Volkswagen myśli na niebiesko

Volkswagen myśli na niebiesko

Brief.pl / Inspiracje

W lipcu Volkswagen Group Polska rozpoczyna działania w ramach kampanii Think Blue. Miejskie skwery w Poznaniu, Gdańsku i Toruniu zakwitną na niebiesko. Przy nich staną huśtawki zachęcające do chwili relaksu. Przy skwerach mają pojawić się także tablice z torebkami nasion niezapominajek, które będzie można oderwać i zasiać w ogródku, na balkonie czy miejskim placu.

-

Akcja ma przypominać o tym, że troska o naturę jest wspólną sprawą nas wszystkich i może dostarczać wiele radości. Niebieskie skwery z tablicami pojawią się w Poznaniu, Gdańsku i Toruniu.

Kolejnym etapem akcji Think Blue będzie próba odzyskania dla potrzeb mieszkańców zaniedbanych miejsc. Na przykład poprzez odtworzenie zieleni lub stworzenie mebla miejskiego. Ostateczna forma mebli oraz lokalizacja w danym mieście wyłonione zostaną przez mieszkańców w głosowaniu na fanpage’u VW na Facebooku.

W ramach idei Think Blue Volkswagen organizuje także konkurs, w którym wyłoniony zostanie najoszczędniej jeżdżący kierowca na świecie. Lokalne eliminacje rozpoczną się w połowie lipca, a najlepszy zawodnik będzie reprezentował Polskę w światowym finale we wrześniu.

Think Blue

 

Zobacz inne polecane artykuły

Oddaj pracownikom władzę

Magazyn / Inspiracje

Oddaj pracownikom władzę
Oddaj pracownikom władzę

Czy można prowadzić firmę, nie podejmując żadnej decyzji? Czy dobrym pomysłem jest ujawnienie wysokości pensji wszystkich pracowników, a co więcej, danie im możliwości samodzielnego przyznawania sobie wynagrodzenia? Czy firma bez siedziby głównej i biura ma szansę przetrwać na rynku? Chociaż może się wydawać, że każdy prezes na powyższe pytania bez zastanowienia odpowiedziałby przecząco, przykłady takich firm, jak Semco czy Xtech.pl, pokazują, że byłyby to odpowiedzi nieuzasadnione.