Jan Kulczyk zaufanym przedsiębiorcą

Jan Kulczyk zaufanym przedsiębiorcą

Brief.pl / Ludzie

Polacy wybrali przedsiębiorcę, któremu ufają najbardziej. Jest nim Jan Kulczyk. Kolejne miejsca w rankingu zajęli: Roman Kluska i Zygmunt Solorz-Żak - wynika z badania European Trusted Brands 2013 przeprowadzonego przez "Reader’s Digest".

-

Jan Kulczyk w głosowaniu uzyskał 22 proc. głosów, zostawiając w tyle Jana Kluskę, byłego prezesa spółki Optimus, który cieszy się zaufaniem 8 proc. ankietowanych, oraz Zygmunta Solorza-Żaka, właściciela firmy Polkomtel oraz Telewizji Polsat, który zdobył 5 proc. głosów.

- Biznesmeni są w Polsce nieprzerwanie na cenzurowanym. I to nie tylko w opinii publicznej, ale także w mediach i, co gorsza, w instytucjach państwowych. Zarzuca się im wiele grzechów; a to niepłacenie podatków w kraju, a to „podejrzane” epizody w biografii, a to monopolizowanie pewnych segmentów rynku -np. informatyzacji urzędów publicznych. Ale wyniki badania European Trusted Brands 2013 dowodzą, że mimo wszystko cieszą się oni większym zaufaniem rodaków niż politycy – komentuje wyniki badania prof. Janusz Czapiński, psycholog społeczny.

Zobacz inne polecane artykuły

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Brief.pl / Aktualności

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?
Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Gadżety reklamowe podbijają rynek. Jakie produkty są najczęściej wybierane przez firmy jako upominki dla klientów? Które z nich cieszą obdarowanych, a które są wyrzucane niemal od razu po otrzymaniu? I wreszcie - jakie cechy powinien mieć trafiony gadżet?

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Brief.pl / Wiedza

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku
5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Algorytmy wyszukiwarki Google aktualizowane są nawet kilkaset razy w ciągu roku. Nic więc dziwnego, że nadążenie za zmianami bywa trudne, nawet dla dobrego specjalisty SEO, a to, co sprawdzało się jeszcze pół roku temu, obecnie może być traktowane co najwyżej jako mit. Przekonaj się, jakie działania pozycjonujące mają sens na dziś, a które lepiej odpuścić.

Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar

Brief.pl / Aktualności

Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar
Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar

Zbierają dane o użytkownikach sieci w 187 państwach, a ich autorska platforma DMP – OnAudience.com - przetwarza już ponad 3 mld profili internautów. Pokornie przyznają, że nie monitorują jeszcze aktywności sieciowej mieszkańców San Escobar, ale i tu obiecują rychłą poprawę. Warszawska spółka Cloud Technologies swój biznes zaczynała jako start-up w garażu, dziś po 6 latach działalności ma pozycję polskiego lidera analityki Big Data, posiadającego największą hurtownię danych w Europie. W tym roku spółka planuje opuścić NewConnect na rzecz głównego parkietu GPW.