Z OS3 multimedia do hyperCREW

Z OS3 multimedia do hyperCREW

Brief.pl / Ludzie

Czerwiec upłynął w hyperCREW pod znakiem transferów. Początek miesiąca wiązał się z przejściem z K2 do hyperCREW Marcina Mościckiego, a pod koniec czerwca do teamu dołączyła Klara Zamłyńska z OS3 multimedia.

-

Zamłyńska zajmie się w hyperCREW wsparciem strategicznych działań social oraz rozwinięciem tej usługi w ofercie agencji.

Ostatnie dwa i pół roku Klara Zamłyńska pracowała w Grupie OS3 jako social media manager. Planowała i realizowała działania dla takich klientów jak Hortex, L’Oréal, Hoop Polska, Aviva, Dulux, ING Bank Śląski, Play, Centrum Nauki Kopernik, Ferrero Polska, Sony, Orange, PZU, Toyota Bank. Wcześniej zrealizowała autorską kampanię online dla WWF “Pozwól szarej wrócić do domu”, wpierającą program powrotu foki szarej nad polski Bałtyk. Specjalizowała się w obsłudze marek dziecięcych i młodzieżowych w social mediach  (Monopoly, Furby, Littlest Pet Shop, Twister, Nerf z Hasbro oraz SKO z PKO BP).

Zobacz inne polecane artykuły

Warszawski car sharing dla osób prywatnych

Brief.pl / Aktualności

Warszawski car sharing dla osób prywatnych
Warszawski car sharing dla osób prywatnych

4Mobility, po uruchomieniu usługi car sharingu, czyli auta na minuty dla klientów biznesowych, rozszerza swoją ofertę na użytkowników prywatnych, a tym samym sprawia, że Warszawa dołącza do grona miast z car sharingiem dostępnym dla każdego. Od teraz osoby zainteresowane skorzystaniem z usługi mogą w prosty sposób zarezerwować wybrany pojazd. Samochód można odebrać w jednej z 20 baz na terenie miasta, otwierając go smartfonem.

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Brief.pl / Inspiracje

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016
Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Wzruszają, bawią i wprowadzają nas w świąteczną atmosferę. Marki, przygotowując swoje przedświąteczne kampanie, prześcigają się w pomysłach na oryginalne, ale utrzymane w grudniowym klimacie kampanie. Postanowiliśmy sprawdzić, które z nich w tym roku najlepiej poradziły sobie z tym zadaniem.