Świat bez śmieci?

Brief.pl / Aktualności

W odpowiedzi na szum medialny, towarzyszący wprowadzeniu nowej ustawy o wywozie śmieci, powstał krótki film - "Dlaczego zmieniliśmy system gospodarki odpadami?". Celem Ministerstwa Środowiska było zwrócenie uwagi na problem nieuczciwych Polaków, którzy nigdy nie płacą za wywóz śmieci i wyrzucają je "gdzie popadnie".

-

Film umieszczony został na fan page'u oraz kanale YouTube Ministerstwa Środowiska, jak również blogach i internetowych serwisach rządowych - w tym na stronie premiera oraz na jego blogu. Spora jego część doczekała się również emisji w TVP w programie "Panorama".

Upublicznienie spotu zbiegło się z terminem wejścia nowelizacji ustawy o śmieciach - 1 lipca 2013. Film wykonany został w całości przez agencję Adwertajzing, zarówno w zakresie projektowania graficznego jak i animacji.

Środowisko bez śmieci

Zobacz inne polecane artykuły

Rekordowe wyjście inwestycyjne Venture Capital. Synerise zainwestuje 20 mln zł w rozwój sztucznej inteligencji i autonomicznego marketing

Brief.pl / Aktualności

Rekordowe wyjście inwestycyjne Venture Capital. Synerise zainwestuje 20 mln zł w rozwój sztucznej inteligencji i autonomicznego marketing
Rekordowe wyjście inwestycyjne Venture Capital. Synerise zainwestuje 20 mln zł w rozwój sztucznej inteligencji i autonomicznego marketing

Krakowska spółka po raz drugi w ciągu ostatniego roku z sukcesem zakończyła prywatną emisję akcji. W drodze transakcji o wartości 45 mln zł Synerise uzyskał dostęp do kapitału, którego sporą część przeznaczy na badania i rozwój. 29-krotną stopę zwrotu uzyskał Satus Venture, który za kwotę 25 mln zł sprzedał część swoich akcji w spółce.

Perfekcyjna egzekucja podstawą innowacji. Rozmowa z Kacprem Winiarczykiem, general managerem Ubera w Polsce

Brief.pl / Ludzie

Perfekcyjna egzekucja podstawą innowacji. Rozmowa z Kacprem Winiarczykiem, general managerem Ubera w Polsce
Perfekcyjna egzekucja podstawą innowacji. Rozmowa z Kacprem Winiarczykiem, general managerem Ubera w Polsce

Po 3 latach od momentu wejścia na polski rynek Uberowi udało się zgromadzić ponad milion zadowolonych użytkowników. Jak się okazuje, z aplikacji w Polsce najchętniej korzysta pokolenie millenialsów. Teraz firma zdecydowała się umocnić swój marketing - tak, by z aplikacją dotrzeć do szerszego grona odbiorców, w różnym wieku. O nowej strategii marketingowej, zjawisku uberyzacji i premierach kolejnych usług Ubera rozmawiamy z Kacprem Winiarczykiem, general managerem Ubera w Polsce.