Po raz piąty dla najlepszych w sprzedaży

Po raz piąty dla najlepszych w sprzedaży

Brief.pl / Aktualności

Trwa rejestracja zgłoszeń do V edycji konkursu Polish National Sales Awards, który od 2008 roku nagradza dobre praktyki i promuje etyczne postawy w branży sprzedaży. Patronat honorowy nad tegorocznym konkursem dla najlepszych w sprzedaży objął minister gospodarki Janusz Piechociński.

-

Wizerunek zawodu sprzedawcy budzi w naszym kraju mieszane uczucia. Konsumenci odnoszą wrażenie, że towar jest im oferowany na siłę, ponieważ są przekonani, że handlowca rozlicza się wyłącznie za wyniki ilościowe.

Odbywający się od 5 lat konkurs PNSA skierowany jest do osób związanych ze sprzedażą w każdym sektorze gospodarki. Przyczynia się on do kształtowania etosu sprzedawcy, a dzięki nagradzaniu najlepszych, promuje etykę w branży. Już sama nominacja do konkursu wiąże się z prestiżem oraz uznaniem ze strony przedstawicieli sektora.

W Kapitule Nagrody PNSA obecne są bowiem takie nazwiska, jak: prof. dr hab. Alojzy Nowak, prorektor UW, prof. Andrzej Blikle, wiceprzewodniczący Rady Nadzorczej A. Blikle, Solange Olszewska, prezes Solaris Bus&Coach, Anna Podniesińska, członek Rady Głównej Konfederacji Lewiatan, prezes Zarządu Związku Handlu i Usług oraz właściciel i prezes wielu firm w holdingu rodziny Podniesińskich, Józef Wancer, zastępca przewodniczącej Rady Nadzorczej Alior Bank oraz Paweł Dangel, członek Rady Nadzorczej Bank Pekao.

W ramach V edycji konkursu Polish National Sales Awards liczbę kategorii zwiększono do 17. Organizatorzy dokonali także modyfikacji formuły, dzieląc kategorie na ogólne i sektorowe.

- V edycja konkursu jest przełomową w historii PNSA. Wprowadzamy nowe kategorie, w tym z sektora finansowego i ubezpieczeniowego, będące odpowiedzią na potrzeby rynku. Do Kapituły Nagrody dochodzą nowe osobistości, angażujące się w sposób aktywny w rozwój PNSA i działające na rzecz propagowania dobrych, etycznych praktyk sprzedaży w naszym kraju. Jesteśmy w trakcie przyjmowania zgłoszeń do tegorocznego konkursu i ogromnie cieszy mnie fakt, że już w chwili obecnej przekroczyliśmy poziom uczestników IV edycji. Ze względu na idee PNSA szczególnie zależy nam na zwiększeniu zasięgu konkursu, co niewątpliwie przyczyni się do budowania etosu sprzedawcy, a tym samym wzrostu zaufania społecznego wobec środowiska sprzedaży – mówi Elżbieta Pełka, prezes PNSA.

Organizatorzy PNSA działają również na rzecz rozwoju edukacji w branży. W związku z tym tegoroczni zwycięzcy otrzymają także nagrody w postaci szkoleń sprzedażowych, poprowadzonych przez Brian Tracy International, Sandler Training oraz Personal Global, a przeznaczonych zarówno dla menadżerów, jak i pracowników działów sprzedaży.

Zgłoszenia do konkursu przyjmowane są online do 31 lipca 2013 roku na stronie www.pnsa.pl

Zobacz inne polecane artykuły

Okazje warte milion(y)

Brief.pl / Aktualności

Okazje warte milion(y)
Okazje warte milion(y)

Ile razy zdarzyło Ci się z żalem odrzucić atrakcyjną promocję, bo była to „oferta dla dwojga”, albo należało „podzielić się nią z przyjaciółmi”? Marcinowi i Adrianowi, dwóm studentom z Gniezna także przytrafiło się to nie raz i dlatego założyli serwis NaSpółę.pl. Młody, funkcjonujący od kilku miesięcy startup docenili inwestorzy, zasilając go okrągłym milionem złotych.

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Brief.pl / Wiedza

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku
5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Algorytmy wyszukiwarki Google aktualizowane są nawet kilkaset razy w ciągu roku. Nic więc dziwnego, że nadążenie za zmianami bywa trudne, nawet dla dobrego specjalisty SEO, a to, co sprawdzało się jeszcze pół roku temu, obecnie może być traktowane co najwyżej jako mit. Przekonaj się, jakie działania pozycjonujące mają sens na dziś, a które lepiej odpuścić.

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Brief.pl / Aktualności

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?
Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Gadżety reklamowe podbijają rynek. Jakie produkty są najczęściej wybierane przez firmy jako upominki dla klientów? Które z nich cieszą obdarowanych, a które są wyrzucane niemal od razu po otrzymaniu? I wreszcie - jakie cechy powinien mieć trafiony gadżet?