Z OS3 multimedia do hyperCREW

Z OS3 multimedia do hyperCREW

Brief.pl / Ludzie

Czerwiec upłynął w hyperCREW pod znakiem transferów. Początek miesiąca wiązał się z przejściem z K2 do hyperCREW Marcina Mościckiego, a pod koniec czerwca do teamu dołączyła Klara Zamłyńska z OS3 multimedia.

-

Zamłyńska zajmie się w hyperCREW wsparciem strategicznych działań social oraz rozwinięciem tej usługi w ofercie agencji.

Ostatnie dwa i pół roku Klara Zamłyńska pracowała w Grupie OS3 jako social media manager. Planowała i realizowała działania dla takich klientów jak Hortex, L’Oréal, Hoop Polska, Aviva, Dulux, ING Bank Śląski, Play, Centrum Nauki Kopernik, Ferrero Polska, Sony, Orange, PZU, Toyota Bank. Wcześniej zrealizowała autorską kampanię online dla WWF “Pozwól szarej wrócić do domu”, wpierającą program powrotu foki szarej nad polski Bałtyk. Specjalizowała się w obsłudze marek dziecięcych i młodzieżowych w social mediach  (Monopoly, Furby, Littlest Pet Shop, Twister, Nerf z Hasbro oraz SKO z PKO BP).

Zobacz inne polecane artykuły

GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!

Brief.pl / Aktualności

GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!
GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!

Już w ten czwartek o godzinie 14.30 na Facebooku Business in Brief rusza transmisja live z wyjątkowego wydarzenia, jakie przygotowaliśmy dla Was wspólnie z partnerami. Jeśli spodziewacie się nudnych prezentacji, przydługich paneli, straconego czasu... pozwólcie, że Was zaskoczymy.

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Brief.pl / Aktualności

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster
YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Z każdym rokiem rośnie rola treści wideo, co przekłada się na wzrost popularności YouTuberów. Potencjał ten dostrzegają firmy, stawiając na współpracę z Vlogerami. Których z nich ma największy potencjał reklamowy? W analizie przygotowanej przez „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów” podsumowano obecność medialną 100 najpopularniejszych pod względem liczby subskrybentów polskich YouTuberów. Raport dotyczy 2016 roku.

Rola prezentów w budowaniu relacji biznesowych

Brief.pl / Aktualności

Rola prezentów w budowaniu relacji biznesowych
Rola prezentów w budowaniu relacji biznesowych

Zbudowanie długotrwałych relacji z pracownikami, klientami czy partnerami biznesowymi, przekłada się na realizację celów założonych przez przedsiębiorstwa. Z kolei drobne upominki wręczane podczas spotkań biznesowych i prezenty dla pracowników, mają bezpośredni wpływ na stosunki międzyludzkie. Podpowiadamy, kiedy i jakie upominki wręczać, by odnieść sukces w biznesie.