Black Jet we flocie PLL Lot

Brief.pl / Inspiracje

Odrzutowiec Embraer 175 z podobizną Mike’a Tysona na „ogonie” i logo napoju energetycznego Black na kadłubie obsługuje pasażerów Polskich Linii Lotniczych Lot podróżujących na trasach europejskich.

-

Jest to element kampanii marketingowej „Black Jet – The Sky’s The Limit!” zapowiadającej ekspansję zagraniczną napoju energetycznego Black Energy (Grupa FoodCare).

W ogólnopolskich i tematycznych stacjach telewizyjnych wyświetlane są spoty z udziałem Mike’a Tysona, który wcielił się w rolę pilota. Odświeżone zostały także puszki napoju, na których widnieje obecnie logo Black Jet. Realizowana jest również kampania OOH i wsparcie online w postaci promocji nowych spotów oraz filmów viralowych i making-of z wizyty Mike’a Tysona w Polsce.

– Black Energy Drink jest marką globalną, która stale rozszerza dystrybucję i buduje silną pozycję na kolejnych rynkach zagranicznych.. Imponujący branding Black Jeta to symboliczna zapowiedź intensywnej ekspansji zagranicznej naszej marki m.in. na amerykańskim rynku – mówi Paulina Włodarska-Grodzińska, dyrektor marketingu FoodCare.

Zobacz inne polecane artykuły

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

Brief.pl / Aktualności

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery
Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

W jaki sposób sponsoring telewizyjny przekłada się na sprzedaż e-commerce? Czy pogłoski o śmierci telewizji są przesadzone? O tych i innych aspektach telewizji XXI wieku podczas tegorocznej konferencji tvday rozmawialiśmy z Jackiem Szymczykiem, ad sales director Discovery w Polsce.