Z Allegro.pl do Wonga.com

Z Allegro.pl do Wonga.com

Brief.pl / Ludzie

Z początkiem lipca br. Artur Brzęczkowski dołączył do zespołu firmy digital finance Wonga.com. Jako dyrektor marketingu będzie odpowiadał za działania promocyjne oraz budowanie świadomości marki Wonga.com w Polsce.

-

Wcześniej Brzęczkowski przez ponad 12 lat odpowiadał za marketing w Allegro.pl, koordynując rozwój poszczególnych marek w Grupie i działania promocyjne – m.in. kampanię „Pod skrzydłami Allegro” czy akcje realizowane z WOŚP. Był również odpowiedzialny za programy edukacyjne Allegro oraz przygotowywanie warsztatów i konferencji  o tematyce e-commerce.

- Cieszymy się, że do zespołu dołączyła osoba z tak dużym doświadczeniem w branży internetowej, która współtworzyła największą firmę e-commerce w - Wonga to przede wszystkim firma technologiczna, zatrudniająca głównie osoby związane z tą branżą. Jednocześnie na polskim rynku jesteśmy nadal startupem, dlatego wiedza Artura zdobyta w trakcie pracy dla Allegro, od początku powstania tej firmy, będzie dla nas niezwykle cenna – mówi Marcin Borowiecki, dyrektor zarządzający Wonga.com w Polsce

Zobacz inne polecane artykuły

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Brief.pl / Inspiracje

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016
Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Wzruszają, bawią i wprowadzają nas w świąteczną atmosferę. Marki, przygotowując swoje przedświąteczne kampanie, prześcigają się w pomysłach na oryginalne, ale utrzymane w grudniowym klimacie kampanie. Postanowiliśmy sprawdzić, które z nich w tym roku najlepiej poradziły sobie z tym zadaniem.

Warszawski car sharing dla osób prywatnych

Brief.pl / Aktualności

Warszawski car sharing dla osób prywatnych
Warszawski car sharing dla osób prywatnych

4Mobility, po uruchomieniu usługi car sharingu, czyli auta na minuty dla klientów biznesowych, rozszerza swoją ofertę na użytkowników prywatnych, a tym samym sprawia, że Warszawa dołącza do grona miast z car sharingiem dostępnym dla każdego. Od teraz osoby zainteresowane skorzystaniem z usługi mogą w prosty sposób zarezerwować wybrany pojazd. Samochód można odebrać w jednej z 20 baz na terenie miasta, otwierając go smartfonem.