Więcej niż emotikon i zdjęcie

Więcej niż emotikon i zdjęcie

Brief.pl / Technologie

Dla tych, którzy uważają, że emotikony i zdjęcia to za mało, aby wyrazić swoje emocje online - mamy dobrą wiadomość. W sieci pojawiło się nowe rozwiązanie, które w prosty sposób pozwala nam pokazać, co w danej chwili czujemy.

-

Jak podaje serwis theverge.com, "Face to gif" to nowa bezpłatna aplikacja, która umożliwia tworzenie ruchomych gifów pokazujących naszą reakcję mimiczną. Stworzył ją pochodzący z Rumunii 26-letni Horia Dragomir, aktualnie mieszkający i pracujący w Berlinie.

Wystarczy wejść na stronę http://hdragomir.github.io/facetogif. Tam, klikając na odpowiedni przycisk, udostępniamy aplikacji obraz z kamery podłączonej do naszego komputera. Następnie zapisujemy nagraną sekwencję w formie animowanego gifa.

Poniżej próbka możliwości "Face to gif".

Aneta Nowak testuje aplikację "Face to gif"
Źródło: theverge.com

Zobacz inne polecane artykuły

Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production

Brief.pl / Ludzie

Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production
Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production

Czym jest branded content? Którym markom czy branżom działania branded contentowe przynieść mogą szczególną korzyść? O stosunkowo młodym trendzie, który w najbliższym czasie może zrewolucjonizować komunikację marketingową marek rozmawiamy z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production.