Więcej niż emotikon i zdjęcie

Więcej niż emotikon i zdjęcie

Brief.pl / Technologie

Dla tych, którzy uważają, że emotikony i zdjęcia to za mało, aby wyrazić swoje emocje online - mamy dobrą wiadomość. W sieci pojawiło się nowe rozwiązanie, które w prosty sposób pozwala nam pokazać, co w danej chwili czujemy.

-

Jak podaje serwis theverge.com, "Face to gif" to nowa bezpłatna aplikacja, która umożliwia tworzenie ruchomych gifów pokazujących naszą reakcję mimiczną. Stworzył ją pochodzący z Rumunii 26-letni Horia Dragomir, aktualnie mieszkający i pracujący w Berlinie.

Wystarczy wejść na stronę http://hdragomir.github.io/facetogif. Tam, klikając na odpowiedni przycisk, udostępniamy aplikacji obraz z kamery podłączonej do naszego komputera. Następnie zapisujemy nagraną sekwencję w formie animowanego gifa.

Poniżej próbka możliwości "Face to gif".

Aneta Nowak testuje aplikację "Face to gif"
Źródło: theverge.com

Zobacz inne polecane artykuły

Rekordowe wyjście inwestycyjne Venture Capital. Synerise zainwestuje 20 mln zł w rozwój sztucznej inteligencji i autonomicznego marketing

Brief.pl / Aktualności

Rekordowe wyjście inwestycyjne Venture Capital. Synerise zainwestuje 20 mln zł w rozwój sztucznej inteligencji i autonomicznego marketing
Rekordowe wyjście inwestycyjne Venture Capital. Synerise zainwestuje 20 mln zł w rozwój sztucznej inteligencji i autonomicznego marketing

Krakowska spółka po raz drugi w ciągu ostatniego roku z sukcesem zakończyła prywatną emisję akcji. W drodze transakcji o wartości 45 mln zł Synerise uzyskał dostęp do kapitału, którego sporą część przeznaczy na badania i rozwój. 29-krotną stopę zwrotu uzyskał Satus Venture, który za kwotę 25 mln zł sprzedał część swoich akcji w spółce.

Perfekcyjna egzekucja podstawą innowacji. Rozmowa z Kacprem Winiarczykiem, general managerem Ubera w Polsce

Brief.pl / Ludzie

Perfekcyjna egzekucja podstawą innowacji. Rozmowa z Kacprem Winiarczykiem, general managerem Ubera w Polsce
Perfekcyjna egzekucja podstawą innowacji. Rozmowa z Kacprem Winiarczykiem, general managerem Ubera w Polsce

Po 3 latach od momentu wejścia na polski rynek Uberowi udało się zgromadzić ponad milion zadowolonych użytkowników. Jak się okazuje, z aplikacji w Polsce najchętniej korzysta pokolenie millenialsów. Teraz firma zdecydowała się umocnić swój marketing - tak, by z aplikacją dotrzeć do szerszego grona odbiorców, w różnym wieku. O nowej strategii marketingowej, zjawisku uberyzacji i premierach kolejnych usług Ubera rozmawiamy z Kacprem Winiarczykiem, general managerem Ubera w Polsce.