Mobile marketing notuje wzrost o 1050 proc. w USA dla MŚP

Mobile marketing notuje wzrost o 1050 proc. w USA dla MŚP

Brief.pl / Wiedza

Constant Contact opublikowało wyniki ankiety wśród przedstawicieli MŚP w Stanach Zjednoczonych. Respondentów zapytano o różnice w prowadzeniu biznesu na przestrzeni ostatnich pięciu lat. Ponad dziesięciokrotnie wzrosło wykorzystywanie mobile marketingu do celów promocyjnych i sprzedażowych.

-

Aż 84 proc. respondentów jako największą zmianę w prowadzeniu firmy wskazało częstsze wykorzystywanie onlinowych narzędzi promocyjnych i sprzedażowych. 59 proc. wskazało zaś niepewną koniunkturę na rynku.

Zmiany w small biznesie

Zapytano też czy obecnie prowadzenie biznesu jest łatwiejsze czy trudniejsze niż w 2008 roku.

59 proc. respondentów odpowiedziało, że trudniejsze, 30 proc. nie widzi różnicy, a tylko 12 proc. uważa, że jest łatwiejsze.

Ciekawą tendencję pokazują wyniki narzędzi internetowych wykorzystywanych dzisiaj i pięć lat temu. Wykorzystanie mobile marketingu wzrosło z 2 do 23 proc.  Jednak przedstawiciele MŚP w Stanach Zjednoczonych wykorzystują email marketing (aż 98 proc.) oraz media społecznościowe (87 proc.). Jest to wyraźny znak, że te dwa narzędzia doskonale się uzupełniają.

Narzędzia online wykorzystywane przez MŚP 
Wyniki z całego badania są dostępne w formie pdf - ściągnij

Przeczytaj też: Klienci z social media mało wartościowi

 

Zobacz inne polecane artykuły

GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!

Brief.pl / Aktualności

GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!
GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!

Już w ten czwartek o godzinie 14.30 na Facebooku Business in Brief rusza transmisja live z wyjątkowego wydarzenia, jakie przygotowaliśmy dla Was wspólnie z partnerami. Jeśli spodziewacie się nudnych prezentacji, przydługich paneli, straconego czasu... pozwólcie, że Was zaskoczymy.

Pierwszy rok Netfliksa w Polsce

Brief.pl / Aktualności

Pierwszy rok Netfliksa w Polsce
Pierwszy rok Netfliksa w Polsce

W styczniu 2016 roku stronę internetową Netfliksa odwiedziło 338 tys. polskich użytkowników sieci (PC). Jednak przez kolejnych siedem miesięcy zainteresowanie serwisem było znacznie mniejsze. Z analizy firmy Gemius wynika, że na Netflix.com nieco chętniej zaglądały kobiety (52,9 proc. użytkowników), a najliczniejsza grupa użytkowników pochodziła z miast powyżej 500 tys. mieszkańców.