Polskie banki szykują mobilną rewolucję?

Polskie banki szykują mobilną rewolucję?

Brief.pl / Technologie

Sześć największych banków w Polsce organizuje jutro wspólną konferencję prasową. Prawdopodobnie ogłoszą powstanie nowej, ujednoliconej platformy płatności mobilnych.

-

"Alior Bank, Bank Millennium, BZ WBK, mBank, ING Bank Śląski i PKO Bank Polski zapraszają na wspólną konferencję prasową poświęconą stworzeniu lokalnego standardu płatności mobilnych" - głosi zaproszenie jakie otrzymała redakcja magazynu "Brief".

Jeśli krążące w branży plotki okażą się prawdziwe to największe banki w Polsce zaprezentują jutro wspólną platformę płatności mobilnej.

Byłaby to prawdziwa rewolucja na rynku. Jak do tej pory, płatności mobilne w Polsce rozwijają się wokół platform takich jak PayPal, PayU, czy SkyCash.

Najbardziej zaawansowany system płatności mobilnych spośród banków organizujących jutrzejszą konferencję posiada PKO Bank Polski. Usługa iKO pozwala na dokonywanie płatności z wykorzystaniem technologii NFC, ale także przy pomocy specjalnych kodów. iKO umożliwia także wypłaty z bankomatów bez użycia karty.

Spekuluje się, że wspólna platforma płatności mobilnych ma powstać w oparciu o system PKO Banku Polskiego. Biorąc pod uwagę, że iKO ma raczej pozytywne recenzje, może to być znaczący krok do przodu w rozwoju tego typu usług w Polsce.

Zobacz inne polecane artykuły

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

Brief.pl / Aktualności

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery
Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

W jaki sposób sponsoring telewizyjny przekłada się na sprzedaż e-commerce? Czy pogłoski o śmierci telewizji są przesadzone? O tych i innych aspektach telewizji XXI wieku podczas tegorocznej konferencji tvday rozmawialiśmy z Jackiem Szymczykiem, ad sales director Discovery w Polsce.

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Brief.pl / Aktualności

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości
5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Długie, mroźne miesiące zimy dają się nam we znaki, rozbudzając tym samym pragnienie zmiany, zieleni i kolorów. Tak też powinny wyglądać newslettery – świeżo i słonecznie. Marketerzy, jako ci, którzy zawsze podążają nie tylko za panującymi w branży trendami, ale także za potrzebami odbiorców, powinni włączyć do komunikacji te elementy, których odbiorcy w tym okresie szczególnie łakną.