Nowy zarząd spółek Grupy Paradyż

Nowy zarząd spółek Grupy Paradyż

Brief.pl / Ludzie

27 czerwca br. powołano nowy zarząd firm Paradyż i Ceramika Paradyż. Łukasz Kardas został ponownie prezesem zarządu.

-

Paweł Łuczka został wiceprezesem ds. finansów, Łukasz Szymański – wiceprezesem ds. handlu oraz Piotr Kucharski – wiceprezesem ds. produkcji.

Właściciele - Leszek Wysocki i Stanisław Tępiński, którzy znaleźli się w gronie 50. najbardziej kreatywnych w biznesie wg „Briefu” 2013 - podobnie jak w latach ubiegłych pozostają na stanowiskach członków zarządu.

Piotr Tokarski oraz Patryk Tomczyk, pozostają w strukturach Grupy Paradyż i będą odpowiedzialni za strategiczne projekty rozwojowe spółek.

Zobacz inne polecane artykuły

Rekordowe wyjście inwestycyjne Venture Capital. Synerise zainwestuje 20 mln zł w rozwój sztucznej inteligencji i autonomicznego marketing

Brief.pl / Aktualności

Rekordowe wyjście inwestycyjne Venture Capital. Synerise zainwestuje 20 mln zł w rozwój sztucznej inteligencji i autonomicznego marketing
Rekordowe wyjście inwestycyjne Venture Capital. Synerise zainwestuje 20 mln zł w rozwój sztucznej inteligencji i autonomicznego marketing

Krakowska spółka po raz drugi w ciągu ostatniego roku z sukcesem zakończyła prywatną emisję akcji. W drodze transakcji o wartości 45 mln zł Synerise uzyskał dostęp do kapitału, którego sporą część przeznaczy na badania i rozwój. 29-krotną stopę zwrotu uzyskał Satus Venture, który za kwotę 25 mln zł sprzedał część swoich akcji w spółce.

Perfekcyjna egzekucja podstawą innowacji. Rozmowa z Kacprem Winiarczykiem, general managerem Ubera w Polsce

Brief.pl / Ludzie

Perfekcyjna egzekucja podstawą innowacji. Rozmowa z Kacprem Winiarczykiem, general managerem Ubera w Polsce
Perfekcyjna egzekucja podstawą innowacji. Rozmowa z Kacprem Winiarczykiem, general managerem Ubera w Polsce

Po 3 latach od momentu wejścia na polski rynek Uberowi udało się zgromadzić ponad milion zadowolonych użytkowników. Jak się okazuje, z aplikacji w Polsce najchętniej korzysta pokolenie millenialsów. Teraz firma zdecydowała się umocnić swój marketing - tak, by z aplikacją dotrzeć do szerszego grona odbiorców, w różnym wieku. O nowej strategii marketingowej, zjawisku uberyzacji i premierach kolejnych usług Ubera rozmawiamy z Kacprem Winiarczykiem, general managerem Ubera w Polsce.