Dziś ruszyło Radio Zet Gold

Dziś ruszyło Radio Zet Gold

Brief.pl / Aktualności

1 lipca 2013 roku o godz. 6.00 wystartowało oficjalnie Radio Zet Gold. Zainaugurowało utworem „Gold” zespołu Spandau Ballet. Sieć nadaje w 16 miastach Polski. Swój program kieruje do dojrzałych słuchaczy. Marka Zet Gold zastąpiła sieć czternastu lokalnych rozgłośni radiowych Planeta FM oraz Radia Plus Toruń i Radia Traffic FM.

-

Radio Zet Gold można usłyszeć w Warszawie, Krakowie, Katowicach, Wrocławiu, Łodzi, Poznaniu, Bielsku-Białej, Toruniu, Opolu, Kielcach, Olsztynie, Mrągowie, Giżycku, Iławie, Koninie i Słupcy. W zasięgu technicznym znajduje się łącznie ponad 7 mln 860 tys. słuchaczy.

Liner stacji brzmi: „Zawsze Wielkie Przeboje”. Jej logotyp ściśle nawiązuje do logotypu Radia Zet.

Ramówka
Program stacji został uspójniony dla całej sieci. Równocześnie zachowano lokalny charakter poszczególnych rozgłośni zgodnie z koncesjami. Na antenie Radio Zet Gold usłyszymy przeboje ostatnich dekad, wśród nich utwory takich artystów jak Charles Aznavour, Dalida, Romina Power i Al Bano, Ricchi e Poveri, Eruption czy Fiction Factory. Nie zabraknie również polskich wykonawców na czele z Marylą Rodowicz, Krzysztofem Krawczykiem, grupą 2+1, czy Anną Jantar.

W letniej ramówce Radia Zet Gold znajdują się m.in.: lokalne poranne pasmo "Zawsze wielkie przeboje na dzień dobry" (6-10) z dawką dobrego nastroju i najważniejszymi wiadomościami lokalnymi co pół godziny; sieciowe pasmo muzyczne "Radio Zet Gold. Zawsze wielkie przeboje" (10-15) z idealną muzyką do pracy; lokalne pasmo "Przebojem po okolicy" (15-18), czyli muzyka, goście i najważniejsze sprawy, którymi żyje dane miasto i region; sieciowe pasmo muzyczne "Moje przeboje!" (18-21) z muzyką na letnie wieczory. Wiadomości lokalne można usłyszeć od 6 do 15.

Oficjalna strona Radia Zet Gold jest dostępna pod adresem www.zetgold.pl. Uruchomiono również fan page stacji na Facebook’u.

Zespół
Za nadzór nad siecią Radia Zet Gold odpowiada Marcin Jedliński – dyrektor stacji lokalnych Eurozet, dyrektorem programowym Radia Zet Gold został Krystian Karwaszewski. dyrektorem muzycznym jest Łukasz Pieter, a brand managerem nowej sieci – Anastazja Kądziela. Projekt podlega redaktorowi naczelnemu stacji radiowych Eurozet – Rafałowi Olejniczakowi.

Marcin Jedliński obecne stanowisko piastuje od stycznia 2013 roku. Wcześniej był dyrektorem programowym Radia Plus a następnie dyrektorem sieci Radia Plus (2008-2012). Pracę w mediach zaczynał w Radiu Wawa. W latach 1998-2005 był dziennikarzem sportowym Radia Zet. Pracował również w redakcjach sportowych TVP2 (z-ca kierownika redakcji sportowej) i Polsat Sport.

Krystian Karwaszewski zaczynał jako prezenter Radia GRA Toruń. Od 2005 roku pracował w Radiu Plus. Był producentem, prezenterem, zajmował się również promocją. Od 2010 roku jako sekretarz anteny sieci Radia Plus zajmował się m.in. koordynacją wszelkich działań antenowych i współpracą z autorami pasm.  

Łukasz Pieter z mediami jest związany od 1999 roku. Przez osiem lat pracował w Polskim Radiu Katowice. Był m.in. reporterem, wydawcą i prezenterem. Pracował też w redakcji muzycznej. W 2007 roku został dyrektorem muzycznym RMF Maxxx. W latach 2010-2012 był wydawcą muzycznego portalu RMF ON i programującym muzykę w RMF FM.

Anastazja Kądziela od 2010 roku jako brand manager odpowiadała za kreację i implementację działań promocyjnych Radia Plus. Wcześniej pracowała w dziale marketingu TVN w zespole zajmującym się działaniami PR dla kanałów tematycznych.

Planeta FM tylko w sieci
Planeta FM będzie nadal istnieć jako radio internetowe. Można jej słuchać na www.planeta.fm. Szefem projektu został Dariusz Staniak, dotychczasowy szef muzyczny i p.o. dyrektora programowego Planety FM.
 
::

Przeczytaj także: Planeta FM zmienia się w Radio Zet Gold

Zobacz inne polecane artykuły

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

Brief.pl / Aktualności

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery
Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

W jaki sposób sponsoring telewizyjny przekłada się na sprzedaż e-commerce? Czy pogłoski o śmierci telewizji są przesadzone? O tych i innych aspektach telewizji XXI wieku podczas tegorocznej konferencji tvday rozmawialiśmy z Jackiem Szymczykiem, ad sales director Discovery w Polsce.

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Brief.pl / Aktualności

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości
5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Długie, mroźne miesiące zimy dają się nam we znaki, rozbudzając tym samym pragnienie zmiany, zieleni i kolorów. Tak też powinny wyglądać newslettery – świeżo i słonecznie. Marketerzy, jako ci, którzy zawsze podążają nie tylko za panującymi w branży trendami, ale także za potrzebami odbiorców, powinni włączyć do komunikacji te elementy, których odbiorcy w tym okresie szczególnie łakną.