Z Allegro.pl do Wonga.com

Z Allegro.pl do Wonga.com

Brief.pl / Ludzie

Z początkiem lipca br. Artur Brzęczkowski dołączył do zespołu firmy digital finance Wonga.com. Jako dyrektor marketingu będzie odpowiadał za działania promocyjne oraz budowanie świadomości marki Wonga.com w Polsce.

-

Wcześniej Brzęczkowski przez ponad 12 lat odpowiadał za marketing w Allegro.pl, koordynując rozwój poszczególnych marek w Grupie i działania promocyjne – m.in. kampanię „Pod skrzydłami Allegro” czy akcje realizowane z WOŚP. Był również odpowiedzialny za programy edukacyjne Allegro oraz przygotowywanie warsztatów i konferencji  o tematyce e-commerce.

- Cieszymy się, że do zespołu dołączyła osoba z tak dużym doświadczeniem w branży internetowej, która współtworzyła największą firmę e-commerce w - Wonga to przede wszystkim firma technologiczna, zatrudniająca głównie osoby związane z tą branżą. Jednocześnie na polskim rynku jesteśmy nadal startupem, dlatego wiedza Artura zdobyta w trakcie pracy dla Allegro, od początku powstania tej firmy, będzie dla nas niezwykle cenna – mówi Marcin Borowiecki, dyrektor zarządzający Wonga.com w Polsce

Zobacz inne polecane artykuły

Oddaj pracownikom władzę

Magazyn / Inspiracje

Oddaj pracownikom władzę
Oddaj pracownikom władzę

Czy można prowadzić firmę, nie podejmując żadnej decyzji? Czy dobrym pomysłem jest ujawnienie wysokości pensji wszystkich pracowników, a co więcej, danie im możliwości samodzielnego przyznawania sobie wynagrodzenia? Czy firma bez siedziby głównej i biura ma szansę przetrwać na rynku? Chociaż może się wydawać, że każdy prezes na powyższe pytania bez zastanowienia odpowiedziałby przecząco, przykłady takich firm, jak Semco czy Xtech.pl, pokazują, że byłyby to odpowiedzi nieuzasadnione.

Jak używać hashtagów?

Brief.pl / Aktualności

Jak używać hashtagów?
Jak używać hashtagów?

Hashtagi królują zarówno na Instagramie jak i na Twitterze. Niby każdy wie o co z nimi chodzi, ale czy każdy z nas używa ich poprawnie? Poniżej znajdziesz kilka wskazówek jak je wykorzystać w swoich działaniach w social media aby zwiększyć zasięg publikowanych treści.