Z Yves Saint Laurent do firmy Apple

Z Yves Saint Laurent do firmy Apple

Brief.pl / Ludzie

Paul Deneve, wcześniej pełniący funkcję CEO w luksusowym domu mody Yves Saint Laurent, rozpoczyna współpracę z firmą Apple - czytamy w serwisie Bloomberg. Ma zajmować się projektami specjalnymi i pracować bezpośrednio dla Tima Cooka, CEO Apple'a. Warto dodać, że pracując dla YSL, Deneve przyczynił się do wzrostu sprzedaży tej marki o 34 proc.

-

Zgodnie z dotychczasową polityką Apple'a, wyższe stanowiska obsadzano awansując osoby wewnątrz firmy. Deneve nie jest zupełnie obcy. Miał już wcześniej być związany z Applem, zgodnie z informacjami opublikowanymi na jego profilu na LinkedIn, do których dotarł dziennikarz z serwisu Mashable.

Apple tradycyjnie nie podaje zbyt wielu szczegółow na temat zakresu obowiązków nowego członka zespołu. Można się domyślać, że firma - wzorem Google'a - planuje rozszerzyć swój asortyment o elektronikę, stanowiącą element ubioru (ang. wearable computing). Doświadczenie związane ze sprzedażą luksusowej marki odzieżowej YSL z pewnością może się tu przydać. Gadżety podobne do Google Glass nie należą do tanich.

Źródło: Bloomberg, Mashable

Zobacz inne polecane artykuły

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Brief.pl / Aktualności

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?
Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Gadżety reklamowe podbijają rynek. Jakie produkty są najczęściej wybierane przez firmy jako upominki dla klientów? Które z nich cieszą obdarowanych, a które są wyrzucane niemal od razu po otrzymaniu? I wreszcie - jakie cechy powinien mieć trafiony gadżet?

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Brief.pl / Wiedza

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku
5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Algorytmy wyszukiwarki Google aktualizowane są nawet kilkaset razy w ciągu roku. Nic więc dziwnego, że nadążenie za zmianami bywa trudne, nawet dla dobrego specjalisty SEO, a to, co sprawdzało się jeszcze pół roku temu, obecnie może być traktowane co najwyżej jako mit. Przekonaj się, jakie działania pozycjonujące mają sens na dziś, a które lepiej odpuścić.

Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar

Brief.pl / Aktualności

Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar
Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar

Zbierają dane o użytkownikach sieci w 187 państwach, a ich autorska platforma DMP – OnAudience.com - przetwarza już ponad 3 mld profili internautów. Pokornie przyznają, że nie monitorują jeszcze aktywności sieciowej mieszkańców San Escobar, ale i tu obiecują rychłą poprawę. Warszawska spółka Cloud Technologies swój biznes zaczynała jako start-up w garażu, dziś po 6 latach działalności ma pozycję polskiego lidera analityki Big Data, posiadającego największą hurtownię danych w Europie. W tym roku spółka planuje opuścić NewConnect na rzecz głównego parkietu GPW.