Oficjalny start agencji CommuniCanDo

Oficjalny start agencji CommuniCanDo

Brief.pl / Ludzie

Agnieszka Nowak i Aneta Arwaj-Sidorowicz założyły agencję CommuniCanDo specjalizującą się w budowaniu wizerunku oraz komunikacji firm i marek.

-

Nowak i Arwaj-Sidorowicz zajmują się budową i realizacją strategii działań PR oraz marketingowych. Oferują usługi w zakresie: digital PR, corporate i brand PR, health i beauty PR, event PR, employer branding oraz zarządzanie w sytuacjach kryzysowych.

- Od kilku lat dźwięczał mi w głowie tytuł nieco banalnej, ale mocnej w swej prostocie, książki Paula Ardena - „Cokolwiek myślisz, pomyśl odwrotnie”. Jej przekaz, zachęcający do podjęcia działania, które wyzwala kreatywność i odsłania nowe możliwości oraz przeświadczenie, że marketing i PR to nie koszt a inwestycja – do czego mam nadzieję przekonamy marketerów – były dodatkowym bodźcem – komentuje Agnieszka Nowak.

Wśród klientów CommuniCanDo są: agencja Endorfina Events, projekt kulinarny i sklep internetowy Jakumammy.pl oraz Tronik – firma oferująca monitoring GPS do zarządzania flotami pojazdów.

Zobacz inne polecane artykuły

Jak używać hashtagów?

Brief.pl / Aktualności

Jak używać hashtagów?
Jak używać hashtagów?

Hashtagi królują zarówno na Instagramie jak i na Twitterze. Niby każdy wie o co z nimi chodzi, ale czy każdy z nas używa ich poprawnie? Poniżej znajdziesz kilka wskazówek jak je wykorzystać w swoich działaniach w social media aby zwiększyć zasięg publikowanych treści.

Wychowaj sobie konsumenta

Magazyn / Aktualności

Wychowaj sobie konsumenta
Wychowaj sobie konsumenta

Jak zbudować pozycję eksperta w umysłach konsumentów? Jak uskutecznić proces generowania leadów i wzbudzić zainteresowanie marką? W strategii content marketingowej warto znaleźć miejsce na white paper, czyli...? Mowa o użytecznej treści z górnej półki.

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

Brief.pl / Aktualności

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube
YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

YouTube ogłasza listę reklam, które w 2016 r. zdobyły największą popularność wśród użytkowników z Polski, jak i całej Europy. 10 filmów tylko z polskiego zestawienia zanotowało ponad 100 lat łącznego czasu oglądania. Niekwestionowanym zwycięzcą rodzimego rankingu jest Allegro - zajęło wszystkie trzy miejsca na podium z wideo: Czego szukasz w Święta? | English for beginners, które znalazło się również w europejskim podsumowaniu, Legendy Polskie. Film TWARDOWSKY 2.0. Allegro oraz Legendy Polskie. Film Operacja Bazyliszek. Allegro. Na listę trafiła także kolejna część sagi o polskich legendach, czyli Legendy Polskie. Film Jaga. Allegro, plasując się na piątej pozycji.