Marzec nowym marketing managerem telewizji Viasat w Polsce

Marzec nowym marketing managerem telewizji Viasat w Polsce

Brief.pl / Ludzie

1 lipca do polskiego zespołu telewizji Viasat World Ltd. dołączyła Urszula Marzec, która objęła stanowisko marketing managera.

-

Będzie odpowiedzialna za strategię komunikacji, rozwój i kompleksowe działania marketingowo-PRowe dla Polsat Viasat Nature, Polsat Viasat Explorer i Polsat Viasat History.   

Urszula Marzec od grudnia 2006 roku, jako brand manager, odpowiadała za strategię i marketing kanałów tematycznych Canal+ Cyfrowego; MiniMini+, ZigZap (obecnie teleTOON+), Hyper+ i Planete+.

Zobacz inne polecane artykuły

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

Brief.pl / Aktualności

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery
Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

W jaki sposób sponsoring telewizyjny przekłada się na sprzedaż e-commerce? Czy pogłoski o śmierci telewizji są przesadzone? O tych i innych aspektach telewizji XXI wieku podczas tegorocznej konferencji tvday rozmawialiśmy z Jackiem Szymczykiem, ad sales director Discovery w Polsce.

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Brief.pl / Aktualności

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości
5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Długie, mroźne miesiące zimy dają się nam we znaki, rozbudzając tym samym pragnienie zmiany, zieleni i kolorów. Tak też powinny wyglądać newslettery – świeżo i słonecznie. Marketerzy, jako ci, którzy zawsze podążają nie tylko za panującymi w branży trendami, ale także za potrzebami odbiorców, powinni włączyć do komunikacji te elementy, których odbiorcy w tym okresie szczególnie łakną.