Nowy gracz na polskim rynku reklamy mobilnej

Nowy gracz na polskim rynku reklamy mobilnej

Brief.pl / Aktualności

Platforma adQuota, świadcząca usługi z zakresu reklamy mobilnej w Skandynawii, Wielkiej Brytanii i krajach bałtyckich, wchodzi do Polski.

-

Country managerem polskiego oddziału adQuota zostanie Agnieszka Standerska, natomiast Michał Dubiel i Michał Kamiński obejmą stanowiska key account managerów. Cała trójka wywodzi się z firmy Mobiway.

Polski oddział będzie miał swoją siedzibę w centrum Warszawy, skąd już w połowie lipca rozpocznie obsługę reklamodawców i domów mediowych. Firma współpracuje także z prasą, holdingami mediowymi czy deweloperami aplikacji oraz z reklamodawcami.

Zobacz inne polecane artykuły

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

Brief.pl / Aktualności

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery
Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

W jaki sposób sponsoring telewizyjny przekłada się na sprzedaż e-commerce? Czy pogłoski o śmierci telewizji są przesadzone? O tych i innych aspektach telewizji XXI wieku podczas tegorocznej konferencji tvday rozmawialiśmy z Jackiem Szymczykiem, ad sales director Discovery w Polsce.

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Brief.pl / Aktualności

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster
YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Z każdym rokiem rośnie rola treści wideo, co przekłada się na wzrost popularności YouTuberów. Potencjał ten dostrzegają firmy, stawiając na współpracę z Vlogerami. Których z nich ma największy potencjał reklamowy? W analizie przygotowanej przez „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów” podsumowano obecność medialną 100 najpopularniejszych pod względem liczby subskrybentów polskich YouTuberów. Raport dotyczy 2016 roku.