Oficjalny start agencji CommuniCanDo

Oficjalny start agencji CommuniCanDo

Brief.pl / Ludzie

Agnieszka Nowak i Aneta Arwaj-Sidorowicz założyły agencję CommuniCanDo specjalizującą się w budowaniu wizerunku oraz komunikacji firm i marek.

-

Nowak i Arwaj-Sidorowicz zajmują się budową i realizacją strategii działań PR oraz marketingowych. Oferują usługi w zakresie: digital PR, corporate i brand PR, health i beauty PR, event PR, employer branding oraz zarządzanie w sytuacjach kryzysowych.

- Od kilku lat dźwięczał mi w głowie tytuł nieco banalnej, ale mocnej w swej prostocie, książki Paula Ardena - „Cokolwiek myślisz, pomyśl odwrotnie”. Jej przekaz, zachęcający do podjęcia działania, które wyzwala kreatywność i odsłania nowe możliwości oraz przeświadczenie, że marketing i PR to nie koszt a inwestycja – do czego mam nadzieję przekonamy marketerów – były dodatkowym bodźcem – komentuje Agnieszka Nowak.

Wśród klientów CommuniCanDo są: agencja Endorfina Events, projekt kulinarny i sklep internetowy Jakumammy.pl oraz Tronik – firma oferująca monitoring GPS do zarządzania flotami pojazdów.

Zobacz inne polecane artykuły

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

Brief.pl / Aktualności

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery
Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

W jaki sposób sponsoring telewizyjny przekłada się na sprzedaż e-commerce? Czy pogłoski o śmierci telewizji są przesadzone? O tych i innych aspektach telewizji XXI wieku podczas tegorocznej konferencji tvday rozmawialiśmy z Jackiem Szymczykiem, ad sales director Discovery w Polsce.

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Brief.pl / Aktualności

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości
5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Długie, mroźne miesiące zimy dają się nam we znaki, rozbudzając tym samym pragnienie zmiany, zieleni i kolorów. Tak też powinny wyglądać newslettery – świeżo i słonecznie. Marketerzy, jako ci, którzy zawsze podążają nie tylko za panującymi w branży trendami, ale także za potrzebami odbiorców, powinni włączyć do komunikacji te elementy, których odbiorcy w tym okresie szczególnie łakną.