Protest Małego Głoda pod siedzibą Danone

Protest Małego Głoda pod siedzibą Danone

Brief.pl / Inspiracje

Pod warszawską siedzibą firmy Danone, producenta m.in. serków Danio, pojawił się nietypoywy billboard z "protestem Małego Głoda", czyli brand hero marki.

-

"Z tego, co wiadomo, jego żądania dotyczą wstrzymania produkcji serka Danio. Wiemy to jednak wyłącznie z billboardu przerobionego  na transparent. Poproszony o komentarz Mały Głód odpowiedział bowiem... Rzecznik prasowy firmy Danone był nieuchwytny w momencie powstawania tej informacji. Sprawy nie komentuje również agencja Young & Rubicam" - można przeczytać w informacji prasowej.

Zachęcamy do wysłuchania komentarza Małego Głoda.

 

 

 

Zobacz inne polecane artykuły

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

Brief.pl / Aktualności

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery
Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

W jaki sposób sponsoring telewizyjny przekłada się na sprzedaż e-commerce? Czy pogłoski o śmierci telewizji są przesadzone? O tych i innych aspektach telewizji XXI wieku podczas tegorocznej konferencji tvday rozmawialiśmy z Jackiem Szymczykiem, ad sales director Discovery w Polsce.

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Brief.pl / Aktualności

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości
5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Długie, mroźne miesiące zimy dają się nam we znaki, rozbudzając tym samym pragnienie zmiany, zieleni i kolorów. Tak też powinny wyglądać newslettery – świeżo i słonecznie. Marketerzy, jako ci, którzy zawsze podążają nie tylko za panującymi w branży trendami, ale także za potrzebami odbiorców, powinni włączyć do komunikacji te elementy, których odbiorcy w tym okresie szczególnie łakną.