Po raz piąty dla najlepszych w sprzedaży

Po raz piąty dla najlepszych w sprzedaży

Brief.pl / Aktualności

Trwa rejestracja zgłoszeń do V edycji konkursu Polish National Sales Awards, który od 2008 roku nagradza dobre praktyki i promuje etyczne postawy w branży sprzedaży. Patronat honorowy nad tegorocznym konkursem dla najlepszych w sprzedaży objął minister gospodarki Janusz Piechociński.

-

Wizerunek zawodu sprzedawcy budzi w naszym kraju mieszane uczucia. Konsumenci odnoszą wrażenie, że towar jest im oferowany na siłę, ponieważ są przekonani, że handlowca rozlicza się wyłącznie za wyniki ilościowe.

Odbywający się od 5 lat konkurs PNSA skierowany jest do osób związanych ze sprzedażą w każdym sektorze gospodarki. Przyczynia się on do kształtowania etosu sprzedawcy, a dzięki nagradzaniu najlepszych, promuje etykę w branży. Już sama nominacja do konkursu wiąże się z prestiżem oraz uznaniem ze strony przedstawicieli sektora.

W Kapitule Nagrody PNSA obecne są bowiem takie nazwiska, jak: prof. dr hab. Alojzy Nowak, prorektor UW, prof. Andrzej Blikle, wiceprzewodniczący Rady Nadzorczej A. Blikle, Solange Olszewska, prezes Solaris Bus&Coach, Anna Podniesińska, członek Rady Głównej Konfederacji Lewiatan, prezes Zarządu Związku Handlu i Usług oraz właściciel i prezes wielu firm w holdingu rodziny Podniesińskich, Józef Wancer, zastępca przewodniczącej Rady Nadzorczej Alior Bank oraz Paweł Dangel, członek Rady Nadzorczej Bank Pekao.

W ramach V edycji konkursu Polish National Sales Awards liczbę kategorii zwiększono do 17. Organizatorzy dokonali także modyfikacji formuły, dzieląc kategorie na ogólne i sektorowe.

- V edycja konkursu jest przełomową w historii PNSA. Wprowadzamy nowe kategorie, w tym z sektora finansowego i ubezpieczeniowego, będące odpowiedzią na potrzeby rynku. Do Kapituły Nagrody dochodzą nowe osobistości, angażujące się w sposób aktywny w rozwój PNSA i działające na rzecz propagowania dobrych, etycznych praktyk sprzedaży w naszym kraju. Jesteśmy w trakcie przyjmowania zgłoszeń do tegorocznego konkursu i ogromnie cieszy mnie fakt, że już w chwili obecnej przekroczyliśmy poziom uczestników IV edycji. Ze względu na idee PNSA szczególnie zależy nam na zwiększeniu zasięgu konkursu, co niewątpliwie przyczyni się do budowania etosu sprzedawcy, a tym samym wzrostu zaufania społecznego wobec środowiska sprzedaży – mówi Elżbieta Pełka, prezes PNSA.

Organizatorzy PNSA działają również na rzecz rozwoju edukacji w branży. W związku z tym tegoroczni zwycięzcy otrzymają także nagrody w postaci szkoleń sprzedażowych, poprowadzonych przez Brian Tracy International, Sandler Training oraz Personal Global, a przeznaczonych zarówno dla menadżerów, jak i pracowników działów sprzedaży.

Zgłoszenia do konkursu przyjmowane są online do 31 lipca 2013 roku na stronie www.pnsa.pl

Zobacz inne polecane artykuły

Ruszyły zgłoszenia do 7. edycji rankingu 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie

Brief.pl / Aktualności

Ruszyły zgłoszenia do 7. edycji rankingu 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie
Ruszyły zgłoszenia do 7. edycji rankingu 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie

7 lat, blisko 300 firm i ponad 400 laureatów. Ranking 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie to najstarsza, bo trwająca już 7. rok inicjatywa, która pomaga budować i promować segment innowacyjnego oraz kreatywnego biznesu w Polsce. Jej celem jest porządkowanie rynku oraz otwieranie przed przedsiębiorcami możliwości networkingowych i biznesowych. W tym roku, przy okazji 7. urodzin, ranking doczekał się kilku zmian...

Już ponad 3000 osób pobrało aplikację Quertes. Łączy ich miłość do domowego jedzenia

Brief.pl / Aktualności

Już ponad 3000 osób pobrało aplikację Quertes. Łączy ich miłość do domowego jedzenia
Już ponad 3000 osób pobrało aplikację Quertes. Łączy ich miłość do domowego jedzenia

Na czym polega aplikacja Quertes? To zupełnie nowe spojrzenie na dzielenie się. Przypadki AirBnB czy Ubera pokazują, że ekonomia współdzielenia staje się coraz bardziej popularna. Odchodzimy od sztywnych reguł, a ludzie chcą wykorzystywać i monetyzować swoje umiejętności. Na tej zasadzie powstała aplikacja Quertes, miejsce które łączy ludzi gotujących prywatnie tymi, którzy chcą przełamać rutynę i zjeść coś nowego, pysznego i domowego. Pobierając darmową aplikację ludzie gotujący prywatnie w domach mogą sprzedać to, co przygotują, a Foodies mają możliwość kupienia domowego jedzenia.

Czym jest marketing afiliacyjny i dlaczego warto go poznać?

Magazyn / Aktualności

Czym jest marketing afiliacyjny i dlaczego warto go poznać?
Czym jest marketing afiliacyjny i dlaczego warto go poznać?

Marketing afiliacyjny, jako rodzaj działań marketingowych online, powinna znać każda duża i średnia firma, prowadząca aktywną sprzedaż w sieci. Stwarza on optymalne warunki do promocji produktów i usług, zapewniając jednocześnie dodatkowe korzyści, wynikające ze współpracy z siecią afiliacyjną. Choć zainteresowanie nim stale wzrasta, wciąż nie wszyscy mają świadomość istnienia tego rozwiązania i nie dla wszystkich jest ono zrozumiałe. Czym zatem jest afiliacja i kto powinien z niej skorzystać?