Jak prowadzić fanpage na Facebook.com - 18 wskazówek

Jak prowadzić fanpage na Facebook.com - 18 wskazówek

Brief.pl / Wiedza

Na Facebooku istnieje obecnie ponad 40 mln fanpage’y. Każdy z nich posiada przynajmniej jednego moderatora. Oczywiście większość z administratorów prowadzi fanpage'e niekomercyjne lub jest właścicielem małych firm, którzy chcą wesprzeć swoje działania marketingowe i sprzedażowe w internecie poprzez obecność na Facebooku. Poniżej zamieszczamy wskazówki od specjalistów w zakresie mediów społecznościowych, które powinny pomóc początkującym administratorom fanpage’y. Również doświadczeni social media managerowie powinni znaleźć tu kilka podpowiedzi dotyczących tego, jak wykorzystywać nowe funkcje dynamicznie zmieniającego się Facebooka.

-

Wskazówki podzieliliśmy na kategorie:

- Zanim rozpoczniemy działania

- Treść

- Komunikacja i zaangażowanie

- Analiza i monitoring

- Zdobywanie fanów


Rady przygotowali dla Was:

Inez Bialobrzeska, creative director / COO, Livebrand Digital

Bartłomiej Brzoskowski, social media director, FaceAddicted

Maciej Kutak, dyrektor zarządzający, Replise Poland

Marcin Nagraba, junior strategic planner, VML Poland

Artur Roguski, dyr. ds. rozwoju mediów elektronicznych, Brief

Michał Sławiński, social media director, The Digitals

Hubert Tworkowski, head of sales, Sotrender

Piotr Wójcicki, business development manager, Buzz Media

 

Zanim rozpoczniemy działania

 

1. Używaj Moderation Blocklist

Bartłomiej B...

Zobacz inne polecane artykuły

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

Brief.pl / Aktualności

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery
Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

W jaki sposób sponsoring telewizyjny przekłada się na sprzedaż e-commerce? Czy pogłoski o śmierci telewizji są przesadzone? O tych i innych aspektach telewizji XXI wieku podczas tegorocznej konferencji tvday rozmawialiśmy z Jackiem Szymczykiem, ad sales director Discovery w Polsce.

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Brief.pl / Aktualności

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości
5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Długie, mroźne miesiące zimy dają się nam we znaki, rozbudzając tym samym pragnienie zmiany, zieleni i kolorów. Tak też powinny wyglądać newslettery – świeżo i słonecznie. Marketerzy, jako ci, którzy zawsze podążają nie tylko za panującymi w branży trendami, ale także za potrzebami odbiorców, powinni włączyć do komunikacji te elementy, których odbiorcy w tym okresie szczególnie łakną.