wp - grudzien 2016

Nowe osoby w agencji Up

Nowe osoby w agencji Up

Brief.pl / Ludzie

Trzy nowe osoby, Katarzyna Żuk-Żółtonos, Ewelina Chełstowska oraz Andrzej Krupski dołączyli do grona pracowników agencji Up.

-

Andrzej Krupski obejmie stanowisko senior art directora. Dotychczas pracował w agencjach TBWA, Tippingpoint, Great Open House czy HumanAd, tworząc projekty z zakresu ATL i BTL. Obsługiwał między innymi: Durex, Henkel, BGŻ Optima, Siódemka, Belvedere Vodka, Johnnie Walker, Ergo Hestia, Ferrero, Plus, Lewiatan Bussines Angels, Lipton, Jacobs. W agencji Up będzie odpowiedzialny za kreację projektów ATL, BTL oraz interactive.

Katarzyna Żuk-Żółtonos została nowym account managerem i będzie odpowiadała za koordynację projektów z kategorii interactive. Projekty internetowe prowadzi od 2006 roku. Wcześniej pracowała dla takich marek jak: Vichy, Garnier, Maybelline (L’Oreal), HBO oraz ING. W agencji Mediovski współtworzyła międzynarodową stronę internetową dla X-Trade Brokers.

Także Ewelina Chełstowska została nowym account managerem agencji Up. Poprzednio przez pięć lat była związana z agencją Henyo Behrendt, w której obsługiwała projekty z zakresu ATL i BTL dla takich klientów i marek, jak: 4Move, Makhteshim Agan Polska, Auchan, Hyundai, Urinal, Sidolux oraz Perlux. Współpracowała także przy produkcji programów TV i eventów.

::

Up to powstała w 2009 roku agencja typu full service. Firma obsługuje m.in. klientów z branży alkoholowej, dziecięcej, ubezpieczeniowej i odzieżowej.

Zobacz inne polecane artykuły

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Brief.pl / Inspiracje

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016
Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Wzruszają, bawią i wprowadzają nas w świąteczną atmosferę. Marki, przygotowując swoje przedświąteczne kampanie, prześcigają się w pomysłach na oryginalne, ale utrzymane w grudniowym klimacie kampanie. Postanowiliśmy sprawdzić, które z nich w tym roku najlepiej poradziły sobie z tym zadaniem.

Warszawski car sharing dla osób prywatnych

Brief.pl / Aktualności

Warszawski car sharing dla osób prywatnych
Warszawski car sharing dla osób prywatnych

4Mobility, po uruchomieniu usługi car sharingu, czyli auta na minuty dla klientów biznesowych, rozszerza swoją ofertę na użytkowników prywatnych, a tym samym sprawia, że Warszawa dołącza do grona miast z car sharingiem dostępnym dla każdego. Od teraz osoby zainteresowane skorzystaniem z usługi mogą w prosty sposób zarezerwować wybrany pojazd. Samochód można odebrać w jednej z 20 baz na terenie miasta, otwierając go smartfonem.