Nowy szef sprzedaży w Cityboard Media

Nowy szef sprzedaży w Cityboard Media

Brief.pl / Ludzie

Z początkiem lipca br. stanowisko dyrektora ds. sprzedaży i pełnomocnika zarządu Cityboard Media objął Artur Woźnicki. Zastąpił na tym stanowiska Mariusza Wańkiewicza, który po 14 latach zakończył współpracę z firmą.

-

Do głównych zadań Artura Woźnickiego będzie należała koordynacja działań sprzedażowych połączona z rozwojem i wdrażaniem nowych produktów oraz pozyskiwaniem nowych klientów.

Woźnicki doświadczenie w zakresie zarządzania sprzedażą zdobywał m.in. w Telekomunikacji Polskiej, Warner Bros. Poland, Axel Springer Polska oraz Teleroute.

 

Zobacz inne polecane artykuły

Skanska zainwestuje w Business Link. Największa inwestycja globalnej korporacji w polski startup

Magazyn / Aktualności

Skanska zainwestuje w Business Link. Największa inwestycja globalnej korporacji w polski startup
Skanska zainwestuje w Business Link. Największa inwestycja globalnej korporacji w polski startup

Business Link i Skanska będą współtworzyć innowacyjny ekosystem w regionie Europy Środkowo-Wschodniej (CEE) dla startupów, małych i średnich firm oraz sektora usług biznesowych. Deweloper zainwestował w Business Link, największą sieć coworkingu i prywatnych biur na wynajem w Polsce. Dzięki planowanej ekspansji Business Link stanie się największą tego typu siecią w Europie i drugą na świecie, a Skanska stworzy najbardziej kompleksową ofertę biurową dla różnorodnych podmiotów na rynku CEE.

Przedsiębiorczy Poznań

Brief.pl / Aktualności

Przedsiębiorczy Poznań
Przedsiębiorczy Poznań

Jednym z pięciu priorytetów, zawartych w przyjętej w tym roku przez Radę Miasta Strategii Rozwoju Miasta Poznania 2020+, jest nowoczesna przedsiębiorczość. Oznacza to, że w Poznaniu ma rozwijać się zróżnicowana, nowoczesna i silna gospodarka. Lokalne, niewielkie firmy mają uzyskać wsparcie w działaniach innowacyjnych. Wspierana ma być też współpraca biznesu i nauki, pomoc uzyskać mają lokalne startupy. Miasto ma również działać na rzecz zwiększenia poziomu umiędzynarodowienia poznańskiej przedsiębiorczości. I nie są to puste deklaracje.