Z Yves Saint Laurent do firmy Apple

Z Yves Saint Laurent do firmy Apple

Brief.pl / Ludzie

Paul Deneve, wcześniej pełniący funkcję CEO w luksusowym domu mody Yves Saint Laurent, rozpoczyna współpracę z firmą Apple - czytamy w serwisie Bloomberg. Ma zajmować się projektami specjalnymi i pracować bezpośrednio dla Tima Cooka, CEO Apple'a. Warto dodać, że pracując dla YSL, Deneve przyczynił się do wzrostu sprzedaży tej marki o 34 proc.

-

Zgodnie z dotychczasową polityką Apple'a, wyższe stanowiska obsadzano awansując osoby wewnątrz firmy. Deneve nie jest zupełnie obcy. Miał już wcześniej być związany z Applem, zgodnie z informacjami opublikowanymi na jego profilu na LinkedIn, do których dotarł dziennikarz z serwisu Mashable.

Apple tradycyjnie nie podaje zbyt wielu szczegółow na temat zakresu obowiązków nowego członka zespołu. Można się domyślać, że firma - wzorem Google'a - planuje rozszerzyć swój asortyment o elektronikę, stanowiącą element ubioru (ang. wearable computing). Doświadczenie związane ze sprzedażą luksusowej marki odzieżowej YSL z pewnością może się tu przydać. Gadżety podobne do Google Glass nie należą do tanich.

Źródło: Bloomberg, Mashable

Zobacz inne polecane artykuły

GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!

Brief.pl / Aktualności

GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!
GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!

Już w ten czwartek o godzinie 14.30 na Facebooku Business in Brief rusza transmisja live z wyjątkowego wydarzenia, jakie przygotowaliśmy dla Was wspólnie z partnerami. Jeśli spodziewacie się nudnych prezentacji, przydługich paneli, straconego czasu... pozwólcie, że Was zaskoczymy.

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Brief.pl / Aktualności

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster
YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Z każdym rokiem rośnie rola treści wideo, co przekłada się na wzrost popularności YouTuberów. Potencjał ten dostrzegają firmy, stawiając na współpracę z Vlogerami. Których z nich ma największy potencjał reklamowy? W analizie przygotowanej przez „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów” podsumowano obecność medialną 100 najpopularniejszych pod względem liczby subskrybentów polskich YouTuberów. Raport dotyczy 2016 roku.

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Brief.pl / Aktualności

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości
5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Długie, mroźne miesiące zimy dają się nam we znaki, rozbudzając tym samym pragnienie zmiany, zieleni i kolorów. Tak też powinny wyglądać newslettery – świeżo i słonecznie. Marketerzy, jako ci, którzy zawsze podążają nie tylko za panującymi w branży trendami, ale także za potrzebami odbiorców, powinni włączyć do komunikacji te elementy, których odbiorcy w tym okresie szczególnie łakną.