Proteza nogi z klocków Lego? Dlaczego nie!

Brief.pl / Technologie

O protezach różnych części ciała dla ludzi i zwierząt wyprodukowanych na drukarkach 3D ostatnio mówi się dość często. Ale proteza wykonana z klocków Lego to nowość.

-

Odnoga serwisu technologicznego Gizmodo poświęcona różnym kreatywnym sposobom wykorzystania klocków Lego, lego.gizmodo.com, odnalazła w sieci niepełnosprawną dziewczynę, która wykorzystała najsłynniejszą duńską zabawkę jako budulec dla własnoręcznej zrobionej protezy nogi.

Dziewczyna ta nazywa się Christina Stephens i jest naukowcem. W wyniku wypadku straciła lewą nogę poniżej kolana. Jak relacjonuje na swoim profilu na Facebooku, któregoś dnia jeden z kolegów-laborantów żartobliwie zapytał ją czy byłaby w stanie wykonać dla siebie protezę z klocków Lego. Podjęła wzywanie, ale zaznacza, żeby nie próbować tworzenia tego typu konstrukcji własnoręcznie - są one dość niestabilne.

Christina opisuje swoje życie po amputacji na Facebooku oraz publikuje filmiki na kanale na YouTubie.

Bardzo inspirująca dziewczyna!

Zobacz inne polecane artykuły

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

Brief.pl / Aktualności

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery
Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

W jaki sposób sponsoring telewizyjny przekłada się na sprzedaż e-commerce? Czy pogłoski o śmierci telewizji są przesadzone? O tych i innych aspektach telewizji XXI wieku podczas tegorocznej konferencji tvday rozmawialiśmy z Jackiem Szymczykiem, ad sales director Discovery w Polsce.

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Brief.pl / Aktualności

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster
YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Z każdym rokiem rośnie rola treści wideo, co przekłada się na wzrost popularności YouTuberów. Potencjał ten dostrzegają firmy, stawiając na współpracę z Vlogerami. Których z nich ma największy potencjał reklamowy? W analizie przygotowanej przez „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów” podsumowano obecność medialną 100 najpopularniejszych pod względem liczby subskrybentów polskich YouTuberów. Raport dotyczy 2016 roku.