Welcome Festival z apelem do rządzących

Welcome Festival z apelem do rządzących

Brief for Poland / Inspiracje

Druga edycja Pierwszego Międzynarodowego Festiwalu Marketingu Miejsc dobiegła końca, jednak organizatorom zależy, aby idee przyświecające wydarzeniu nadal wybrzmiewały i inspirowały. W związku z tym powstanie specjalny raport podsumowujący najważniejsze zagadnienia poruszane podczas Welcome Festivalu 2013, który trafi do osób rządzących krajem, regionami i miastami, a także osób zainteresowanych tematyką marketingu miejsc..

-

W dniach 24 - 25 czerwca, na Stadionie Narodowym w Warszawie, odbył się Welcome Festival - Pierwszy Międzynarodowy Festiwal Marketingu Miejsc. W ciągu dwóch dni wygłoszono 20 prelekcji, odbyły się też trzy panele dyskusyjne z udziałem przedstawicieli władz samorządowych, uczelni i biznesu. Druga edycja Welcome Festivalu pokazała, że w Polsce jest wiele osób zainteresowanych tematyką marketingu miejsc, które chcą działać na rzecz budowania silnych marek, zdobywać wiedzę oraz dzielić się doświadczeniami. W wydarzeniu wzięło udział blisko 250 osób.

Pomysł stworzenia specjalnego raportu z Welcome 2013 spotkał się z pozytywnymi opiniami uczestników wydarzenia, a Michał Olszewski, wiceprezydent m.st. Warszawy podkreślił, że jet to dobre zwieńczenie festiwalu. -  Pomysł samego Welcome Festivalu był dla mnie od początku bardzo interesujący. A najbardziej obiecująca jest zapowiedź, że powstanie dokument, który będzie apelem do rządzących. Mam nadzieję, że zawrze on postulaty, które tu sformułowaliśmy - mówi Olszewski.

Zapraszamy do obejrzenia relacji wideo z Welcome Festivalu 2013:

Zobacz inne polecane artykuły

Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production

Brief.pl / Ludzie

Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production
Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production

Czym jest branded content? Którym markom czy branżom działania branded contentowe przynieść mogą szczególną korzyść? O stosunkowo młodym trendzie, który w najbliższym czasie może zrewolucjonizować komunikację marketingową marek rozmawiamy z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production.

Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland

Brief.pl / Ludzie

Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland
Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland

Czy istnieje dobry moment na odpalenie własnego biznesu? Jak w kontekście wszechobecnych startupów rysuje się przyszłość korporacji? Jaka jest świadomość siły małych i średnich przedsiębiorców w Polsce? W ramach cyklu wywiadów przedstawiającego Kapitułę 7. edycji 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie rozmawiamy z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland.