POT szuka najlepszego produktu turystycznego

POT szuka najlepszego produktu turystycznego

Brief for Poland / Aktualności

Trwa regionalny etap XI edycji konkursu na „Najlepszy produkt turystyczny". Polska Organizacja Turystyczna od 11 lat wyłania najbardziej atrakcyjne, nowatorskie i przyjazne dla turystów produkty.

-

Dzięki zmianom w regulaminie w tegorocznej edycji można ponownie zgłosić do Złotego Certyfikatu laureata poprzednich edycji. Ponadto w tym roku złoszenia można składać on-line, dzięki specjalnej aplikacji internetowej. Obecnie trwa etap regionalny. Najpóźniej do 31 sierpnia br. Regionalne Organizacje Turystyczne przedstawią członkom kapituły pretendentów do Certyfikatów Polskiej Organizacji Turystycznej.

Nagrodą dla zdobywcy Złotego Certyfikatu POT jest kampania promocyjna w kraju o wartości nie mniejszej niż 100 tys. zł, a jej szczegółowy plan opracowany zostanie przed upływem trzech miesięcy od daty zakończenia konkursu.

W tym roku zostało wyodrębnionych pięć kategorii: wydarzenie cykliczne, pakiet usług turystycznych, obiekt, szlak, obszar. Dla większej jasności definicje jednoznacznie uzupełniają wybrane przykłady.

Kapituła może przyznać nie więcej niż 10 Certyfikatów oraz trzy wyróżnienia przyznawane interesującym i rokującym na przyszłość atrakcjom, które nie spełniają w momencie zgłoszenia do Konkursu wszystkich wymaganych kryteriów, jakimi definiowane są produkty turystyczne.

Do tej pory, zdobywcami Złotego Certyfikatu były: Szlak Zabytków Techniki Województwa Śląskiego, Kanał Augustowski - Szlak Papieski, Łódzka Manufaktura, Festiwal Przystanek Woodstock i Szlak Orlich Gniazd.

Szczegółowe informacje na temat tegorocznej edycji: konkurs.pot.gov.pl oraz www.polskapodajdalej.pl

Źródło: POT

Zobacz inne polecane artykuły

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

Brief.pl / Aktualności

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery
Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

W jaki sposób sponsoring telewizyjny przekłada się na sprzedaż e-commerce? Czy pogłoski o śmierci telewizji są przesadzone? O tych i innych aspektach telewizji XXI wieku podczas tegorocznej konferencji tvday rozmawialiśmy z Jackiem Szymczykiem, ad sales director Discovery w Polsce.

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Brief.pl / Aktualności

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster
YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Z każdym rokiem rośnie rola treści wideo, co przekłada się na wzrost popularności YouTuberów. Potencjał ten dostrzegają firmy, stawiając na współpracę z Vlogerami. Których z nich ma największy potencjał reklamowy? W analizie przygotowanej przez „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów” podsumowano obecność medialną 100 najpopularniejszych pod względem liczby subskrybentów polskich YouTuberów. Raport dotyczy 2016 roku.