wp - grudzien 2016

#GlassHackathon - zawody w tworzeniu aplikacji na Google Glass

#GlassHackathon - zawody w tworzeniu aplikacji na Google Glass

Brief.pl / Technologie

6 lipca w Warszawie odbędzie się pierwszy w Polsce #GlassHackathon. Miłośnicy nowych technologii będą łączyć się w zespoły i przez kilkanaście godzin tworzyć aplikacje na Google Glass – okulary „rozszerzonej rzeczywistości”. Liczy się pomysł, szybkość i umiejętności. Kodowanie potrwa 12 godzin, zaprojektowane aplikacje będą oceniane przez jury. Dla zwycięzców, przewidziano nagrody, choć to nie one są tu najważniejsze.

-

Aby wziąć udział w #GlassHackathon trzeba się zarejestrować: http://goo.gl/aU6HQ. Rejestracja jest bezpłatna. Programowanie opierać się będzie o emulator Mirror API, ale będzie również możliwość przetestowania stworzonej aplikacji na samym urządzeniu Google Glass.

#GlassHackathon  startuje w  sobotę 6 lipca, o 10.30 w Fantastic Studio, przy ul. Tadeusza Borowskiego 2, w Warszawie.  W zespoły można dobierać się w sieci albo na miejscu, przed rozpoczęciem kodowania. Czteroosobowe teamy będą walczyły o miano najlepszego.

Organizatorami eventu są Google Developer Group Warsaw (GDG) oraz Agencja interaktywna Kalicińscy.com, wspólnie z działem mobilnym We Like Caps! Partnerem technologicznym #GlassHackathon  jest firma iTraff Technology, która opracowała i rozwija technologię rozpoznawania obrazu.

Zobacz inne polecane artykuły

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Brief.pl / Inspiracje

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016
Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Wzruszają, bawią i wprowadzają nas w świąteczną atmosferę. Marki, przygotowując swoje przedświąteczne kampanie, prześcigają się w pomysłach na oryginalne, ale utrzymane w grudniowym klimacie kampanie. Postanowiliśmy sprawdzić, które z nich w tym roku najlepiej poradziły sobie z tym zadaniem.

Polski YouTube ma już 25 „milionerów”. Podsumowanie roku na YouTube

Brief.pl / Aktualności

Polski YouTube ma już 25 „milionerów”. Podsumowanie roku na YouTube
Polski YouTube ma już 25 „milionerów”. Podsumowanie roku na YouTube

YouTube ogłasza coroczne podsumowanie najchętniej oglądanych filmów i teledysków – Rewind 2016. „Dzieciaki prosto z więzienia! Zobacz kontrowersyjny występ! [Mam Talent]” to najchętniej oglądane wideo w Polsce. Na liście nie zabrakło również polskich gwiazd YouTube: Abstrachuje.tv z filmami „Czego nie mówią: policjanci” oraz „Najlepszy film motywacyjny na świecie”, a także wideo „Wąs! Wąs! Wąs!” Cyber Mariana (feat. Czwarta Fala). W rankingu znalazł się też film Twardowsky 2.0., jeden z materiałów wchodzących w skład niestandardowego projektu Legendy polskie stworzonego przez Allegro. Jeśli chodzi o zestawienie muzyczne, Polacy najchętniej oglądali klip Sylwii Grzeszczak „Tamta dziewczyna”.