7 cudów Polski

7 cudów Polski

Brief for Poland / Inspiracje

Jaskinia Niedźwiedzia w Kletnie, Muzeum Mydła i Historii Brudu w Bydgoszczy, Piwnica pod Fortuną w Lublinie, a może Centrum Dziedzictwa Szkła w Krośnie? Trwa trzecia edycja plebiscytu „7 nowych cudów Polski” organizowana przez National Geographic.

-

Redakcja magazynu wyróżniła 32 miejsca, po dwa z każdego województwa, na które można głosować SMS-owo. Wśród nominowanych miejsc są Jaskinia Niedźwiedzia w Kletnie, Muzeum Mydła i Historii Brudu w Bydgoszczy, Piwnica pod Fortuną w Lublinie, Centrum Dziedzictwa Szkła w Krośnie, Wielka Synagoga w Tykocinie, PGE Arena w Gdańsku, wzgórze zamkowe w Cieszynie, zabytkowy rynek w Sandomierzu. Szczegóły na stronie 7cudow.national-geographic.pl/nominacje

Każdy kto weźmie udział w głosowaniu będzie mógł odebrać z Paczkomatów InPost „Przewodnik po 7 nowych cudach Polski”. Publikacja prezentuje opisy i zdjęcia miejsc, które zyskały najwięcej głosów w ubiegłorocznym plebiscycie. Na uczestników plebiscytu czekają też nagrody specjalne.

Osoby, które swój głos uzupełnią uzasadnieniem swojego wyboru, wezmą dodatkowo udział w konkursie, w którym do wygrania są trzy weekendy z samochodem Nowy Suzuki SX4.

Akcja będzie promowana w kanałach National Geographic oraz partnerów medialnych projektu TVP1, radio Złote Przeboje i portalu Onet.pl.

Zobacz inne polecane artykuły

GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!

Brief.pl / Aktualności

GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!
GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!

Już w ten czwartek o godzinie 14.30 na Facebooku Business in Brief rusza transmisja live z wyjątkowego wydarzenia, jakie przygotowaliśmy dla Was wspólnie z partnerami. Jeśli spodziewacie się nudnych prezentacji, przydługich paneli, straconego czasu... pozwólcie, że Was zaskoczymy.

Pierwszy rok Netfliksa w Polsce

Brief.pl / Aktualności

Pierwszy rok Netfliksa w Polsce
Pierwszy rok Netfliksa w Polsce

W styczniu 2016 roku stronę internetową Netfliksa odwiedziło 338 tys. polskich użytkowników sieci (PC). Jednak przez kolejnych siedem miesięcy zainteresowanie serwisem było znacznie mniejsze. Z analizy firmy Gemius wynika, że na Netflix.com nieco chętniej zaglądały kobiety (52,9 proc. użytkowników), a najliczniejsza grupa użytkowników pochodziła z miast powyżej 500 tys. mieszkańców.