Z Allegro.pl do Wonga.com

Z Allegro.pl do Wonga.com

Brief.pl / Ludzie

Z początkiem lipca br. Artur Brzęczkowski dołączył do zespołu firmy digital finance Wonga.com. Jako dyrektor marketingu będzie odpowiadał za działania promocyjne oraz budowanie świadomości marki Wonga.com w Polsce.

-

Wcześniej Brzęczkowski przez ponad 12 lat odpowiadał za marketing w Allegro.pl, koordynując rozwój poszczególnych marek w Grupie i działania promocyjne – m.in. kampanię „Pod skrzydłami Allegro” czy akcje realizowane z WOŚP. Był również odpowiedzialny za programy edukacyjne Allegro oraz przygotowywanie warsztatów i konferencji  o tematyce e-commerce.

- Cieszymy się, że do zespołu dołączyła osoba z tak dużym doświadczeniem w branży internetowej, która współtworzyła największą firmę e-commerce w - Wonga to przede wszystkim firma technologiczna, zatrudniająca głównie osoby związane z tą branżą. Jednocześnie na polskim rynku jesteśmy nadal startupem, dlatego wiedza Artura zdobyta w trakcie pracy dla Allegro, od początku powstania tej firmy, będzie dla nas niezwykle cenna – mówi Marcin Borowiecki, dyrektor zarządzający Wonga.com w Polsce

Zobacz inne polecane artykuły

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

Brief.pl / Aktualności

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery
Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

W jaki sposób sponsoring telewizyjny przekłada się na sprzedaż e-commerce? Czy pogłoski o śmierci telewizji są przesadzone? O tych i innych aspektach telewizji XXI wieku podczas tegorocznej konferencji tvday rozmawialiśmy z Jackiem Szymczykiem, ad sales director Discovery w Polsce.

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Brief.pl / Aktualności

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości
5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Długie, mroźne miesiące zimy dają się nam we znaki, rozbudzając tym samym pragnienie zmiany, zieleni i kolorów. Tak też powinny wyglądać newslettery – świeżo i słonecznie. Marketerzy, jako ci, którzy zawsze podążają nie tylko za panującymi w branży trendami, ale także za potrzebami odbiorców, powinni włączyć do komunikacji te elementy, których odbiorcy w tym okresie szczególnie łakną.