Polacy witają Chorwację w UE

Brief for Poland / Inspiracje

1 lipca br. Chorwacja stała się 28. krajem członkowskim Unii Europejskiej. MSZ zachęca Polaków i obywateli innych krajów do nakręcenia kilkusekundowych filmików, które w zabawny sposób przywitają Chorwację w UE.

-

Traktat akcesyjny podpisano w czasie, gdy Polska sprawowała prezydencję w Radzie UE. Z tej okazji Komisja Europejska – Przedstawicielstwo w Polsce i Ministerstwo Spraw Zagranicznych RP organizują kampanię "Chorwacja Welcome To EU".

Na potrzeby kampanii został stworzony serwis internetowy: ChorwacjaWelcomeTo.eu. Na tej stronie użytkownicy do 7 lipca mogą umieścić swoje powitalne filmy nakręcone za pomocą komórek, aparatów fotograficznych lub popularnych aplikacji mobilnych.

Serwis internetowy jest zintegrowany z mediami społecznościowymi (Facebook, Google +, Twitter), w których użytkownicy mogą udostępniać oraz „polubić” dodane filmy. Osoby, które będą chciały wziąć udział w akcji, mogą skorzystać też z aplikacji na Facebooku https://apps.facebook.com/chorwacjawelcometoeu.

Akcji "Chorwacja Welcome To EU" towarzyszy spot zachęcający Polaków do tworzenia witających Chorwację filmików oraz seria krótkich filmów inspiracyjnych, opartych na gagach wykorzystujących motyw machania na powitanie.

Kampanię opracowały i realizują studia: Cyber Kids on real i Rex White.

::

Źródło: MSZ

Zobacz inne polecane artykuły

Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production

Brief.pl / Ludzie

Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production
Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production

Czym jest branded content? Którym markom czy branżom działania branded contentowe przynieść mogą szczególną korzyść? O stosunkowo młodym trendzie, który w najbliższym czasie może zrewolucjonizować komunikację marketingową marek rozmawiamy z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production.