Z OS3 multimedia do hyperCREW

Z OS3 multimedia do hyperCREW

Brief.pl / Ludzie

Czerwiec upłynął w hyperCREW pod znakiem transferów. Początek miesiąca wiązał się z przejściem z K2 do hyperCREW Marcina Mościckiego, a pod koniec czerwca do teamu dołączyła Klara Zamłyńska z OS3 multimedia.

-

Zamłyńska zajmie się w hyperCREW wsparciem strategicznych działań social oraz rozwinięciem tej usługi w ofercie agencji.

Ostatnie dwa i pół roku Klara Zamłyńska pracowała w Grupie OS3 jako social media manager. Planowała i realizowała działania dla takich klientów jak Hortex, L’Oréal, Hoop Polska, Aviva, Dulux, ING Bank Śląski, Play, Centrum Nauki Kopernik, Ferrero Polska, Sony, Orange, PZU, Toyota Bank. Wcześniej zrealizowała autorską kampanię online dla WWF “Pozwól szarej wrócić do domu”, wpierającą program powrotu foki szarej nad polski Bałtyk. Specjalizowała się w obsłudze marek dziecięcych i młodzieżowych w social mediach  (Monopoly, Furby, Littlest Pet Shop, Twister, Nerf z Hasbro oraz SKO z PKO BP).

Zobacz inne polecane artykuły

Oddaj pracownikom władzę

Magazyn / Inspiracje

Oddaj pracownikom władzę
Oddaj pracownikom władzę

Czy można prowadzić firmę, nie podejmując żadnej decyzji? Czy dobrym pomysłem jest ujawnienie wysokości pensji wszystkich pracowników, a co więcej, danie im możliwości samodzielnego przyznawania sobie wynagrodzenia? Czy firma bez siedziby głównej i biura ma szansę przetrwać na rynku? Chociaż może się wydawać, że każdy prezes na powyższe pytania bez zastanowienia odpowiedziałby przecząco, przykłady takich firm, jak Semco czy Xtech.pl, pokazują, że byłyby to odpowiedzi nieuzasadnione.

Jak używać hashtagów?

Brief.pl / Aktualności

Jak używać hashtagów?
Jak używać hashtagów?

Hashtagi królują zarówno na Instagramie jak i na Twitterze. Niby każdy wie o co z nimi chodzi, ale czy każdy z nas używa ich poprawnie? Poniżej znajdziesz kilka wskazówek jak je wykorzystać w swoich działaniach w social media aby zwiększyć zasięg publikowanych treści.

Wychowaj sobie konsumenta

Magazyn / Aktualności

Wychowaj sobie konsumenta
Wychowaj sobie konsumenta

Jak zbudować pozycję eksperta w umysłach konsumentów? Jak uskutecznić proces generowania leadów i wzbudzić zainteresowanie marką? W strategii content marketingowej warto znaleźć miejsce na white paper, czyli...? Mowa o użytecznej treści z górnej półki.