Nowy gracz na polskim rynku reklamy mobilnej

Nowy gracz na polskim rynku reklamy mobilnej

Brief.pl / Aktualności

Platforma adQuota, świadcząca usługi z zakresu reklamy mobilnej w Skandynawii, Wielkiej Brytanii i krajach bałtyckich, wchodzi do Polski.

-

Country managerem polskiego oddziału adQuota zostanie Agnieszka Standerska, natomiast Michał Dubiel i Michał Kamiński obejmą stanowiska key account managerów. Cała trójka wywodzi się z firmy Mobiway.

Polski oddział będzie miał swoją siedzibę w centrum Warszawy, skąd już w połowie lipca rozpocznie obsługę reklamodawców i domów mediowych. Firma współpracuje także z prasą, holdingami mediowymi czy deweloperami aplikacji oraz z reklamodawcami.

Zobacz inne polecane artykuły

Oddaj pracownikom władzę

Magazyn / Inspiracje

Oddaj pracownikom władzę
Oddaj pracownikom władzę

Czy można prowadzić firmę, nie podejmując żadnej decyzji? Czy dobrym pomysłem jest ujawnienie wysokości pensji wszystkich pracowników, a co więcej, danie im możliwości samodzielnego przyznawania sobie wynagrodzenia? Czy firma bez siedziby głównej i biura ma szansę przetrwać na rynku? Chociaż może się wydawać, że każdy prezes na powyższe pytania bez zastanowienia odpowiedziałby przecząco, przykłady takich firm, jak Semco czy Xtech.pl, pokazują, że byłyby to odpowiedzi nieuzasadnione.