SAR z nową identyfikacją wizualną

SAR z nową identyfikacją wizualną

Brief.pl / Aktualności

Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR zaprezentowało nową identyfikacją wizualną, której autorem jest Robert Mendel oraz Jacek Waleciak, studio UV-MW.

-

Nad przetargiem i wyborem nowego logo czuwał zespół: Kuba Kamiński (Brain), Wojtek Mierowski (BNA) oraz Piotr Ręczajski (Mamastudio). Autorem identyfikacji wizualnej SAR, na którą składa się logo, stationary, grafika strony internetowej, jest Robert Mendel oraz Jacek Waleciak – studio UV-MW.  

Idea znaku ma odnosić się do świata reklamy, jej języka i estetycznych zabiegów oraz szumu informacyjnego współczesnego świata. Nowy logotyp Stowarzyszenia ma cechować się elastycznością pozwalającą na modyfikowanie znaku zgodnie z potrzebami samej organizacji, jak i jej członków.

- Zabieg ten ma na celu ukazanie mnogości inicjatyw, które podejmuje SAR oraz podkreśla egalitarny charakter Stowarzyszenia złożonego z dużej liczby różnorodnych podmiotów działających w różnych obszarach komunikacji marketingowej. Powstało logo podstawowe oraz jego warianty obrazujące o jakiej formie działalności Stowarzyszenia komunikujemy. Zabieg ten polega na dopisywaniu/włączaniu do logo, w zależności od potrzeb, nazw projektów prowadzonych przez Stowarzyszenie lub nazw firm członkowski Stowarzyszenia – w ciąg znaków - czytamy w komunikacie prasowym.

Pokazują to poniższe przykłady:

Równolegle, przygotowywana jest nowa strona internetowa Stowarzyszenia.

Zobacz inne polecane artykuły

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

Brief.pl / Aktualności

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery
Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

W jaki sposób sponsoring telewizyjny przekłada się na sprzedaż e-commerce? Czy pogłoski o śmierci telewizji są przesadzone? O tych i innych aspektach telewizji XXI wieku podczas tegorocznej konferencji tvday rozmawialiśmy z Jackiem Szymczykiem, ad sales director Discovery w Polsce.

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Brief.pl / Aktualności

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości
5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Długie, mroźne miesiące zimy dają się nam we znaki, rozbudzając tym samym pragnienie zmiany, zieleni i kolorów. Tak też powinny wyglądać newslettery – świeżo i słonecznie. Marketerzy, jako ci, którzy zawsze podążają nie tylko za panującymi w branży trendami, ale także za potrzebami odbiorców, powinni włączyć do komunikacji te elementy, których odbiorcy w tym okresie szczególnie łakną.