Jan Kulczyk zaufanym przedsiębiorcą

Jan Kulczyk zaufanym przedsiębiorcą

Brief.pl / Ludzie

Polacy wybrali przedsiębiorcę, któremu ufają najbardziej. Jest nim Jan Kulczyk. Kolejne miejsca w rankingu zajęli: Roman Kluska i Zygmunt Solorz-Żak - wynika z badania European Trusted Brands 2013 przeprowadzonego przez "Reader’s Digest".

-

Jan Kulczyk w głosowaniu uzyskał 22 proc. głosów, zostawiając w tyle Jana Kluskę, byłego prezesa spółki Optimus, który cieszy się zaufaniem 8 proc. ankietowanych, oraz Zygmunta Solorza-Żaka, właściciela firmy Polkomtel oraz Telewizji Polsat, który zdobył 5 proc. głosów.

- Biznesmeni są w Polsce nieprzerwanie na cenzurowanym. I to nie tylko w opinii publicznej, ale także w mediach i, co gorsza, w instytucjach państwowych. Zarzuca się im wiele grzechów; a to niepłacenie podatków w kraju, a to „podejrzane” epizody w biografii, a to monopolizowanie pewnych segmentów rynku -np. informatyzacji urzędów publicznych. Ale wyniki badania European Trusted Brands 2013 dowodzą, że mimo wszystko cieszą się oni większym zaufaniem rodaków niż politycy – komentuje wyniki badania prof. Janusz Czapiński, psycholog społeczny.

Zobacz inne polecane artykuły

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

Brief.pl / Aktualności

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery
Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

W jaki sposób sponsoring telewizyjny przekłada się na sprzedaż e-commerce? Czy pogłoski o śmierci telewizji są przesadzone? O tych i innych aspektach telewizji XXI wieku podczas tegorocznej konferencji tvday rozmawialiśmy z Jackiem Szymczykiem, ad sales director Discovery w Polsce.

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Brief.pl / Aktualności

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster
YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Z każdym rokiem rośnie rola treści wideo, co przekłada się na wzrost popularności YouTuberów. Potencjał ten dostrzegają firmy, stawiając na współpracę z Vlogerami. Których z nich ma największy potencjał reklamowy? W analizie przygotowanej przez „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów” podsumowano obecność medialną 100 najpopularniejszych pod względem liczby subskrybentów polskich YouTuberów. Raport dotyczy 2016 roku.