Drzewa Miłości Carte d’Or – case study

Drzewa Miłości Carte d’Or – case study

Brief.pl / Inspiracje

W maju i w czerwcu br. w sześciu największych miastach Polski marka Carte d’Or (Unilever) przeprowadziła akcję „Drzewa miłości Carte d’Or”. Niestandardowe roadshow budujące świat marki przyciągnęło ponad 7,5 tys. osób. Najchętniej do zabawy włączyli się łodzianie i to właśnie Łódź zdobyła miano „miasta zakochanych”.

-

Mechanika akcji

W ramach kampanii w Gdańsku, Krakowie, Wrocławiu, Warszawie, Poznaniu i Łodzi pojawiły się wyjątkowe strefy Drzew Miłości Carte. Odwiedzający miasteczko Carte d’Or mogli wyrazić swoje uczucia na specjalnie zaprojektowanej karcie i zawiesić je na Drzewie Miłości – klonie, który wieczorem po zakończeniu zabawy, został posadzony w miejskim parku lub zieleńcu; natomiast wyznania zamknięte w drewnianej skrzynce i umieszczone w korzeniach drzewa. Każda para, która wzięła udział w akcji, otrzymała opakowanie lodów Carte d’Or. Podczas wszystkich wydarzeń rozdano 3630 opakowań lodów.

Komunikacja akcji prowadzona była na fanpage’u marki Wieczory z Carte d’Or na Facebooku. Aplikacja konkursowa Drzewo Miłości Carte d’Or umożliwiła dzielenie się uczuciami w wirtualnym świecie. Autorzy najpiękniejszych wirtualnych wyznań miłości mieli szansę zdobycia nagród: 2 dwuosobowych pobytów w Białowieży (nagrody I stopnia) lub miniaturowych drzewek miłości (nagrody II stopnia). W głosowaniu na 791 zgłoszonych prac konkursowych oddano 30,2 tys. głosów.

Akcja Drzewa Miłości w liczbach:

7,5 tys. osób wzięło udział we wszystkich eventach z serii Drzewa Miłości

2324 osób zawiesiło swoje wyznania na Drzewie Miłości w Łodzi

3630 opakowań lodów zostało rozdanych podczas wszystkich eventów

791 par umieściło swój wpis w aplikacji Wirtualne Drzewo Miłości Carte d’Or

30 201 głosów zostało oddanych na zgłoszenia w konkursie Wirtualne Drzewo Miłości Carte d’Or

:: :: 

Dodatkowym wsparciem była także kampania odsłonowa w internecie, a w mediach lokalnych ukazały się zaproszenia na wydarzenia w poszczególnych miastach. Drzewa Miłości Carte d’Or można było także zobaczyć w programie „Pytanie na śniadanie” w TVP2, w którym psycholog Maria Rotkiel opowiedziała o potrzebie celebrowania uczuć i chwil we dwoje.

Patronat medialny nad akcją objęło Radio Zet, które było również partnerem konkursu na Facebooku. Na antenie stacji można było także usłyszeć zapowiedzi eventów, a także relacje z wydarzeń w Krakowie i Warszawie.

Serię wydarzeń Drzewa Miłości Carte d’Or koordynował autor pomysłu - agencja Ciszewski MSL. Agencja odpowiadała także za komunikację w mediach ogólnopolskich oraz lokalnych.

Zobacz inne polecane artykuły

Skanska zainwestuje w Business Link. Największa inwestycja globalnej korporacji w polski startup

Magazyn / Aktualności

Skanska zainwestuje w Business Link. Największa inwestycja globalnej korporacji w polski startup
Skanska zainwestuje w Business Link. Największa inwestycja globalnej korporacji w polski startup

Business Link i Skanska będą współtworzyć innowacyjny ekosystem w regionie Europy Środkowo-Wschodniej (CEE) dla startupów, małych i średnich firm oraz sektora usług biznesowych. Deweloper zainwestował w Business Link, największą sieć coworkingu i prywatnych biur na wynajem w Polsce. Dzięki planowanej ekspansji Business Link stanie się największą tego typu siecią w Europie i drugą na świecie, a Skanska stworzy najbardziej kompleksową ofertę biurową dla różnorodnych podmiotów na rynku CEE.

Już ponad 3000 osób pobrało aplikację Quertes. Łączy ich miłość do domowego jedzenia

Brief.pl / Aktualności

Już ponad 3000 osób pobrało aplikację Quertes. Łączy ich miłość do domowego jedzenia
Już ponad 3000 osób pobrało aplikację Quertes. Łączy ich miłość do domowego jedzenia

Na czym polega aplikacja Quertes? To zupełnie nowe spojrzenie na dzielenie się. Przypadki AirBnB czy Ubera pokazują, że ekonomia współdzielenia staje się coraz bardziej popularna. Odchodzimy od sztywnych reguł, a ludzie chcą wykorzystywać i monetyzować swoje umiejętności. Na tej zasadzie powstała aplikacja Quertes, miejsce które łączy ludzi gotujących prywatnie tymi, którzy chcą przełamać rutynę i zjeść coś nowego, pysznego i domowego. Pobierając darmową aplikację ludzie gotujący prywatnie w domach mogą sprzedać to, co przygotują, a Foodies mają możliwość kupienia domowego jedzenia.

Poland Business Run – polskie firmy po raz szósty pobiegną dla potrzebujących

Brief.pl / Aktualności

Poland Business Run – polskie firmy po raz szósty pobiegną dla potrzebujących
Poland Business Run – polskie firmy po raz szósty pobiegną dla potrzebujących

Szósta edycja największego charytatywnego biegu w kraju – Poland Business Run – startuje 3 września. Uczestnicy pobiegną w tym roku w 7 miastach: Krakowie, Warszawie, Łodzi, Wrocławiu, Poznaniu, Gdańsku i Katowicach. Rejestracja drużyn rusza już pod koniec kwietnia. Cel? Pomoc osobom z niepełnosprawnością ruchową w powrocie do normalnego życia.