Proteza nogi z klocków Lego? Dlaczego nie!

Brief.pl / Technologie

O protezach różnych części ciała dla ludzi i zwierząt wyprodukowanych na drukarkach 3D ostatnio mówi się dość często. Ale proteza wykonana z klocków Lego to nowość.

-

Odnoga serwisu technologicznego Gizmodo poświęcona różnym kreatywnym sposobom wykorzystania klocków Lego, lego.gizmodo.com, odnalazła w sieci niepełnosprawną dziewczynę, która wykorzystała najsłynniejszą duńską zabawkę jako budulec dla własnoręcznej zrobionej protezy nogi.

Dziewczyna ta nazywa się Christina Stephens i jest naukowcem. W wyniku wypadku straciła lewą nogę poniżej kolana. Jak relacjonuje na swoim profilu na Facebooku, któregoś dnia jeden z kolegów-laborantów żartobliwie zapytał ją czy byłaby w stanie wykonać dla siebie protezę z klocków Lego. Podjęła wzywanie, ale zaznacza, żeby nie próbować tworzenia tego typu konstrukcji własnoręcznie - są one dość niestabilne.

Christina opisuje swoje życie po amputacji na Facebooku oraz publikuje filmiki na kanale na YouTubie.

Bardzo inspirująca dziewczyna!

Zobacz inne polecane artykuły

Jak używać hashtagów?

Brief.pl / Aktualności

Jak używać hashtagów?
Jak używać hashtagów?

Hashtagi królują zarówno na Instagramie jak i na Twitterze. Niby każdy wie o co z nimi chodzi, ale czy każdy z nas używa ich poprawnie? Poniżej znajdziesz kilka wskazówek jak je wykorzystać w swoich działaniach w social media aby zwiększyć zasięg publikowanych treści.

Wychowaj sobie konsumenta

Magazyn / Aktualności

Wychowaj sobie konsumenta
Wychowaj sobie konsumenta

Jak zbudować pozycję eksperta w umysłach konsumentów? Jak uskutecznić proces generowania leadów i wzbudzić zainteresowanie marką? W strategii content marketingowej warto znaleźć miejsce na white paper, czyli...? Mowa o użytecznej treści z górnej półki.

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

Brief.pl / Aktualności

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube
YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

YouTube ogłasza listę reklam, które w 2016 r. zdobyły największą popularność wśród użytkowników z Polski, jak i całej Europy. 10 filmów tylko z polskiego zestawienia zanotowało ponad 100 lat łącznego czasu oglądania. Niekwestionowanym zwycięzcą rodzimego rankingu jest Allegro - zajęło wszystkie trzy miejsca na podium z wideo: Czego szukasz w Święta? | English for beginners, które znalazło się również w europejskim podsumowaniu, Legendy Polskie. Film TWARDOWSKY 2.0. Allegro oraz Legendy Polskie. Film Operacja Bazyliszek. Allegro. Na listę trafiła także kolejna część sagi o polskich legendach, czyli Legendy Polskie. Film Jaga. Allegro, plasując się na piątej pozycji.