POT szuka najlepszego produktu turystycznego

POT szuka najlepszego produktu turystycznego

Brief for Poland / Aktualności

Trwa regionalny etap XI edycji konkursu na „Najlepszy produkt turystyczny". Polska Organizacja Turystyczna od 11 lat wyłania najbardziej atrakcyjne, nowatorskie i przyjazne dla turystów produkty.

-

Dzięki zmianom w regulaminie w tegorocznej edycji można ponownie zgłosić do Złotego Certyfikatu laureata poprzednich edycji. Ponadto w tym roku złoszenia można składać on-line, dzięki specjalnej aplikacji internetowej. Obecnie trwa etap regionalny. Najpóźniej do 31 sierpnia br. Regionalne Organizacje Turystyczne przedstawią członkom kapituły pretendentów do Certyfikatów Polskiej Organizacji Turystycznej.

Nagrodą dla zdobywcy Złotego Certyfikatu POT jest kampania promocyjna w kraju o wartości nie mniejszej niż 100 tys. zł, a jej szczegółowy plan opracowany zostanie przed upływem trzech miesięcy od daty zakończenia konkursu.

W tym roku zostało wyodrębnionych pięć kategorii: wydarzenie cykliczne, pakiet usług turystycznych, obiekt, szlak, obszar. Dla większej jasności definicje jednoznacznie uzupełniają wybrane przykłady.

Kapituła może przyznać nie więcej niż 10 Certyfikatów oraz trzy wyróżnienia przyznawane interesującym i rokującym na przyszłość atrakcjom, które nie spełniają w momencie zgłoszenia do Konkursu wszystkich wymaganych kryteriów, jakimi definiowane są produkty turystyczne.

Do tej pory, zdobywcami Złotego Certyfikatu były: Szlak Zabytków Techniki Województwa Śląskiego, Kanał Augustowski - Szlak Papieski, Łódzka Manufaktura, Festiwal Przystanek Woodstock i Szlak Orlich Gniazd.

Szczegółowe informacje na temat tegorocznej edycji: konkurs.pot.gov.pl oraz www.polskapodajdalej.pl

Źródło: POT

Zobacz inne polecane artykuły

Skanska zainwestuje w Business Link. Największa inwestycja globalnej korporacji w polski startup

Magazyn / Aktualności

Skanska zainwestuje w Business Link. Największa inwestycja globalnej korporacji w polski startup
Skanska zainwestuje w Business Link. Największa inwestycja globalnej korporacji w polski startup

Business Link i Skanska będą współtworzyć innowacyjny ekosystem w regionie Europy Środkowo-Wschodniej (CEE) dla startupów, małych i średnich firm oraz sektora usług biznesowych. Deweloper zainwestował w Business Link, największą sieć coworkingu i prywatnych biur na wynajem w Polsce. Dzięki planowanej ekspansji Business Link stanie się największą tego typu siecią w Europie i drugą na świecie, a Skanska stworzy najbardziej kompleksową ofertę biurową dla różnorodnych podmiotów na rynku CEE.

Przedsiębiorczy Poznań

Brief.pl / Aktualności

Przedsiębiorczy Poznań
Przedsiębiorczy Poznań

Jednym z pięciu priorytetów, zawartych w przyjętej w tym roku przez Radę Miasta Strategii Rozwoju Miasta Poznania 2020+, jest nowoczesna przedsiębiorczość. Oznacza to, że w Poznaniu ma rozwijać się zróżnicowana, nowoczesna i silna gospodarka. Lokalne, niewielkie firmy mają uzyskać wsparcie w działaniach innowacyjnych. Wspierana ma być też współpraca biznesu i nauki, pomoc uzyskać mają lokalne startupy. Miasto ma również działać na rzecz zwiększenia poziomu umiędzynarodowienia poznańskiej przedsiębiorczości. I nie są to puste deklaracje.