wp - grudzien 2016

Welcome Festival z apelem do rządzących

Welcome Festival z apelem do rządzących

Brief for Poland / Inspiracje

Druga edycja Pierwszego Międzynarodowego Festiwalu Marketingu Miejsc dobiegła końca, jednak organizatorom zależy, aby idee przyświecające wydarzeniu nadal wybrzmiewały i inspirowały. W związku z tym powstanie specjalny raport podsumowujący najważniejsze zagadnienia poruszane podczas Welcome Festivalu 2013, który trafi do osób rządzących krajem, regionami i miastami, a także osób zainteresowanych tematyką marketingu miejsc..

-

W dniach 24 - 25 czerwca, na Stadionie Narodowym w Warszawie, odbył się Welcome Festival - Pierwszy Międzynarodowy Festiwal Marketingu Miejsc. W ciągu dwóch dni wygłoszono 20 prelekcji, odbyły się też trzy panele dyskusyjne z udziałem przedstawicieli władz samorządowych, uczelni i biznesu. Druga edycja Welcome Festivalu pokazała, że w Polsce jest wiele osób zainteresowanych tematyką marketingu miejsc, które chcą działać na rzecz budowania silnych marek, zdobywać wiedzę oraz dzielić się doświadczeniami. W wydarzeniu wzięło udział blisko 250 osób.

Pomysł stworzenia specjalnego raportu z Welcome 2013 spotkał się z pozytywnymi opiniami uczestników wydarzenia, a Michał Olszewski, wiceprezydent m.st. Warszawy podkreślił, że jet to dobre zwieńczenie festiwalu. -  Pomysł samego Welcome Festivalu był dla mnie od początku bardzo interesujący. A najbardziej obiecująca jest zapowiedź, że powstanie dokument, który będzie apelem do rządzących. Mam nadzieję, że zawrze on postulaty, które tu sformułowaliśmy - mówi Olszewski.

Zapraszamy do obejrzenia relacji wideo z Welcome Festivalu 2013:

Zobacz inne polecane artykuły

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Brief.pl / Inspiracje

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016
Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Wzruszają, bawią i wprowadzają nas w świąteczną atmosferę. Marki, przygotowując swoje przedświąteczne kampanie, prześcigają się w pomysłach na oryginalne, ale utrzymane w grudniowym klimacie kampanie. Postanowiliśmy sprawdzić, które z nich w tym roku najlepiej poradziły sobie z tym zadaniem.

Warszawski car sharing dla osób prywatnych

Brief.pl / Aktualności

Warszawski car sharing dla osób prywatnych
Warszawski car sharing dla osób prywatnych

4Mobility, po uruchomieniu usługi car sharingu, czyli auta na minuty dla klientów biznesowych, rozszerza swoją ofertę na użytkowników prywatnych, a tym samym sprawia, że Warszawa dołącza do grona miast z car sharingiem dostępnym dla każdego. Od teraz osoby zainteresowane skorzystaniem z usługi mogą w prosty sposób zarezerwować wybrany pojazd. Samochód można odebrać w jednej z 20 baz na terenie miasta, otwierając go smartfonem.