Ernst & Young zmienia się w EY

Ernst & Young zmienia się w EY

Brief.pl / Aktualności

Międzynarodowa firma doradcza Ernst & Young od początku lipca br. posługuje się skróconą nazwą marki EY. Bez zmian pozostają nazwy spółek EY w Polsce. Wszystkie nadal będą zaczynać się od słów Ernst & Young i ta właśnie dotychczasowa nazwa będzie też wykorzystywana w dokumentach posiadających moc prawną.

-

- Celem wprowadzenia nowej nazwy marki i logo jest ujednolicenie komunikacji w skali globalnej. W komunikacji werbalnej, przez lata nazywani byliśmy w różny sposób. Czasem mówiono lub pisano o nas „Ernst & Young”, czasem po prostu „Ernst”, a czasami „EY” lub „E&Y”. Stąd wybór jednej, najprostszej nazwy i decyzja o wprowadzeniu nowego logo – wyjaśnia Duleep Aluwihare, partner zarządzający EY w Polsce. – Chcemy, aby krótka nazwa na polskim rynku była wymawiana w języku angielskim, co jest dość popularną praktyką w naszym kraju w odniesieniu do marek o korzeniach brytyjskich lub amerykańskich – dodaje.

Nowe logo zostało przygotowane głównie z myślą o internetowych kanałach komunikacji. Odświeżonemu logotypowi towarzyszy slogan „Building a better working world”, który ma komunikować nową misję firmy polegającą na usprawnianiu otaczającej jej rzeczywistości.

Barbara Górska, dyrektor marketingu EY, podkreśla, że dla klientów i firm współpracujących z firmą nic się nie zmieni. – Nazwy spółek EY w Polsce pozostają takie same, jak do tej pory. Firmy współpracujące z nami nie powinny podejmować żadnych działań w związku ze zmianą logo i nazwy marki. Nasze wartości również pozostają niezmienione, a priorytetem wciąż jest świadczenie najwyższej jakości usług.

Zobacz inne polecane artykuły

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

Brief.pl / Aktualności

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery
Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

W jaki sposób sponsoring telewizyjny przekłada się na sprzedaż e-commerce? Czy pogłoski o śmierci telewizji są przesadzone? O tych i innych aspektach telewizji XXI wieku podczas tegorocznej konferencji tvday rozmawialiśmy z Jackiem Szymczykiem, ad sales director Discovery w Polsce.

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Brief.pl / Aktualności

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster
YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Z każdym rokiem rośnie rola treści wideo, co przekłada się na wzrost popularności YouTuberów. Potencjał ten dostrzegają firmy, stawiając na współpracę z Vlogerami. Których z nich ma największy potencjał reklamowy? W analizie przygotowanej przez „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów” podsumowano obecność medialną 100 najpopularniejszych pod względem liczby subskrybentów polskich YouTuberów. Raport dotyczy 2016 roku.