Z Allegro.pl do Wonga.com

Z Allegro.pl do Wonga.com

Brief.pl / Ludzie

Z początkiem lipca br. Artur Brzęczkowski dołączył do zespołu firmy digital finance Wonga.com. Jako dyrektor marketingu będzie odpowiadał za działania promocyjne oraz budowanie świadomości marki Wonga.com w Polsce.

-

Wcześniej Brzęczkowski przez ponad 12 lat odpowiadał za marketing w Allegro.pl, koordynując rozwój poszczególnych marek w Grupie i działania promocyjne – m.in. kampanię „Pod skrzydłami Allegro” czy akcje realizowane z WOŚP. Był również odpowiedzialny za programy edukacyjne Allegro oraz przygotowywanie warsztatów i konferencji  o tematyce e-commerce.

- Cieszymy się, że do zespołu dołączyła osoba z tak dużym doświadczeniem w branży internetowej, która współtworzyła największą firmę e-commerce w - Wonga to przede wszystkim firma technologiczna, zatrudniająca głównie osoby związane z tą branżą. Jednocześnie na polskim rynku jesteśmy nadal startupem, dlatego wiedza Artura zdobyta w trakcie pracy dla Allegro, od początku powstania tej firmy, będzie dla nas niezwykle cenna – mówi Marcin Borowiecki, dyrektor zarządzający Wonga.com w Polsce

Zobacz inne polecane artykuły

Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland

Brief.pl / Ludzie

Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland
Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland

Czy istnieje dobry moment na odpalenie własnego biznesu? Jak w kontekście wszechobecnych startupów rysuje się przyszłość korporacji? Jaka jest świadomość siły małych i średnich przedsiębiorców w Polsce? W ramach cyklu wywiadów przedstawiającego Kapitułę 7. edycji 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie rozmawiamy z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland.