Więcej niż emotikon i zdjęcie

Więcej niż emotikon i zdjęcie

Brief.pl / Technologie

Dla tych, którzy uważają, że emotikony i zdjęcia to za mało, aby wyrazić swoje emocje online - mamy dobrą wiadomość. W sieci pojawiło się nowe rozwiązanie, które w prosty sposób pozwala nam pokazać, co w danej chwili czujemy.

-

Jak podaje serwis theverge.com, "Face to gif" to nowa bezpłatna aplikacja, która umożliwia tworzenie ruchomych gifów pokazujących naszą reakcję mimiczną. Stworzył ją pochodzący z Rumunii 26-letni Horia Dragomir, aktualnie mieszkający i pracujący w Berlinie.

Wystarczy wejść na stronę http://hdragomir.github.io/facetogif. Tam, klikając na odpowiedni przycisk, udostępniamy aplikacji obraz z kamery podłączonej do naszego komputera. Następnie zapisujemy nagraną sekwencję w formie animowanego gifa.

Poniżej próbka możliwości "Face to gif".

Aneta Nowak testuje aplikację "Face to gif"
Źródło: theverge.com

Zobacz inne polecane artykuły

Jak używać hashtagów?

Brief.pl / Aktualności

Jak używać hashtagów?
Jak używać hashtagów?

Hashtagi królują zarówno na Instagramie jak i na Twitterze. Niby każdy wie o co z nimi chodzi, ale czy każdy z nas używa ich poprawnie? Poniżej znajdziesz kilka wskazówek jak je wykorzystać w swoich działaniach w social media aby zwiększyć zasięg publikowanych treści.

Wychowaj sobie konsumenta

Magazyn / Aktualności

Wychowaj sobie konsumenta
Wychowaj sobie konsumenta

Jak zbudować pozycję eksperta w umysłach konsumentów? Jak uskutecznić proces generowania leadów i wzbudzić zainteresowanie marką? W strategii content marketingowej warto znaleźć miejsce na white paper, czyli...? Mowa o użytecznej treści z górnej półki.

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

Brief.pl / Aktualności

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube
YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

YouTube ogłasza listę reklam, które w 2016 r. zdobyły największą popularność wśród użytkowników z Polski, jak i całej Europy. 10 filmów tylko z polskiego zestawienia zanotowało ponad 100 lat łącznego czasu oglądania. Niekwestionowanym zwycięzcą rodzimego rankingu jest Allegro - zajęło wszystkie trzy miejsca na podium z wideo: Czego szukasz w Święta? | English for beginners, które znalazło się również w europejskim podsumowaniu, Legendy Polskie. Film TWARDOWSKY 2.0. Allegro oraz Legendy Polskie. Film Operacja Bazyliszek. Allegro. Na listę trafiła także kolejna część sagi o polskich legendach, czyli Legendy Polskie. Film Jaga. Allegro, plasując się na piątej pozycji.