Handel akcjami z GWP po raz pierwszy możliwy na iPhonie

Handel akcjami z GWP po raz pierwszy możliwy na iPhonie

Brief.pl / Technologie

Dom Maklerski DI BRE udostępnił w AppStore bezpłatną aplikację na smartfony z systemem operacyjnym iOS. Aplikacja mobiBReBrokers umożliwia dokonywanie transakcji na wszystkich instrumentach notowanych na GPW za pośrednictwem telefonu. To pierwsza taka aplikacja na iPhone'y w Polsce. Wcześniej udostępniono także aplikację na system Android, Symbian oraz Windows Mobile.

-

Aplikacja mobiBReBrokers jest jedną z nielicznych na polskim rynku platformą na telefony komórkowe, dzięki której możliwe jest dokonywanie transakcji na GPW. Dostępna jest bezpłatnie w AppStore i skorzystać z niej mogą wszyscy posiadacze rachunków maklerskich w domu maklerskim DI BRE.

- Coraz więcej osób korzysta z internetu za pośrednictwem telefonów komórkowych. W ten sam sposób mogą one mieć dostęp do rachunku maklerskiego i dzięki temu dokonywać transakcji na GPW z dowolnego miejsca - mówi Paweł Florczak, dyrektor Centralnego Biura Obsługi Klienta DI BRE - Co ważne, na udostępnionej właśnie aplikacji mobiBReBrokers obowiązują te same stawki prowizji, jakie dostępne są przez internet. To pierwsza aplikacja do handlu akcjami z GPW dostępna na iPhone’y - dodaje.

Aplikacja mobiBReBrokers pozwala między innymi na:

- złożenie zlecenia na GPW,
- obejrzenie listy zleceń oraz transakcji,
- modyfikacje zleceń,
- sprawdzenie stanu rachunku i wyceny,
- podgląd notowań w wygodnej, konfigurowalnej tabeli,
- wyświetlanie listy transakcji zawartych w trakcie sesji dla wskazanego instrumentu,
- wyświetlanie informacji dodatkowych związanych z notowaniami instrumentu,
- prezentację wykresu (dla kontraktów terminowych dostępna jest liczba otwartych pozycji),
- złożenie przelewu,
- swobodne przejście pomiędzy swoimi rachunkami w DI BRE Banku.

Aplikacja mobiBReBrokers przeznaczona na następujące rodzaje urządzeń przenośnych:

- urządzenia z systemem Android 2.1 lub nowszym
- urządzenia firmy Apple wyposażone w system iOS w wersji 4.3 lub wyższej,
- urządzenia z systemem Symbian S60 wersja 3
- urządzenia z systemem Symbian S60 wersja 5
- urządzenia z systemem Symbian Anna
- urządzenia z systemem Windows Mobile 5 Pocket PC oraz z systemem Windows Mobile 6 Professional

Zobacz inne polecane artykuły

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

Brief.pl / Aktualności

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery
Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

W jaki sposób sponsoring telewizyjny przekłada się na sprzedaż e-commerce? Czy pogłoski o śmierci telewizji są przesadzone? O tych i innych aspektach telewizji XXI wieku podczas tegorocznej konferencji tvday rozmawialiśmy z Jackiem Szymczykiem, ad sales director Discovery w Polsce.

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Brief.pl / Aktualności

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości
5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Długie, mroźne miesiące zimy dają się nam we znaki, rozbudzając tym samym pragnienie zmiany, zieleni i kolorów. Tak też powinny wyglądać newslettery – świeżo i słonecznie. Marketerzy, jako ci, którzy zawsze podążają nie tylko za panującymi w branży trendami, ale także za potrzebami odbiorców, powinni włączyć do komunikacji te elementy, których odbiorcy w tym okresie szczególnie łakną.