wp - grudzien 2016

Piwnicki dyrektorem kreatywnym w Peppermint

Piwnicki dyrektorem kreatywnym w Peppermint

Brief.pl / Ludzie

Do zespołu agencji kreatywnej Peppermint dołączył Marcin Piwnicki, który, jako dyrektor kreatywny, będzie odpowiedzialny za zarządzanie działem kreacji.

-

Piwnicki do Peppermint przeszedł z agencji Artegence, gdzie również był dyrektorem kreatywnym. Wcześniej był związany z agencjami OS3 Multimedia i FireFly Creation.

Pracował dla marek takich jak: Polkomtel, ING, mBank, Alior Sync, BGŻ, EFL, Aviva, Lech, Nike, Wedel, TVN czy Fujitsu. Zdobył w tym czasie m.in. KTR, Kreatura, Mixx Awards, IAB Creative Showcase, Pilsner Urquell International Photography Awards.

Zobacz inne polecane artykuły

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Brief.pl / Inspiracje

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016
Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Wzruszają, bawią i wprowadzają nas w świąteczną atmosferę. Marki, przygotowując swoje przedświąteczne kampanie, prześcigają się w pomysłach na oryginalne, ale utrzymane w grudniowym klimacie kampanie. Postanowiliśmy sprawdzić, które z nich w tym roku najlepiej poradziły sobie z tym zadaniem.

Polski YouTube ma już 25 „milionerów”. Podsumowanie roku na YouTube

Brief.pl / Aktualności

Polski YouTube ma już 25 „milionerów”. Podsumowanie roku na YouTube
Polski YouTube ma już 25 „milionerów”. Podsumowanie roku na YouTube

YouTube ogłasza coroczne podsumowanie najchętniej oglądanych filmów i teledysków – Rewind 2016. „Dzieciaki prosto z więzienia! Zobacz kontrowersyjny występ! [Mam Talent]” to najchętniej oglądane wideo w Polsce. Na liście nie zabrakło również polskich gwiazd YouTube: Abstrachuje.tv z filmami „Czego nie mówią: policjanci” oraz „Najlepszy film motywacyjny na świecie”, a także wideo „Wąs! Wąs! Wąs!” Cyber Mariana (feat. Czwarta Fala). W rankingu znalazł się też film Twardowsky 2.0., jeden z materiałów wchodzących w skład niestandardowego projektu Legendy polskie stworzonego przez Allegro. Jeśli chodzi o zestawienie muzyczne, Polacy najchętniej oglądali klip Sylwii Grzeszczak „Tamta dziewczyna”.