Allegro powiększa zespół

Allegro powiększa zespół

Brief.pl / Ludzie

Maria Bar dołączyła do zespołu Agencji Allegro, w której wesprze pracę działu incentive.

-

Maria Bar posiada kilkuletnie doświadczenie w branży turystycznej. Realizowała projekty dla klientów z sektora bankowości i finansów, nieruchomości, ubezpieczeń i medycyny, m.in. AXA, Bridgepoint, Gras Savoye, Marvipol Development i PGE.

Bar wcześniej była związana z Businessman Fun Club. W Agencji Allegro wesprze pracę teamu incentive, co jest wynikiem rozwoju działu i pozyskania nowych klientów oraz zleceń.

::

Agencja Allegro zatrudnia obecnie 37 pracowników. Accountów wspiera 9-osobowy dział Kreacji, złożony z copywriterów, grafików i specjalistów od nowych technologii. Do stałych klientów Agencji Allegro należą firmy z branż: bankowość i finanse, energetyka, FMCG, motoryzacja, paliwa, telekomunikacja, ubezpieczenia oraz administracja państwowa.

Zobacz inne polecane artykuły

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

Brief.pl / Aktualności

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery
Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

W jaki sposób sponsoring telewizyjny przekłada się na sprzedaż e-commerce? Czy pogłoski o śmierci telewizji są przesadzone? O tych i innych aspektach telewizji XXI wieku podczas tegorocznej konferencji tvday rozmawialiśmy z Jackiem Szymczykiem, ad sales director Discovery w Polsce.

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Brief.pl / Aktualności

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster
YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Z każdym rokiem rośnie rola treści wideo, co przekłada się na wzrost popularności YouTuberów. Potencjał ten dostrzegają firmy, stawiając na współpracę z Vlogerami. Których z nich ma największy potencjał reklamowy? W analizie przygotowanej przez „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów” podsumowano obecność medialną 100 najpopularniejszych pod względem liczby subskrybentów polskich YouTuberów. Raport dotyczy 2016 roku.