Polacy witają Chorwację w UE

Brief for Poland / Inspiracje

1 lipca br. Chorwacja stała się 28. krajem członkowskim Unii Europejskiej. MSZ zachęca Polaków i obywateli innych krajów do nakręcenia kilkusekundowych filmików, które w zabawny sposób przywitają Chorwację w UE.

-

Traktat akcesyjny podpisano w czasie, gdy Polska sprawowała prezydencję w Radzie UE. Z tej okazji Komisja Europejska – Przedstawicielstwo w Polsce i Ministerstwo Spraw Zagranicznych RP organizują kampanię "Chorwacja Welcome To EU".

Na potrzeby kampanii został stworzony serwis internetowy: ChorwacjaWelcomeTo.eu. Na tej stronie użytkownicy do 7 lipca mogą umieścić swoje powitalne filmy nakręcone za pomocą komórek, aparatów fotograficznych lub popularnych aplikacji mobilnych.

Serwis internetowy jest zintegrowany z mediami społecznościowymi (Facebook, Google +, Twitter), w których użytkownicy mogą udostępniać oraz „polubić” dodane filmy. Osoby, które będą chciały wziąć udział w akcji, mogą skorzystać też z aplikacji na Facebooku https://apps.facebook.com/chorwacjawelcometoeu.

Akcji "Chorwacja Welcome To EU" towarzyszy spot zachęcający Polaków do tworzenia witających Chorwację filmików oraz seria krótkich filmów inspiracyjnych, opartych na gagach wykorzystujących motyw machania na powitanie.

Kampanię opracowały i realizują studia: Cyber Kids on real i Rex White.

::

Źródło: MSZ

Zobacz inne polecane artykuły

GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!

Brief.pl / Aktualności

GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!
GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!

Już w ten czwartek o godzinie 14.30 na Facebooku Business in Brief rusza transmisja live z wyjątkowego wydarzenia, jakie przygotowaliśmy dla Was wspólnie z partnerami. Jeśli spodziewacie się nudnych prezentacji, przydługich paneli, straconego czasu... pozwólcie, że Was zaskoczymy.

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Brief.pl / Aktualności

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster
YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Z każdym rokiem rośnie rola treści wideo, co przekłada się na wzrost popularności YouTuberów. Potencjał ten dostrzegają firmy, stawiając na współpracę z Vlogerami. Których z nich ma największy potencjał reklamowy? W analizie przygotowanej przez „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów” podsumowano obecność medialną 100 najpopularniejszych pod względem liczby subskrybentów polskich YouTuberów. Raport dotyczy 2016 roku.

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Brief.pl / Aktualności

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości
5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Długie, mroźne miesiące zimy dają się nam we znaki, rozbudzając tym samym pragnienie zmiany, zieleni i kolorów. Tak też powinny wyglądać newslettery – świeżo i słonecznie. Marketerzy, jako ci, którzy zawsze podążają nie tylko za panującymi w branży trendami, ale także za potrzebami odbiorców, powinni włączyć do komunikacji te elementy, których odbiorcy w tym okresie szczególnie łakną.