POT szuka najlepszego produktu turystycznego

POT szuka najlepszego produktu turystycznego

Brief for Poland / Aktualności

Trwa regionalny etap XI edycji konkursu na „Najlepszy produkt turystyczny". Polska Organizacja Turystyczna od 11 lat wyłania najbardziej atrakcyjne, nowatorskie i przyjazne dla turystów produkty.

-

Dzięki zmianom w regulaminie w tegorocznej edycji można ponownie zgłosić do Złotego Certyfikatu laureata poprzednich edycji. Ponadto w tym roku złoszenia można składać on-line, dzięki specjalnej aplikacji internetowej. Obecnie trwa etap regionalny. Najpóźniej do 31 sierpnia br. Regionalne Organizacje Turystyczne przedstawią członkom kapituły pretendentów do Certyfikatów Polskiej Organizacji Turystycznej.

Nagrodą dla zdobywcy Złotego Certyfikatu POT jest kampania promocyjna w kraju o wartości nie mniejszej niż 100 tys. zł, a jej szczegółowy plan opracowany zostanie przed upływem trzech miesięcy od daty zakończenia konkursu.

W tym roku zostało wyodrębnionych pięć kategorii: wydarzenie cykliczne, pakiet usług turystycznych, obiekt, szlak, obszar. Dla większej jasności definicje jednoznacznie uzupełniają wybrane przykłady.

Kapituła może przyznać nie więcej niż 10 Certyfikatów oraz trzy wyróżnienia przyznawane interesującym i rokującym na przyszłość atrakcjom, które nie spełniają w momencie zgłoszenia do Konkursu wszystkich wymaganych kryteriów, jakimi definiowane są produkty turystyczne.

Do tej pory, zdobywcami Złotego Certyfikatu były: Szlak Zabytków Techniki Województwa Śląskiego, Kanał Augustowski - Szlak Papieski, Łódzka Manufaktura, Festiwal Przystanek Woodstock i Szlak Orlich Gniazd.

Szczegółowe informacje na temat tegorocznej edycji: konkurs.pot.gov.pl oraz www.polskapodajdalej.pl

Źródło: POT

Zobacz inne polecane artykuły

Rekordowe wyjście inwestycyjne Venture Capital. Synerise zainwestuje 20 mln zł w rozwój sztucznej inteligencji i autonomicznego marketing

Brief.pl / Aktualności

Rekordowe wyjście inwestycyjne Venture Capital. Synerise zainwestuje 20 mln zł w rozwój sztucznej inteligencji i autonomicznego marketing
Rekordowe wyjście inwestycyjne Venture Capital. Synerise zainwestuje 20 mln zł w rozwój sztucznej inteligencji i autonomicznego marketing

Krakowska spółka po raz drugi w ciągu ostatniego roku z sukcesem zakończyła prywatną emisję akcji. W drodze transakcji o wartości 45 mln zł Synerise uzyskał dostęp do kapitału, którego sporą część przeznaczy na badania i rozwój. 29-krotną stopę zwrotu uzyskał Satus Venture, który za kwotę 25 mln zł sprzedał część swoich akcji w spółce.

Perfekcyjna egzekucja podstawą innowacji. Rozmowa z Kacprem Winiarczykiem, general managerem Ubera w Polsce

Brief.pl / Ludzie

Perfekcyjna egzekucja podstawą innowacji. Rozmowa z Kacprem Winiarczykiem, general managerem Ubera w Polsce
Perfekcyjna egzekucja podstawą innowacji. Rozmowa z Kacprem Winiarczykiem, general managerem Ubera w Polsce

Po 3 latach od momentu wejścia na polski rynek Uberowi udało się zgromadzić ponad milion zadowolonych użytkowników. Jak się okazuje, z aplikacji w Polsce najchętniej korzysta pokolenie millenialsów. Teraz firma zdecydowała się umocnić swój marketing - tak, by z aplikacją dotrzeć do szerszego grona odbiorców, w różnym wieku. O nowej strategii marketingowej, zjawisku uberyzacji i premierach kolejnych usług Ubera rozmawiamy z Kacprem Winiarczykiem, general managerem Ubera w Polsce.