Nowy gracz na polskim rynku reklamy mobilnej

Nowy gracz na polskim rynku reklamy mobilnej

Brief.pl / Aktualności

Platforma adQuota, świadcząca usługi z zakresu reklamy mobilnej w Skandynawii, Wielkiej Brytanii i krajach bałtyckich, wchodzi do Polski.

-

Country managerem polskiego oddziału adQuota zostanie Agnieszka Standerska, natomiast Michał Dubiel i Michał Kamiński obejmą stanowiska key account managerów. Cała trójka wywodzi się z firmy Mobiway.

Polski oddział będzie miał swoją siedzibę w centrum Warszawy, skąd już w połowie lipca rozpocznie obsługę reklamodawców i domów mediowych. Firma współpracuje także z prasą, holdingami mediowymi czy deweloperami aplikacji oraz z reklamodawcami.

Zobacz inne polecane artykuły

Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland

Brief.pl / Ludzie

Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland
Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland

Czy istnieje dobry moment na odpalenie własnego biznesu? Jak w kontekście wszechobecnych startupów rysuje się przyszłość korporacji? Jaka jest świadomość siły małych i średnich przedsiębiorców w Polsce? W ramach cyklu wywiadów przedstawiającego Kapitułę 7. edycji 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie rozmawiamy z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland.