#GlassHackathon - zawody w tworzeniu aplikacji na Google Glass

#GlassHackathon - zawody w tworzeniu aplikacji na Google Glass

Brief.pl / Technologie

6 lipca w Warszawie odbędzie się pierwszy w Polsce #GlassHackathon. Miłośnicy nowych technologii będą łączyć się w zespoły i przez kilkanaście godzin tworzyć aplikacje na Google Glass – okulary „rozszerzonej rzeczywistości”. Liczy się pomysł, szybkość i umiejętności. Kodowanie potrwa 12 godzin, zaprojektowane aplikacje będą oceniane przez jury. Dla zwycięzców, przewidziano nagrody, choć to nie one są tu najważniejsze.

-

Aby wziąć udział w #GlassHackathon trzeba się zarejestrować: http://goo.gl/aU6HQ. Rejestracja jest bezpłatna. Programowanie opierać się będzie o emulator Mirror API, ale będzie również możliwość przetestowania stworzonej aplikacji na samym urządzeniu Google Glass.

#GlassHackathon  startuje w  sobotę 6 lipca, o 10.30 w Fantastic Studio, przy ul. Tadeusza Borowskiego 2, w Warszawie.  W zespoły można dobierać się w sieci albo na miejscu, przed rozpoczęciem kodowania. Czteroosobowe teamy będą walczyły o miano najlepszego.

Organizatorami eventu są Google Developer Group Warsaw (GDG) oraz Agencja interaktywna Kalicińscy.com, wspólnie z działem mobilnym We Like Caps! Partnerem technologicznym #GlassHackathon  jest firma iTraff Technology, która opracowała i rozwija technologię rozpoznawania obrazu.

Zobacz inne polecane artykuły

Perfekcyjna egzekucja podstawą innowacji. Rozmowa z Kacprem Winiarczykiem, general managerem Ubera w Polsce

Brief.pl / Ludzie

Perfekcyjna egzekucja podstawą innowacji. Rozmowa z Kacprem Winiarczykiem, general managerem Ubera w Polsce
Perfekcyjna egzekucja podstawą innowacji. Rozmowa z Kacprem Winiarczykiem, general managerem Ubera w Polsce

Po 3 latach od momentu wejścia na polski rynek Uberowi udało się zgromadzić ponad milion zadowolonych użytkowników. Jak się okazuje, z aplikacji w Polsce najchętniej korzysta pokolenie millenialsów. Teraz firma zdecydowała się umocnić swój marketing - tak, by z aplikacją dotrzeć do szerszego grona odbiorców, w różnym wieku. O nowej strategii marketingowej, zjawisku uberyzacji i premierach kolejnych usług Ubera rozmawiamy z Kacprem Winiarczykiem, general managerem Ubera w Polsce.

Cannes breaking news: Polak ponownie na czele europejskich struktur IAA

Brief.pl / Aktualności

Cannes breaking news: Polak ponownie na czele europejskich struktur IAA
Cannes breaking news: Polak ponownie na czele europejskich struktur IAA

Paweł Kowalewski, pełniący stanowisko Global Vice President objął dodatkowo stanowisko VP Area Director Europe. Paweł jest jedynym Polakiem w globalnych strukturach IAA i w dalszym ciągu odpowiadać będzie za rozwój stowarzyszenia na świecie. Nowe obowiązki objął w niedzielę podczas IAA Executive Committee Meeting w Cannes.