#GlassHackathon - zawody w tworzeniu aplikacji na Google Glass

#GlassHackathon - zawody w tworzeniu aplikacji na Google Glass

Brief.pl / Technologie

6 lipca w Warszawie odbędzie się pierwszy w Polsce #GlassHackathon. Miłośnicy nowych technologii będą łączyć się w zespoły i przez kilkanaście godzin tworzyć aplikacje na Google Glass – okulary „rozszerzonej rzeczywistości”. Liczy się pomysł, szybkość i umiejętności. Kodowanie potrwa 12 godzin, zaprojektowane aplikacje będą oceniane przez jury. Dla zwycięzców, przewidziano nagrody, choć to nie one są tu najważniejsze.

-

Aby wziąć udział w #GlassHackathon trzeba się zarejestrować: http://goo.gl/aU6HQ. Rejestracja jest bezpłatna. Programowanie opierać się będzie o emulator Mirror API, ale będzie również możliwość przetestowania stworzonej aplikacji na samym urządzeniu Google Glass.

#GlassHackathon  startuje w  sobotę 6 lipca, o 10.30 w Fantastic Studio, przy ul. Tadeusza Borowskiego 2, w Warszawie.  W zespoły można dobierać się w sieci albo na miejscu, przed rozpoczęciem kodowania. Czteroosobowe teamy będą walczyły o miano najlepszego.

Organizatorami eventu są Google Developer Group Warsaw (GDG) oraz Agencja interaktywna Kalicińscy.com, wspólnie z działem mobilnym We Like Caps! Partnerem technologicznym #GlassHackathon  jest firma iTraff Technology, która opracowała i rozwija technologię rozpoznawania obrazu.

Zobacz inne polecane artykuły

Jak używać hashtagów?

Brief.pl / Aktualności

Jak używać hashtagów?
Jak używać hashtagów?

Hashtagi królują zarówno na Instagramie jak i na Twitterze. Niby każdy wie o co z nimi chodzi, ale czy każdy z nas używa ich poprawnie? Poniżej znajdziesz kilka wskazówek jak je wykorzystać w swoich działaniach w social media aby zwiększyć zasięg publikowanych treści.

Wychowaj sobie konsumenta

Magazyn / Aktualności

Wychowaj sobie konsumenta
Wychowaj sobie konsumenta

Jak zbudować pozycję eksperta w umysłach konsumentów? Jak uskutecznić proces generowania leadów i wzbudzić zainteresowanie marką? W strategii content marketingowej warto znaleźć miejsce na white paper, czyli...? Mowa o użytecznej treści z górnej półki.

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

Brief.pl / Aktualności

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube
YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

YouTube ogłasza listę reklam, które w 2016 r. zdobyły największą popularność wśród użytkowników z Polski, jak i całej Europy. 10 filmów tylko z polskiego zestawienia zanotowało ponad 100 lat łącznego czasu oglądania. Niekwestionowanym zwycięzcą rodzimego rankingu jest Allegro - zajęło wszystkie trzy miejsca na podium z wideo: Czego szukasz w Święta? | English for beginners, które znalazło się również w europejskim podsumowaniu, Legendy Polskie. Film TWARDOWSKY 2.0. Allegro oraz Legendy Polskie. Film Operacja Bazyliszek. Allegro. Na listę trafiła także kolejna część sagi o polskich legendach, czyli Legendy Polskie. Film Jaga. Allegro, plasując się na piątej pozycji.