Volkswagen myśli na niebiesko

Volkswagen myśli na niebiesko

Brief.pl / Inspiracje

W lipcu Volkswagen Group Polska rozpoczyna działania w ramach kampanii Think Blue. Miejskie skwery w Poznaniu, Gdańsku i Toruniu zakwitną na niebiesko. Przy nich staną huśtawki zachęcające do chwili relaksu. Przy skwerach mają pojawić się także tablice z torebkami nasion niezapominajek, które będzie można oderwać i zasiać w ogródku, na balkonie czy miejskim placu.

-

Akcja ma przypominać o tym, że troska o naturę jest wspólną sprawą nas wszystkich i może dostarczać wiele radości. Niebieskie skwery z tablicami pojawią się w Poznaniu, Gdańsku i Toruniu.

Kolejnym etapem akcji Think Blue będzie próba odzyskania dla potrzeb mieszkańców zaniedbanych miejsc. Na przykład poprzez odtworzenie zieleni lub stworzenie mebla miejskiego. Ostateczna forma mebli oraz lokalizacja w danym mieście wyłonione zostaną przez mieszkańców w głosowaniu na fanpage’u VW na Facebooku.

W ramach idei Think Blue Volkswagen organizuje także konkurs, w którym wyłoniony zostanie najoszczędniej jeżdżący kierowca na świecie. Lokalne eliminacje rozpoczną się w połowie lipca, a najlepszy zawodnik będzie reprezentował Polskę w światowym finale we wrześniu.

Think Blue

 

Zobacz inne polecane artykuły

GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!

Brief.pl / Aktualności

GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!
GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!

Już w ten czwartek o godzinie 14.30 na Facebooku Business in Brief rusza transmisja live z wyjątkowego wydarzenia, jakie przygotowaliśmy dla Was wspólnie z partnerami. Jeśli spodziewacie się nudnych prezentacji, przydługich paneli, straconego czasu... pozwólcie, że Was zaskoczymy.

Pierwszy rok Netfliksa w Polsce

Brief.pl / Aktualności

Pierwszy rok Netfliksa w Polsce
Pierwszy rok Netfliksa w Polsce

W styczniu 2016 roku stronę internetową Netfliksa odwiedziło 338 tys. polskich użytkowników sieci (PC). Jednak przez kolejnych siedem miesięcy zainteresowanie serwisem było znacznie mniejsze. Z analizy firmy Gemius wynika, że na Netflix.com nieco chętniej zaglądały kobiety (52,9 proc. użytkowników), a najliczniejsza grupa użytkowników pochodziła z miast powyżej 500 tys. mieszkańców.