Pierwszy w Polsce tablet 3D

Pierwszy w Polsce tablet 3D

Brief.pl / Technologie

Fanów multimediów, gier i amatorów nowych technologii może ucieszyć informacja o tym, że na polskim rynku pojawił się pierwszy tablet 3D. Do tej pory efekt trójwymiarowości - bez konieczności zakładania specjalnych okularów - mogliśmy oglądać jedynie w wysokiej jakości telewizorach.

-

Teraz technologia obrazu 3D dostępna jest również na tabletach. Marka Colorovo wprowadziła do swojej oferty nowy model z serii CityTab – Vision 8" 3D.  To pierwszy w Polsce tablet, który umożliwia oglądanie filmów oraz zdjęć z głębią obrazu 3D bez dodatkowych akcesoriów.

- Nie chcemy, aby w Polsce nowinki technologiczne można było oglądać tylko w telewizji. Jesteśmy rodzimą marką i jako pierwsi w kraju zdecydowaliśmy się na wprowadzenie tabletu z technologią 3D, która daje możliwość wyświetlenia obrazu z trójwymiarową głębią, bez konieczności używania specjalnych okularów. To zdecydowany przełom na naszym rynku, który sprawi, że jakość doświadczeń płynących z oglądania filmu, która do tej pory była dostępna jedynie w kinie lub w domowym zaciszu, możemy zabrać wszędzie - mówi Maciej Michalski, product manager marki Colorovo należącej do spółki ABC Data.


Zobacz inne polecane artykuły

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

Brief.pl / Aktualności

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery
Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

W jaki sposób sponsoring telewizyjny przekłada się na sprzedaż e-commerce? Czy pogłoski o śmierci telewizji są przesadzone? O tych i innych aspektach telewizji XXI wieku podczas tegorocznej konferencji tvday rozmawialiśmy z Jackiem Szymczykiem, ad sales director Discovery w Polsce.

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Brief.pl / Aktualności

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości
5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Długie, mroźne miesiące zimy dają się nam we znaki, rozbudzając tym samym pragnienie zmiany, zieleni i kolorów. Tak też powinny wyglądać newslettery – świeżo i słonecznie. Marketerzy, jako ci, którzy zawsze podążają nie tylko za panującymi w branży trendami, ale także za potrzebami odbiorców, powinni włączyć do komunikacji te elementy, których odbiorcy w tym okresie szczególnie łakną.