wp - grudzien 2016

Jak prowadzić fanpage na Facebook.com - 18 wskazówek

Jak prowadzić fanpage na Facebook.com - 18 wskazówek

Brief.pl / Wiedza

Na Facebooku istnieje obecnie ponad 40 mln fanpage’y. Każdy z nich posiada przynajmniej jednego moderatora. Oczywiście większość z administratorów prowadzi fanpage'e niekomercyjne lub jest właścicielem małych firm, którzy chcą wesprzeć swoje działania marketingowe i sprzedażowe w internecie poprzez obecność na Facebooku. Poniżej zamieszczamy wskazówki od specjalistów w zakresie mediów społecznościowych, które powinny pomóc początkującym administratorom fanpage’y. Również doświadczeni social media managerowie powinni znaleźć tu kilka podpowiedzi dotyczących tego, jak wykorzystywać nowe funkcje dynamicznie zmieniającego się Facebooka.

-

Wskazówki podzieliliśmy na kategorie:

- Zanim rozpoczniemy działania

- Treść

- Komunikacja i zaangażowanie

- Analiza i monitoring

- Zdobywanie fanów


Rady przygotowali dla Was:

Inez Bialobrzeska, creative director / COO, Livebrand Digital

Bartłomiej Brzoskowski, social media director, FaceAddicted

Maciej Kutak, dyrektor zarządzający, Replise Poland

Marcin Nagraba, junior strategic planner, VML Poland

Artur Roguski, dyr. ds. rozwoju mediów elektronicznych, Brief

Michał Sławiński, social media director, The Digitals

Hubert Tworkowski, head of sales, Sotrender

Piotr Wójcicki, business development manager, Buzz Media

 

Zanim rozpoczniemy działania

 

1. Używaj Moderation Blocklist

Bartłomiej B...

Zobacz inne polecane artykuły

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Brief.pl / Inspiracje

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016
Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Wzruszają, bawią i wprowadzają nas w świąteczną atmosferę. Marki, przygotowując swoje przedświąteczne kampanie, prześcigają się w pomysłach na oryginalne, ale utrzymane w grudniowym klimacie kampanie. Postanowiliśmy sprawdzić, które z nich w tym roku najlepiej poradziły sobie z tym zadaniem.

Warszawski car sharing dla osób prywatnych

Brief.pl / Aktualności

Warszawski car sharing dla osób prywatnych
Warszawski car sharing dla osób prywatnych

4Mobility, po uruchomieniu usługi car sharingu, czyli auta na minuty dla klientów biznesowych, rozszerza swoją ofertę na użytkowników prywatnych, a tym samym sprawia, że Warszawa dołącza do grona miast z car sharingiem dostępnym dla każdego. Od teraz osoby zainteresowane skorzystaniem z usługi mogą w prosty sposób zarezerwować wybrany pojazd. Samochód można odebrać w jednej z 20 baz na terenie miasta, otwierając go smartfonem.