Welcome Festival z apelem do rządzących

Welcome Festival z apelem do rządzących

Brief for Poland / Inspiracje

Druga edycja Pierwszego Międzynarodowego Festiwalu Marketingu Miejsc dobiegła końca, jednak organizatorom zależy, aby idee przyświecające wydarzeniu nadal wybrzmiewały i inspirowały. W związku z tym powstanie specjalny raport podsumowujący najważniejsze zagadnienia poruszane podczas Welcome Festivalu 2013, który trafi do osób rządzących krajem, regionami i miastami, a także osób zainteresowanych tematyką marketingu miejsc..

-

W dniach 24 - 25 czerwca, na Stadionie Narodowym w Warszawie, odbył się Welcome Festival - Pierwszy Międzynarodowy Festiwal Marketingu Miejsc. W ciągu dwóch dni wygłoszono 20 prelekcji, odbyły się też trzy panele dyskusyjne z udziałem przedstawicieli władz samorządowych, uczelni i biznesu. Druga edycja Welcome Festivalu pokazała, że w Polsce jest wiele osób zainteresowanych tematyką marketingu miejsc, które chcą działać na rzecz budowania silnych marek, zdobywać wiedzę oraz dzielić się doświadczeniami. W wydarzeniu wzięło udział blisko 250 osób.

Pomysł stworzenia specjalnego raportu z Welcome 2013 spotkał się z pozytywnymi opiniami uczestników wydarzenia, a Michał Olszewski, wiceprezydent m.st. Warszawy podkreślił, że jet to dobre zwieńczenie festiwalu. -  Pomysł samego Welcome Festivalu był dla mnie od początku bardzo interesujący. A najbardziej obiecująca jest zapowiedź, że powstanie dokument, który będzie apelem do rządzących. Mam nadzieję, że zawrze on postulaty, które tu sformułowaliśmy - mówi Olszewski.

Zapraszamy do obejrzenia relacji wideo z Welcome Festivalu 2013:

Zobacz inne polecane artykuły

Jak używać hashtagów?

Brief.pl / Aktualności

Jak używać hashtagów?
Jak używać hashtagów?

Hashtagi królują zarówno na Instagramie jak i na Twitterze. Niby każdy wie o co z nimi chodzi, ale czy każdy z nas używa ich poprawnie? Poniżej znajdziesz kilka wskazówek jak je wykorzystać w swoich działaniach w social media aby zwiększyć zasięg publikowanych treści.

Wychowaj sobie konsumenta

Magazyn / Aktualności

Wychowaj sobie konsumenta
Wychowaj sobie konsumenta

Jak zbudować pozycję eksperta w umysłach konsumentów? Jak uskutecznić proces generowania leadów i wzbudzić zainteresowanie marką? W strategii content marketingowej warto znaleźć miejsce na white paper, czyli...? Mowa o użytecznej treści z górnej półki.

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

Brief.pl / Aktualności

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube
YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

YouTube ogłasza listę reklam, które w 2016 r. zdobyły największą popularność wśród użytkowników z Polski, jak i całej Europy. 10 filmów tylko z polskiego zestawienia zanotowało ponad 100 lat łącznego czasu oglądania. Niekwestionowanym zwycięzcą rodzimego rankingu jest Allegro - zajęło wszystkie trzy miejsca na podium z wideo: Czego szukasz w Święta? | English for beginners, które znalazło się również w europejskim podsumowaniu, Legendy Polskie. Film TWARDOWSKY 2.0. Allegro oraz Legendy Polskie. Film Operacja Bazyliszek. Allegro. Na listę trafiła także kolejna część sagi o polskich legendach, czyli Legendy Polskie. Film Jaga. Allegro, plasując się na piątej pozycji.