Marzec nowym marketing managerem telewizji Viasat w Polsce

Marzec nowym marketing managerem telewizji Viasat w Polsce

Brief.pl / Ludzie

1 lipca do polskiego zespołu telewizji Viasat World Ltd. dołączyła Urszula Marzec, która objęła stanowisko marketing managera.

-

Będzie odpowiedzialna za strategię komunikacji, rozwój i kompleksowe działania marketingowo-PRowe dla Polsat Viasat Nature, Polsat Viasat Explorer i Polsat Viasat History.   

Urszula Marzec od grudnia 2006 roku, jako brand manager, odpowiadała za strategię i marketing kanałów tematycznych Canal+ Cyfrowego; MiniMini+, ZigZap (obecnie teleTOON+), Hyper+ i Planete+.

Zobacz inne polecane artykuły

Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production

Brief.pl / Ludzie

Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production
Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production

Czym jest branded content? Którym markom czy branżom działania branded contentowe przynieść mogą szczególną korzyść? O stosunkowo młodym trendzie, który w najbliższym czasie może zrewolucjonizować komunikację marketingową marek rozmawiamy z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production.

Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland

Brief.pl / Ludzie

Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland
Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland

Czy istnieje dobry moment na odpalenie własnego biznesu? Jak w kontekście wszechobecnych startupów rysuje się przyszłość korporacji? Jaka jest świadomość siły małych i średnich przedsiębiorców w Polsce? W ramach cyklu wywiadów przedstawiającego Kapitułę 7. edycji 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie rozmawiamy z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland.