Świat bez śmieci?

Brief.pl / Aktualności

W odpowiedzi na szum medialny, towarzyszący wprowadzeniu nowej ustawy o wywozie śmieci, powstał krótki film - "Dlaczego zmieniliśmy system gospodarki odpadami?". Celem Ministerstwa Środowiska było zwrócenie uwagi na problem nieuczciwych Polaków, którzy nigdy nie płacą za wywóz śmieci i wyrzucają je "gdzie popadnie".

-

Film umieszczony został na fan page'u oraz kanale YouTube Ministerstwa Środowiska, jak również blogach i internetowych serwisach rządowych - w tym na stronie premiera oraz na jego blogu. Spora jego część doczekała się również emisji w TVP w programie "Panorama".

Upublicznienie spotu zbiegło się z terminem wejścia nowelizacji ustawy o śmieciach - 1 lipca 2013. Film wykonany został w całości przez agencję Adwertajzing, zarówno w zakresie projektowania graficznego jak i animacji.

Środowisko bez śmieci

Zobacz inne polecane artykuły

Okazje warte milion(y)

Brief.pl / Aktualności

Okazje warte milion(y)
Okazje warte milion(y)

Ile razy zdarzyło Ci się z żalem odrzucić atrakcyjną promocję, bo była to „oferta dla dwojga”, albo należało „podzielić się nią z przyjaciółmi”? Marcinowi i Adrianowi, dwóm studentom z Gniezna także przytrafiło się to nie raz i dlatego założyli serwis NaSpółę.pl. Młody, funkcjonujący od kilku miesięcy startup docenili inwestorzy, zasilając go okrągłym milionem złotych.

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Brief.pl / Aktualności

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?
Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Gadżety reklamowe podbijają rynek. Jakie produkty są najczęściej wybierane przez firmy jako upominki dla klientów? Które z nich cieszą obdarowanych, a które są wyrzucane niemal od razu po otrzymaniu? I wreszcie - jakie cechy powinien mieć trafiony gadżet?

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Brief.pl / Wiedza

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku
5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Algorytmy wyszukiwarki Google aktualizowane są nawet kilkaset razy w ciągu roku. Nic więc dziwnego, że nadążenie za zmianami bywa trudne, nawet dla dobrego specjalisty SEO, a to, co sprawdzało się jeszcze pół roku temu, obecnie może być traktowane co najwyżej jako mit. Przekonaj się, jakie działania pozycjonujące mają sens na dziś, a które lepiej odpuścić.