Rowerowy eko-kask

Brief.pl / Inspiracje

Dbający o środowisko rowerzyści mogą teraz jeździć w ekologicznych kaskach. Nowe ochronne nakrycie głowy jest tanie i podlega recyklingowi. Produkowane jest ze starych gazet znalezionych w wagonach metra. Eko-kaski stworzono we współpracy z Londyńskim Systemem Wynajmu Rowerów (London Bicycle Hire Scheme).

-

Zebrana w metrze makulatura jest zalewana wodą - tak, aby w efekcie powstała papierowa papka. Bez dodatków chemicznych, takich jak substancje wybielające lub klejące. Są w niej za to obecnie bezpieczne dodatki organiczne. Proces produkcji kasku jest krok po kroku przedstawiony w filmie.

Ekologiczne kaski są nieprzemakalne - mogą przetrwać nawet sześciogodzinny deszcz. Są barwione naturalnymi pigmentami, a poszczególne kolory wskazują na konkretny rozmiar. Okres użytkownia eko-kasku nie jest zbyt długi - takie jest założenie producenta. Można go wyrzucić - zarówno samo nakrycie głowy jak i mocująca taśma są wykonane z surowców w pełni odnawialnych. Mogą na przykład zostać przetworzone na kolejny kask.

Autorami projektu są absolwenci Royal College of Art: Tom Gottelier, Bobby Petersen i Ed Thomas.

http://www.paperpulphelmet.com

http://www.paperpulphelmet.com

http://www.paperpulphelmet.com

Źródło: http://www.paperpulphelmet.com

Zobacz inne polecane artykuły

Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production

Brief.pl / Ludzie

Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production
Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production

Czym jest branded content? Którym markom czy branżom działania branded contentowe przynieść mogą szczególną korzyść? O stosunkowo młodym trendzie, który w najbliższym czasie może zrewolucjonizować komunikację marketingową marek rozmawiamy z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production.

Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland

Brief.pl / Ludzie

Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland
Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland

Czy istnieje dobry moment na odpalenie własnego biznesu? Jak w kontekście wszechobecnych startupów rysuje się przyszłość korporacji? Jaka jest świadomość siły małych i średnich przedsiębiorców w Polsce? W ramach cyklu wywiadów przedstawiającego Kapitułę 7. edycji 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie rozmawiamy z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland.