Nowe osoby w agencji Up

Nowe osoby w agencji Up

Brief.pl / Ludzie

Trzy nowe osoby, Katarzyna Żuk-Żółtonos, Ewelina Chełstowska oraz Andrzej Krupski dołączyli do grona pracowników agencji Up.

-

Andrzej Krupski obejmie stanowisko senior art directora. Dotychczas pracował w agencjach TBWA, Tippingpoint, Great Open House czy HumanAd, tworząc projekty z zakresu ATL i BTL. Obsługiwał między innymi: Durex, Henkel, BGŻ Optima, Siódemka, Belvedere Vodka, Johnnie Walker, Ergo Hestia, Ferrero, Plus, Lewiatan Bussines Angels, Lipton, Jacobs. W agencji Up będzie odpowiedzialny za kreację projektów ATL, BTL oraz interactive.

Katarzyna Żuk-Żółtonos została nowym account managerem i będzie odpowiadała za koordynację projektów z kategorii interactive. Projekty internetowe prowadzi od 2006 roku. Wcześniej pracowała dla takich marek jak: Vichy, Garnier, Maybelline (L’Oreal), HBO oraz ING. W agencji Mediovski współtworzyła międzynarodową stronę internetową dla X-Trade Brokers.

Także Ewelina Chełstowska została nowym account managerem agencji Up. Poprzednio przez pięć lat była związana z agencją Henyo Behrendt, w której obsługiwała projekty z zakresu ATL i BTL dla takich klientów i marek, jak: 4Move, Makhteshim Agan Polska, Auchan, Hyundai, Urinal, Sidolux oraz Perlux. Współpracowała także przy produkcji programów TV i eventów.

::

Up to powstała w 2009 roku agencja typu full service. Firma obsługuje m.in. klientów z branży alkoholowej, dziecięcej, ubezpieczeniowej i odzieżowej.

Zobacz inne polecane artykuły

Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production

Brief.pl / Ludzie

Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production
Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production

Czym jest branded content? Którym markom czy branżom działania branded contentowe przynieść mogą szczególną korzyść? O stosunkowo młodym trendzie, który w najbliższym czasie może zrewolucjonizować komunikację marketingową marek rozmawiamy z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production.

Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland

Brief.pl / Ludzie

Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland
Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland

Czy istnieje dobry moment na odpalenie własnego biznesu? Jak w kontekście wszechobecnych startupów rysuje się przyszłość korporacji? Jaka jest świadomość siły małych i średnich przedsiębiorców w Polsce? W ramach cyklu wywiadów przedstawiającego Kapitułę 7. edycji 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie rozmawiamy z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland.