Welcome Festival z apelem do rządzących

Welcome Festival z apelem do rządzących

Brief for Poland / Inspiracje

Druga edycja Pierwszego Międzynarodowego Festiwalu Marketingu Miejsc dobiegła końca, jednak organizatorom zależy, aby idee przyświecające wydarzeniu nadal wybrzmiewały i inspirowały. W związku z tym powstanie specjalny raport podsumowujący najważniejsze zagadnienia poruszane podczas Welcome Festivalu 2013, który trafi do osób rządzących krajem, regionami i miastami, a także osób zainteresowanych tematyką marketingu miejsc..

-

W dniach 24 - 25 czerwca, na Stadionie Narodowym w Warszawie, odbył się Welcome Festival - Pierwszy Międzynarodowy Festiwal Marketingu Miejsc. W ciągu dwóch dni wygłoszono 20 prelekcji, odbyły się też trzy panele dyskusyjne z udziałem przedstawicieli władz samorządowych, uczelni i biznesu. Druga edycja Welcome Festivalu pokazała, że w Polsce jest wiele osób zainteresowanych tematyką marketingu miejsc, które chcą działać na rzecz budowania silnych marek, zdobywać wiedzę oraz dzielić się doświadczeniami. W wydarzeniu wzięło udział blisko 250 osób.

Pomysł stworzenia specjalnego raportu z Welcome 2013 spotkał się z pozytywnymi opiniami uczestników wydarzenia, a Michał Olszewski, wiceprezydent m.st. Warszawy podkreślił, że jet to dobre zwieńczenie festiwalu. -  Pomysł samego Welcome Festivalu był dla mnie od początku bardzo interesujący. A najbardziej obiecująca jest zapowiedź, że powstanie dokument, który będzie apelem do rządzących. Mam nadzieję, że zawrze on postulaty, które tu sformułowaliśmy - mówi Olszewski.

Zapraszamy do obejrzenia relacji wideo z Welcome Festivalu 2013:

Zobacz inne polecane artykuły

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

Brief.pl / Aktualności

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery
Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

W jaki sposób sponsoring telewizyjny przekłada się na sprzedaż e-commerce? Czy pogłoski o śmierci telewizji są przesadzone? O tych i innych aspektach telewizji XXI wieku podczas tegorocznej konferencji tvday rozmawialiśmy z Jackiem Szymczykiem, ad sales director Discovery w Polsce.

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Brief.pl / Aktualności

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości
5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Długie, mroźne miesiące zimy dają się nam we znaki, rozbudzając tym samym pragnienie zmiany, zieleni i kolorów. Tak też powinny wyglądać newslettery – świeżo i słonecznie. Marketerzy, jako ci, którzy zawsze podążają nie tylko za panującymi w branży trendami, ale także za potrzebami odbiorców, powinni włączyć do komunikacji te elementy, których odbiorcy w tym okresie szczególnie łakną.