Nowe osoby w agencji Up

Nowe osoby w agencji Up

Brief.pl / Ludzie

Trzy nowe osoby, Katarzyna Żuk-Żółtonos, Ewelina Chełstowska oraz Andrzej Krupski dołączyli do grona pracowników agencji Up.

-

Andrzej Krupski obejmie stanowisko senior art directora. Dotychczas pracował w agencjach TBWA, Tippingpoint, Great Open House czy HumanAd, tworząc projekty z zakresu ATL i BTL. Obsługiwał między innymi: Durex, Henkel, BGŻ Optima, Siódemka, Belvedere Vodka, Johnnie Walker, Ergo Hestia, Ferrero, Plus, Lewiatan Bussines Angels, Lipton, Jacobs. W agencji Up będzie odpowiedzialny za kreację projektów ATL, BTL oraz interactive.

Katarzyna Żuk-Żółtonos została nowym account managerem i będzie odpowiadała za koordynację projektów z kategorii interactive. Projekty internetowe prowadzi od 2006 roku. Wcześniej pracowała dla takich marek jak: Vichy, Garnier, Maybelline (L’Oreal), HBO oraz ING. W agencji Mediovski współtworzyła międzynarodową stronę internetową dla X-Trade Brokers.

Także Ewelina Chełstowska została nowym account managerem agencji Up. Poprzednio przez pięć lat była związana z agencją Henyo Behrendt, w której obsługiwała projekty z zakresu ATL i BTL dla takich klientów i marek, jak: 4Move, Makhteshim Agan Polska, Auchan, Hyundai, Urinal, Sidolux oraz Perlux. Współpracowała także przy produkcji programów TV i eventów.

::

Up to powstała w 2009 roku agencja typu full service. Firma obsługuje m.in. klientów z branży alkoholowej, dziecięcej, ubezpieczeniowej i odzieżowej.

Zobacz inne polecane artykuły

Jak używać hashtagów?

Brief.pl / Aktualności

Jak używać hashtagów?
Jak używać hashtagów?

Hashtagi królują zarówno na Instagramie jak i na Twitterze. Niby każdy wie o co z nimi chodzi, ale czy każdy z nas używa ich poprawnie? Poniżej znajdziesz kilka wskazówek jak je wykorzystać w swoich działaniach w social media aby zwiększyć zasięg publikowanych treści.

Wychowaj sobie konsumenta

Magazyn / Aktualności

Wychowaj sobie konsumenta
Wychowaj sobie konsumenta

Jak zbudować pozycję eksperta w umysłach konsumentów? Jak uskutecznić proces generowania leadów i wzbudzić zainteresowanie marką? W strategii content marketingowej warto znaleźć miejsce na white paper, czyli...? Mowa o użytecznej treści z górnej półki.

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

Brief.pl / Aktualności

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube
YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

YouTube ogłasza listę reklam, które w 2016 r. zdobyły największą popularność wśród użytkowników z Polski, jak i całej Europy. 10 filmów tylko z polskiego zestawienia zanotowało ponad 100 lat łącznego czasu oglądania. Niekwestionowanym zwycięzcą rodzimego rankingu jest Allegro - zajęło wszystkie trzy miejsca na podium z wideo: Czego szukasz w Święta? | English for beginners, które znalazło się również w europejskim podsumowaniu, Legendy Polskie. Film TWARDOWSKY 2.0. Allegro oraz Legendy Polskie. Film Operacja Bazyliszek. Allegro. Na listę trafiła także kolejna część sagi o polskich legendach, czyli Legendy Polskie. Film Jaga. Allegro, plasując się na piątej pozycji.