Nowe osoby w agencji Up

Nowe osoby w agencji Up

Brief.pl / Ludzie

Trzy nowe osoby, Katarzyna Żuk-Żółtonos, Ewelina Chełstowska oraz Andrzej Krupski dołączyli do grona pracowników agencji Up.

-

Andrzej Krupski obejmie stanowisko senior art directora. Dotychczas pracował w agencjach TBWA, Tippingpoint, Great Open House czy HumanAd, tworząc projekty z zakresu ATL i BTL. Obsługiwał między innymi: Durex, Henkel, BGŻ Optima, Siódemka, Belvedere Vodka, Johnnie Walker, Ergo Hestia, Ferrero, Plus, Lewiatan Bussines Angels, Lipton, Jacobs. W agencji Up będzie odpowiedzialny za kreację projektów ATL, BTL oraz interactive.

Katarzyna Żuk-Żółtonos została nowym account managerem i będzie odpowiadała za koordynację projektów z kategorii interactive. Projekty internetowe prowadzi od 2006 roku. Wcześniej pracowała dla takich marek jak: Vichy, Garnier, Maybelline (L’Oreal), HBO oraz ING. W agencji Mediovski współtworzyła międzynarodową stronę internetową dla X-Trade Brokers.

Także Ewelina Chełstowska została nowym account managerem agencji Up. Poprzednio przez pięć lat była związana z agencją Henyo Behrendt, w której obsługiwała projekty z zakresu ATL i BTL dla takich klientów i marek, jak: 4Move, Makhteshim Agan Polska, Auchan, Hyundai, Urinal, Sidolux oraz Perlux. Współpracowała także przy produkcji programów TV i eventów.

::

Up to powstała w 2009 roku agencja typu full service. Firma obsługuje m.in. klientów z branży alkoholowej, dziecięcej, ubezpieczeniowej i odzieżowej.

Zobacz inne polecane artykuły

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Brief.pl / Aktualności

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?
Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Gadżety reklamowe podbijają rynek. Jakie produkty są najczęściej wybierane przez firmy jako upominki dla klientów? Które z nich cieszą obdarowanych, a które są wyrzucane niemal od razu po otrzymaniu? I wreszcie - jakie cechy powinien mieć trafiony gadżet?

Telekomunikacja stoi na progu kolejnej rewolucji, która zmieni życie Polaków

Brief.pl / Aktualności

Telekomunikacja stoi na progu kolejnej rewolucji, która zmieni życie Polaków
Telekomunikacja stoi na progu kolejnej rewolucji, która zmieni życie Polaków

Rozwój technologiczny, który z roku na rok nabiera tempa, coraz bardziej wpływa na życie każdego z nas. Zgodnie z tegorocznym raportem firmy doradczej Deloitte „TMT Predictions” na progu kolejnej rewolucji stoi telekomunikacja, której napędem będą m.in. sieć piątej generacji (5G), beacony oraz technologie biometryczne. Polska w tych aspektach już dziś nie ustępuje rynkom światowym. Jak wynika z badania Deloitte aż 57 proc. dorosłych użytkowników telefonów komórkowych w Polsce korzysta już z 4G/LTE, a 31 proc. nieposiadających takiej usługi w ciągu najbliższych dwunastu miesięcy chce z niej skorzystać. Beneficjentem kolejnej fali zmian w telekomunikacji będą też polskie firmy technologiczne, specjalizujące się w świadczeniu obsługi IT-as-a-service i działające na rynku beaconów.

Strategia promocji czy strategia jakości? W co warto inwestować?

Brief.pl / Aktualności

Strategia promocji czy strategia jakości? W co warto inwestować?
Strategia promocji czy strategia jakości? W co warto inwestować?

W dzisiejszych czasach bardzo popularna jest strategia promocji, wchodząc do sklepu jesteśmy z każdej półki atakowani promocjami cenowymi. Okazuje się jednak, że promocje w dłuższej perspektywie przynoszą pyrrusowe zwycięstwa. W co zatem warto zainwestować, co jest driverem zakupowym, którym kieruje się coraz więcej klientów?