#GlassHackathon - zawody w tworzeniu aplikacji na Google Glass

#GlassHackathon - zawody w tworzeniu aplikacji na Google Glass

Brief.pl / Technologie

6 lipca w Warszawie odbędzie się pierwszy w Polsce #GlassHackathon. Miłośnicy nowych technologii będą łączyć się w zespoły i przez kilkanaście godzin tworzyć aplikacje na Google Glass – okulary „rozszerzonej rzeczywistości”. Liczy się pomysł, szybkość i umiejętności. Kodowanie potrwa 12 godzin, zaprojektowane aplikacje będą oceniane przez jury. Dla zwycięzców, przewidziano nagrody, choć to nie one są tu najważniejsze.

-

Aby wziąć udział w #GlassHackathon trzeba się zarejestrować: http://goo.gl/aU6HQ. Rejestracja jest bezpłatna. Programowanie opierać się będzie o emulator Mirror API, ale będzie również możliwość przetestowania stworzonej aplikacji na samym urządzeniu Google Glass.

#GlassHackathon  startuje w  sobotę 6 lipca, o 10.30 w Fantastic Studio, przy ul. Tadeusza Borowskiego 2, w Warszawie.  W zespoły można dobierać się w sieci albo na miejscu, przed rozpoczęciem kodowania. Czteroosobowe teamy będą walczyły o miano najlepszego.

Organizatorami eventu są Google Developer Group Warsaw (GDG) oraz Agencja interaktywna Kalicińscy.com, wspólnie z działem mobilnym We Like Caps! Partnerem technologicznym #GlassHackathon  jest firma iTraff Technology, która opracowała i rozwija technologię rozpoznawania obrazu.

Zobacz inne polecane artykuły

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Brief.pl / Aktualności

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?
Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Gadżety reklamowe podbijają rynek. Jakie produkty są najczęściej wybierane przez firmy jako upominki dla klientów? Które z nich cieszą obdarowanych, a które są wyrzucane niemal od razu po otrzymaniu? I wreszcie - jakie cechy powinien mieć trafiony gadżet?

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Brief.pl / Wiedza

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku
5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Algorytmy wyszukiwarki Google aktualizowane są nawet kilkaset razy w ciągu roku. Nic więc dziwnego, że nadążenie za zmianami bywa trudne, nawet dla dobrego specjalisty SEO, a to, co sprawdzało się jeszcze pół roku temu, obecnie może być traktowane co najwyżej jako mit. Przekonaj się, jakie działania pozycjonujące mają sens na dziś, a które lepiej odpuścić.

Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar

Brief.pl / Aktualności

Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar
Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar

Zbierają dane o użytkownikach sieci w 187 państwach, a ich autorska platforma DMP – OnAudience.com - przetwarza już ponad 3 mld profili internautów. Pokornie przyznają, że nie monitorują jeszcze aktywności sieciowej mieszkańców San Escobar, ale i tu obiecują rychłą poprawę. Warszawska spółka Cloud Technologies swój biznes zaczynała jako start-up w garażu, dziś po 6 latach działalności ma pozycję polskiego lidera analityki Big Data, posiadającego największą hurtownię danych w Europie. W tym roku spółka planuje opuścić NewConnect na rzecz głównego parkietu GPW.