego grona odbiorców, w różnym wieku. O nowej strategii marketingowej, zjawisku uberyzacji i premierach kolejnych usług Ubera rozmawiamy z Kacprem Winiarczykiem, general managerem Ubera w Polsce.

Cannes breaking news: Polak ponownie na czele europejskich struktur IAA

Brief.pl / Aktualności

Cannes breaking news: Polak ponownie na czele europejskich struktur IAA
Cannes breaking news: Polak ponownie na czele europejskich struktur IAA

Paweł Kowalewski, pełniący stanowisko Global Vice President objął dodatkowo stanowisko VP Area Director Europe. Paweł jest jedynym Polakiem w globalnych strukturach IAA i w dalszym ciągu odpowiadać będzie za rozwój stowarzyszenia na świecie. Nowe obowiązki objął w niedzielę podczas IAA Executive Committee Meeting w Cannes.