Nowe osoby w agencji Up

Nowe osoby w agencji Up

Brief.pl / Ludzie

Trzy nowe osoby, Katarzyna Żuk-Żółtonos, Ewelina Chełstowska oraz Andrzej Krupski dołączyli do grona pracowników agencji Up.

-

Andrzej Krupski obejmie stanowisko senior art directora. Dotychczas pracował w agencjach TBWA, Tippingpoint, Great Open House czy HumanAd, tworząc projekty z zakresu ATL i BTL. Obsługiwał między innymi: Durex, Henkel, BGŻ Optima, Siódemka, Belvedere Vodka, Johnnie Walker, Ergo Hestia, Ferrero, Plus, Lewiatan Bussines Angels, Lipton, Jacobs. W agencji Up będzie odpowiedzialny za kreację projektów ATL, BTL oraz interactive.

Katarzyna Żuk-Żółtonos została nowym account managerem i będzie odpowiadała za koordynację projektów z kategorii interactive. Projekty internetowe prowadzi od 2006 roku. Wcześniej pracowała dla takich marek jak: Vichy, Garnier, Maybelline (L’Oreal), HBO oraz ING. W agencji Mediovski współtworzyła międzynarodową stronę internetową dla X-Trade Brokers.

Także Ewelina Chełstowska została nowym account managerem agencji Up. Poprzednio przez pięć lat była związana z agencją Henyo Behrendt, w której obsługiwała projekty z zakresu ATL i BTL dla takich klientów i marek, jak: 4Move, Makhteshim Agan Polska, Auchan, Hyundai, Urinal, Sidolux oraz Perlux. Współpracowała także przy produkcji programów TV i eventów.

::

Up to powstała w 2009 roku agencja typu full service. Firma obsługuje m.in. klientów z branży alkoholowej, dziecięcej, ubezpieczeniowej i odzieżowej.

Zobacz inne polecane artykuły

Perfekcyjna egzekucja podstawą innowacji. Rozmowa z Kacprem Winiarczykiem, general managerem Ubera w Polsce

Brief.pl / Ludzie

Perfekcyjna egzekucja podstawą innowacji. Rozmowa z Kacprem Winiarczykiem, general managerem Ubera w Polsce
Perfekcyjna egzekucja podstawą innowacji. Rozmowa z Kacprem Winiarczykiem, general managerem Ubera w Polsce

Po 3 latach od momentu wejścia na polski rynek Uberowi udało się zgromadzić ponad milion zadowolonych użytkowników. Jak się okazuje, z aplikacji w Polsce najchętniej korzysta pokolenie millenialsów. Teraz firma zdecydowała się umocnić swój marketing - tak, by z aplikacją dotrzeć do szerszego grona odbiorców, w różnym wieku. O nowej strategii marketingowej, zjawisku uberyzacji i premierach kolejnych usług Ubera rozmawiamy z Kacprem Winiarczykiem, general managerem Ubera w Polsce.

Cannes breaking news: Polak ponownie na czele europejskich struktur IAA

Brief.pl / Aktualności

Cannes breaking news: Polak ponownie na czele europejskich struktur IAA
Cannes breaking news: Polak ponownie na czele europejskich struktur IAA

Paweł Kowalewski, pełniący stanowisko Global Vice President objął dodatkowo stanowisko VP Area Director Europe. Paweł jest jedynym Polakiem w globalnych strukturach IAA i w dalszym ciągu odpowiadać będzie za rozwój stowarzyszenia na świecie. Nowe obowiązki objął w niedzielę podczas IAA Executive Committee Meeting w Cannes.