Mobile marketing notuje wzrost o 1050 proc. w USA dla MŚP

Mobile marketing notuje wzrost o 1050 proc. w USA dla MŚP

Brief.pl / Wiedza

Constant Contact opublikowało wyniki ankiety wśród przedstawicieli MŚP w Stanach Zjednoczonych. Respondentów zapytano o różnice w prowadzeniu biznesu na przestrzeni ostatnich pięciu lat. Ponad dziesięciokrotnie wzrosło wykorzystywanie mobile marketingu do celów promocyjnych i sprzedażowych.

-

Aż 84 proc. respondentów jako największą zmianę w prowadzeniu firmy wskazało częstsze wykorzystywanie onlinowych narzędzi promocyjnych i sprzedażowych. 59 proc. wskazało zaś niepewną koniunkturę na rynku.

Zmiany w small biznesie

Zapytano też czy obecnie prowadzenie biznesu jest łatwiejsze czy trudniejsze niż w 2008 roku.

59 proc. respondentów odpowiedziało, że trudniejsze, 30 proc. nie widzi różnicy, a tylko 12 proc. uważa, że jest łatwiejsze.

Ciekawą tendencję pokazują wyniki narzędzi internetowych wykorzystywanych dzisiaj i pięć lat temu. Wykorzystanie mobile marketingu wzrosło z 2 do 23 proc.  Jednak przedstawiciele MŚP w Stanach Zjednoczonych wykorzystują email marketing (aż 98 proc.) oraz media społecznościowe (87 proc.). Jest to wyraźny znak, że te dwa narzędzia doskonale się uzupełniają.

Narzędzia online wykorzystywane przez MŚP 
Wyniki z całego badania są dostępne w formie pdf - ściągnij

Przeczytaj też: Klienci z social media mało wartościowi

 

Zobacz inne polecane artykuły

Jak używać hashtagów?

Brief.pl / Aktualności

Jak używać hashtagów?
Jak używać hashtagów?

Hashtagi królują zarówno na Instagramie jak i na Twitterze. Niby każdy wie o co z nimi chodzi, ale czy każdy z nas używa ich poprawnie? Poniżej znajdziesz kilka wskazówek jak je wykorzystać w swoich działaniach w social media aby zwiększyć zasięg publikowanych treści.

Wychowaj sobie konsumenta

Magazyn / Aktualności

Wychowaj sobie konsumenta
Wychowaj sobie konsumenta

Jak zbudować pozycję eksperta w umysłach konsumentów? Jak uskutecznić proces generowania leadów i wzbudzić zainteresowanie marką? W strategii content marketingowej warto znaleźć miejsce na white paper, czyli...? Mowa o użytecznej treści z górnej półki.

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

Brief.pl / Aktualności

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube
YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

YouTube ogłasza listę reklam, które w 2016 r. zdobyły największą popularność wśród użytkowników z Polski, jak i całej Europy. 10 filmów tylko z polskiego zestawienia zanotowało ponad 100 lat łącznego czasu oglądania. Niekwestionowanym zwycięzcą rodzimego rankingu jest Allegro - zajęło wszystkie trzy miejsca na podium z wideo: Czego szukasz w Święta? | English for beginners, które znalazło się również w europejskim podsumowaniu, Legendy Polskie. Film TWARDOWSKY 2.0. Allegro oraz Legendy Polskie. Film Operacja Bazyliszek. Allegro. Na listę trafiła także kolejna część sagi o polskich legendach, czyli Legendy Polskie. Film Jaga. Allegro, plasując się na piątej pozycji.