Drzewa Miłości Carte d’Or – case study

Drzewa Miłości Carte d’Or – case study

Brief.pl / Inspiracje

W maju i w czerwcu br. w sześciu największych miastach Polski marka Carte d’Or (Unilever) przeprowadziła akcję „Drzewa miłości Carte d’Or”. Niestandardowe roadshow budujące świat marki przyciągnęło ponad 7,5 tys. osób. Najchętniej do zabawy włączyli się łodzianie i to właśnie Łódź zdobyła miano „miasta zakochanych”.

-

Mechanika akcji

W ramach kampanii w Gdańsku, Krakowie, Wrocławiu, Warszawie, Poznaniu i Łodzi pojawiły się wyjątkowe strefy Drzew Miłości Carte. Odwiedzający miasteczko Carte d’Or mogli wyrazić swoje uczucia na specjalnie zaprojektowanej karcie i zawiesić je na Drzewie Miłości – klonie, który wieczorem po zakończeniu zabawy, został posadzony w miejskim parku lub zieleńcu; natomiast wyznania zamknięte w drewnianej skrzynce i umieszczone w korzeniach drzewa. Każda para, która wzięła udział w akcji, otrzymała opakowanie lodów Carte d’Or. Podczas wszystkich wydarzeń rozdano 3630 opakowań lodów.

Komunikacja akcji prowadzona była na fanpage’u marki Wieczory z Carte d’Or na Facebooku. Aplikacja konkursowa Drzewo Miłości Carte d’Or umożliwiła dzielenie się uczuciami w wirtualnym świecie. Autorzy najpiękniejszych wirtualnych wyznań miłości mieli szansę zdobycia nagród: 2 dwuosobowych pobytów w Białowieży (nagrody I stopnia) lub miniaturowych drzewek miłości (nagrody II stopnia). W głosowaniu na 791 zgłoszonych prac konkursowych oddano 30,2 tys. głosów.

Akcja Drzewa Miłości w liczbach:

7,5 tys. osób wzięło udział we wszystkich eventach z serii Drzewa Miłości

2324 osób zawiesiło swoje wyznania na Drzewie Miłości w Łodzi

3630 opakowań lodów zostało rozdanych podczas wszystkich eventów

791 par umieściło swój wpis w aplikacji Wirtualne Drzewo Miłości Carte d’Or

30 201 głosów zostało oddanych na zgłoszenia w konkursie Wirtualne Drzewo Miłości Carte d’Or

:: :: 

Dodatkowym wsparciem była także kampania odsłonowa w internecie, a w mediach lokalnych ukazały się zaproszenia na wydarzenia w poszczególnych miastach. Drzewa Miłości Carte d’Or można było także zobaczyć w programie „Pytanie na śniadanie” w TVP2, w którym psycholog Maria Rotkiel opowiedziała o potrzebie celebrowania uczuć i chwil we dwoje.

Patronat medialny nad akcją objęło Radio Zet, które było również partnerem konkursu na Facebooku. Na antenie stacji można było także usłyszeć zapowiedzi eventów, a także relacje z wydarzeń w Krakowie i Warszawie.

Serię wydarzeń Drzewa Miłości Carte d’Or koordynował autor pomysłu - agencja Ciszewski MSL. Agencja odpowiadała także za komunikację w mediach ogólnopolskich oraz lokalnych.

Zobacz inne polecane artykuły

GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!

Brief.pl / Aktualności

GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!
GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!

Już w ten czwartek o godzinie 14.30 na Facebooku Business in Brief rusza transmisja live z wyjątkowego wydarzenia, jakie przygotowaliśmy dla Was wspólnie z partnerami. Jeśli spodziewacie się nudnych prezentacji, przydługich paneli, straconego czasu... pozwólcie, że Was zaskoczymy.

Pierwszy rok Netfliksa w Polsce

Brief.pl / Aktualności

Pierwszy rok Netfliksa w Polsce
Pierwszy rok Netfliksa w Polsce

W styczniu 2016 roku stronę internetową Netfliksa odwiedziło 338 tys. polskich użytkowników sieci (PC). Jednak przez kolejnych siedem miesięcy zainteresowanie serwisem było znacznie mniejsze. Z analizy firmy Gemius wynika, że na Netflix.com nieco chętniej zaglądały kobiety (52,9 proc. użytkowników), a najliczniejsza grupa użytkowników pochodziła z miast powyżej 500 tys. mieszkańców.