Świat bez śmieci?

Brief.pl / Aktualności

W odpowiedzi na szum medialny, towarzyszący wprowadzeniu nowej ustawy o wywozie śmieci, powstał krótki film - "Dlaczego zmieniliśmy system gospodarki odpadami?". Celem Ministerstwa Środowiska było zwrócenie uwagi na problem nieuczciwych Polaków, którzy nigdy nie płacą za wywóz śmieci i wyrzucają je "gdzie popadnie".

-

Film umieszczony został na fan page'u oraz kanale YouTube Ministerstwa Środowiska, jak również blogach i internetowych serwisach rządowych - w tym na stronie premiera oraz na jego blogu. Spora jego część doczekała się również emisji w TVP w programie "Panorama".

Upublicznienie spotu zbiegło się z terminem wejścia nowelizacji ustawy o śmieciach - 1 lipca 2013. Film wykonany został w całości przez agencję Adwertajzing, zarówno w zakresie projektowania graficznego jak i animacji.

Środowisko bez śmieci

Zobacz inne polecane artykuły

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

Brief.pl / Aktualności

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery
Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

W jaki sposób sponsoring telewizyjny przekłada się na sprzedaż e-commerce? Czy pogłoski o śmierci telewizji są przesadzone? O tych i innych aspektach telewizji XXI wieku podczas tegorocznej konferencji tvday rozmawialiśmy z Jackiem Szymczykiem, ad sales director Discovery w Polsce.

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Brief.pl / Aktualności

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości
5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Długie, mroźne miesiące zimy dają się nam we znaki, rozbudzając tym samym pragnienie zmiany, zieleni i kolorów. Tak też powinny wyglądać newslettery – świeżo i słonecznie. Marketerzy, jako ci, którzy zawsze podążają nie tylko za panującymi w branży trendami, ale także za potrzebami odbiorców, powinni włączyć do komunikacji te elementy, których odbiorcy w tym okresie szczególnie łakną.