wp - grudzien 2016

Black Jet we flocie PLL Lot

Brief.pl / Inspiracje

Odrzutowiec Embraer 175 z podobizną Mike’a Tysona na „ogonie” i logo napoju energetycznego Black na kadłubie obsługuje pasażerów Polskich Linii Lotniczych Lot podróżujących na trasach europejskich.

-

Jest to element kampanii marketingowej „Black Jet – The Sky’s The Limit!” zapowiadającej ekspansję zagraniczną napoju energetycznego Black Energy (Grupa FoodCare).

W ogólnopolskich i tematycznych stacjach telewizyjnych wyświetlane są spoty z udziałem Mike’a Tysona, który wcielił się w rolę pilota. Odświeżone zostały także puszki napoju, na których widnieje obecnie logo Black Jet. Realizowana jest również kampania OOH i wsparcie online w postaci promocji nowych spotów oraz filmów viralowych i making-of z wizyty Mike’a Tysona w Polsce.

– Black Energy Drink jest marką globalną, która stale rozszerza dystrybucję i buduje silną pozycję na kolejnych rynkach zagranicznych.. Imponujący branding Black Jeta to symboliczna zapowiedź intensywnej ekspansji zagranicznej naszej marki m.in. na amerykańskim rynku – mówi Paulina Włodarska-Grodzińska, dyrektor marketingu FoodCare.

Zobacz inne polecane artykuły

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Brief.pl / Inspiracje

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016
Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Wzruszają, bawią i wprowadzają nas w świąteczną atmosferę. Marki, przygotowując swoje przedświąteczne kampanie, prześcigają się w pomysłach na oryginalne, ale utrzymane w grudniowym klimacie kampanie. Postanowiliśmy sprawdzić, które z nich w tym roku najlepiej poradziły sobie z tym zadaniem.

Polski YouTube ma już 25 „milionerów”. Podsumowanie roku na YouTube

Brief.pl / Aktualności

Polski YouTube ma już 25 „milionerów”. Podsumowanie roku na YouTube
Polski YouTube ma już 25 „milionerów”. Podsumowanie roku na YouTube

YouTube ogłasza coroczne podsumowanie najchętniej oglądanych filmów i teledysków – Rewind 2016. „Dzieciaki prosto z więzienia! Zobacz kontrowersyjny występ! [Mam Talent]” to najchętniej oglądane wideo w Polsce. Na liście nie zabrakło również polskich gwiazd YouTube: Abstrachuje.tv z filmami „Czego nie mówią: policjanci” oraz „Najlepszy film motywacyjny na świecie”, a także wideo „Wąs! Wąs! Wąs!” Cyber Mariana (feat. Czwarta Fala). W rankingu znalazł się też film Twardowsky 2.0., jeden z materiałów wchodzących w skład niestandardowego projektu Legendy polskie stworzonego przez Allegro. Jeśli chodzi o zestawienie muzyczne, Polacy najchętniej oglądali klip Sylwii Grzeszczak „Tamta dziewczyna”.