Z Yves Saint Laurent do firmy Apple

Z Yves Saint Laurent do firmy Apple

Brief.pl / Ludzie

Paul Deneve, wcześniej pełniący funkcję CEO w luksusowym domu mody Yves Saint Laurent, rozpoczyna współpracę z firmą Apple - czytamy w serwisie Bloomberg. Ma zajmować się projektami specjalnymi i pracować bezpośrednio dla Tima Cooka, CEO Apple'a. Warto dodać, że pracując dla YSL, Deneve przyczynił się do wzrostu sprzedaży tej marki o 34 proc.

-

Zgodnie z dotychczasową polityką Apple'a, wyższe stanowiska obsadzano awansując osoby wewnątrz firmy. Deneve nie jest zupełnie obcy. Miał już wcześniej być związany z Applem, zgodnie z informacjami opublikowanymi na jego profilu na LinkedIn, do których dotarł dziennikarz z serwisu Mashable.

Apple tradycyjnie nie podaje zbyt wielu szczegółow na temat zakresu obowiązków nowego członka zespołu. Można się domyślać, że firma - wzorem Google'a - planuje rozszerzyć swój asortyment o elektronikę, stanowiącą element ubioru (ang. wearable computing). Doświadczenie związane ze sprzedażą luksusowej marki odzieżowej YSL z pewnością może się tu przydać. Gadżety podobne do Google Glass nie należą do tanich.

Źródło: Bloomberg, Mashable

Zobacz inne polecane artykuły

Jak używać hashtagów?

Brief.pl / Aktualności

Jak używać hashtagów?
Jak używać hashtagów?

Hashtagi królują zarówno na Instagramie jak i na Twitterze. Niby każdy wie o co z nimi chodzi, ale czy każdy z nas używa ich poprawnie? Poniżej znajdziesz kilka wskazówek jak je wykorzystać w swoich działaniach w social media aby zwiększyć zasięg publikowanych treści.

Wychowaj sobie konsumenta

Magazyn / Aktualności

Wychowaj sobie konsumenta
Wychowaj sobie konsumenta

Jak zbudować pozycję eksperta w umysłach konsumentów? Jak uskutecznić proces generowania leadów i wzbudzić zainteresowanie marką? W strategii content marketingowej warto znaleźć miejsce na white paper, czyli...? Mowa o użytecznej treści z górnej półki.

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

Brief.pl / Aktualności

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube
YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

YouTube ogłasza listę reklam, które w 2016 r. zdobyły największą popularność wśród użytkowników z Polski, jak i całej Europy. 10 filmów tylko z polskiego zestawienia zanotowało ponad 100 lat łącznego czasu oglądania. Niekwestionowanym zwycięzcą rodzimego rankingu jest Allegro - zajęło wszystkie trzy miejsca na podium z wideo: Czego szukasz w Święta? | English for beginners, które znalazło się również w europejskim podsumowaniu, Legendy Polskie. Film TWARDOWSKY 2.0. Allegro oraz Legendy Polskie. Film Operacja Bazyliszek. Allegro. Na listę trafiła także kolejna część sagi o polskich legendach, czyli Legendy Polskie. Film Jaga. Allegro, plasując się na piątej pozycji.