Świat bez śmieci?

Brief.pl / Aktualności

W odpowiedzi na szum medialny, towarzyszący wprowadzeniu nowej ustawy o wywozie śmieci, powstał krótki film - "Dlaczego zmieniliśmy system gospodarki odpadami?". Celem Ministerstwa Środowiska było zwrócenie uwagi na problem nieuczciwych Polaków, którzy nigdy nie płacą za wywóz śmieci i wyrzucają je "gdzie popadnie".

-

Film umieszczony został na fan page'u oraz kanale YouTube Ministerstwa Środowiska, jak również blogach i internetowych serwisach rządowych - w tym na stronie premiera oraz na jego blogu. Spora jego część doczekała się również emisji w TVP w programie "Panorama".

Upublicznienie spotu zbiegło się z terminem wejścia nowelizacji ustawy o śmieciach - 1 lipca 2013. Film wykonany został w całości przez agencję Adwertajzing, zarówno w zakresie projektowania graficznego jak i animacji.

Środowisko bez śmieci

Zobacz inne polecane artykuły

Jak używać hashtagów?

Brief.pl / Aktualności

Jak używać hashtagów?
Jak używać hashtagów?

Hashtagi królują zarówno na Instagramie jak i na Twitterze. Niby każdy wie o co z nimi chodzi, ale czy każdy z nas używa ich poprawnie? Poniżej znajdziesz kilka wskazówek jak je wykorzystać w swoich działaniach w social media aby zwiększyć zasięg publikowanych treści.

Wychowaj sobie konsumenta

Magazyn / Aktualności

Wychowaj sobie konsumenta
Wychowaj sobie konsumenta

Jak zbudować pozycję eksperta w umysłach konsumentów? Jak uskutecznić proces generowania leadów i wzbudzić zainteresowanie marką? W strategii content marketingowej warto znaleźć miejsce na white paper, czyli...? Mowa o użytecznej treści z górnej półki.

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

Brief.pl / Aktualności

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube
YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

YouTube ogłasza listę reklam, które w 2016 r. zdobyły największą popularność wśród użytkowników z Polski, jak i całej Europy. 10 filmów tylko z polskiego zestawienia zanotowało ponad 100 lat łącznego czasu oglądania. Niekwestionowanym zwycięzcą rodzimego rankingu jest Allegro - zajęło wszystkie trzy miejsca na podium z wideo: Czego szukasz w Święta? | English for beginners, które znalazło się również w europejskim podsumowaniu, Legendy Polskie. Film TWARDOWSKY 2.0. Allegro oraz Legendy Polskie. Film Operacja Bazyliszek. Allegro. Na listę trafiła także kolejna część sagi o polskich legendach, czyli Legendy Polskie. Film Jaga. Allegro, plasując się na piątej pozycji.