Proteza nogi z klocków Lego? Dlaczego nie!

Brief.pl / Technologie

O protezach różnych części ciała dla ludzi i zwierząt wyprodukowanych na drukarkach 3D ostatnio mówi się dość często. Ale proteza wykonana z klocków Lego to nowość.

-

Odnoga serwisu technologicznego Gizmodo poświęcona różnym kreatywnym sposobom wykorzystania klocków Lego, lego.gizmodo.com, odnalazła w sieci niepełnosprawną dziewczynę, która wykorzystała najsłynniejszą duńską zabawkę jako budulec dla własnoręcznej zrobionej protezy nogi.

Dziewczyna ta nazywa się Christina Stephens i jest naukowcem. W wyniku wypadku straciła lewą nogę poniżej kolana. Jak relacjonuje na swoim profilu na Facebooku, któregoś dnia jeden z kolegów-laborantów żartobliwie zapytał ją czy byłaby w stanie wykonać dla siebie protezę z klocków Lego. Podjęła wzywanie, ale zaznacza, żeby nie próbować tworzenia tego typu konstrukcji własnoręcznie - są one dość niestabilne.

Christina opisuje swoje życie po amputacji na Facebooku oraz publikuje filmiki na kanale na YouTubie.

Bardzo inspirująca dziewczyna!

Zobacz inne polecane artykuły

Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production

Brief.pl / Ludzie

Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production
Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production

Czym jest branded content? Którym markom czy branżom działania branded contentowe przynieść mogą szczególną korzyść? O stosunkowo młodym trendzie, który w najbliższym czasie może zrewolucjonizować komunikację marketingową marek rozmawiamy z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production.

Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland

Brief.pl / Ludzie

Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland
Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland

Czy istnieje dobry moment na odpalenie własnego biznesu? Jak w kontekście wszechobecnych startupów rysuje się przyszłość korporacji? Jaka jest świadomość siły małych i średnich przedsiębiorców w Polsce? W ramach cyklu wywiadów przedstawiającego Kapitułę 7. edycji 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie rozmawiamy z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland.