POT szuka najlepszego produktu turystycznego

POT szuka najlepszego produktu turystycznego

Brief for Poland / Aktualności

Trwa regionalny etap XI edycji konkursu na „Najlepszy produkt turystyczny". Polska Organizacja Turystyczna od 11 lat wyłania najbardziej atrakcyjne, nowatorskie i przyjazne dla turystów produkty.

-

Dzięki zmianom w regulaminie w tegorocznej edycji można ponownie zgłosić do Złotego Certyfikatu laureata poprzednich edycji. Ponadto w tym roku złoszenia można składać on-line, dzięki specjalnej aplikacji internetowej. Obecnie trwa etap regionalny. Najpóźniej do 31 sierpnia br. Regionalne Organizacje Turystyczne przedstawią członkom kapituły pretendentów do Certyfikatów Polskiej Organizacji Turystycznej.

Nagrodą dla zdobywcy Złotego Certyfikatu POT jest kampania promocyjna w kraju o wartości nie mniejszej niż 100 tys. zł, a jej szczegółowy plan opracowany zostanie przed upływem trzech miesięcy od daty zakończenia konkursu.

W tym roku zostało wyodrębnionych pięć kategorii: wydarzenie cykliczne, pakiet usług turystycznych, obiekt, szlak, obszar. Dla większej jasności definicje jednoznacznie uzupełniają wybrane przykłady.

Kapituła może przyznać nie więcej niż 10 Certyfikatów oraz trzy wyróżnienia przyznawane interesującym i rokującym na przyszłość atrakcjom, które nie spełniają w momencie zgłoszenia do Konkursu wszystkich wymaganych kryteriów, jakimi definiowane są produkty turystyczne.

Do tej pory, zdobywcami Złotego Certyfikatu były: Szlak Zabytków Techniki Województwa Śląskiego, Kanał Augustowski - Szlak Papieski, Łódzka Manufaktura, Festiwal Przystanek Woodstock i Szlak Orlich Gniazd.

Szczegółowe informacje na temat tegorocznej edycji: konkurs.pot.gov.pl oraz www.polskapodajdalej.pl

Źródło: POT

Zobacz inne polecane artykuły

Okazje warte milion(y)

Brief.pl / Aktualności

Okazje warte milion(y)
Okazje warte milion(y)

Ile razy zdarzyło Ci się z żalem odrzucić atrakcyjną promocję, bo była to „oferta dla dwojga”, albo należało „podzielić się nią z przyjaciółmi”? Marcinowi i Adrianowi, dwóm studentom z Gniezna także przytrafiło się to nie raz i dlatego założyli serwis NaSpółę.pl. Młody, funkcjonujący od kilku miesięcy startup docenili inwestorzy, zasilając go okrągłym milionem złotych.

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Brief.pl / Wiedza

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku
5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Algorytmy wyszukiwarki Google aktualizowane są nawet kilkaset razy w ciągu roku. Nic więc dziwnego, że nadążenie za zmianami bywa trudne, nawet dla dobrego specjalisty SEO, a to, co sprawdzało się jeszcze pół roku temu, obecnie może być traktowane co najwyżej jako mit. Przekonaj się, jakie działania pozycjonujące mają sens na dziś, a które lepiej odpuścić.

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Brief.pl / Aktualności

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?
Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Gadżety reklamowe podbijają rynek. Jakie produkty są najczęściej wybierane przez firmy jako upominki dla klientów? Które z nich cieszą obdarowanych, a które są wyrzucane niemal od razu po otrzymaniu? I wreszcie - jakie cechy powinien mieć trafiony gadżet?