XII Urodzinowy Piknik Mamastudio

XII Urodzinowy Piknik Mamastudio

Brief.pl / Patronaty

29 czerwca warszawskie studio brandingowe Mamastudio obchodzi 12. urodziny. Z tej okazji w sobotę 29 czerwca organizowany jest piknik na warszawskiej Agrykoli. Impreza, jak co roku, ma charakter otwarty.

-

Tradycyjnie już na urodzinowym pikniku Mamastudio odbędzie się turniej futbolu. Do walki o tegoroczny puchar staną reprezentacje: Brasie, Turbokolor, Vice, Lunapark, Powiśle, Chłodna 25, Malemen, Miasto Cypel, Regeneracja. FC Mamastd/ Plac Zabaw – Powiększenie, Prosto.

Będą m.in. atrakcje dla dzieci, DJ-ki, polscy i zagraniczni goście sceny muzycznej.

Adres: Warszawa, przy Placu Zabaw, ul. Myśliwiecka 9

Zapowiedź wideo można obejrzeć tutaj.

Brief jest patronem medialnym imprezy.

przy Placu Zabaw, ul. Myśliwiecka 9

Tagi:

Mamastudio

Zobacz inne polecane artykuły

Rekordowe wyjście inwestycyjne Venture Capital. Synerise zainwestuje 20 mln zł w rozwój sztucznej inteligencji i autonomicznego marketing

Brief.pl / Aktualności

Rekordowe wyjście inwestycyjne Venture Capital. Synerise zainwestuje 20 mln zł w rozwój sztucznej inteligencji i autonomicznego marketing
Rekordowe wyjście inwestycyjne Venture Capital. Synerise zainwestuje 20 mln zł w rozwój sztucznej inteligencji i autonomicznego marketing

Krakowska spółka po raz drugi w ciągu ostatniego roku z sukcesem zakończyła prywatną emisję akcji. W drodze transakcji o wartości 45 mln zł Synerise uzyskał dostęp do kapitału, którego sporą część przeznaczy na badania i rozwój. 29-krotną stopę zwrotu uzyskał Satus Venture, który za kwotę 25 mln zł sprzedał część swoich akcji w spółce.

Perfekcyjna egzekucja podstawą innowacji. Rozmowa z Kacprem Winiarczykiem, general managerem Ubera w Polsce

Brief.pl / Ludzie

Perfekcyjna egzekucja podstawą innowacji. Rozmowa z Kacprem Winiarczykiem, general managerem Ubera w Polsce
Perfekcyjna egzekucja podstawą innowacji. Rozmowa z Kacprem Winiarczykiem, general managerem Ubera w Polsce

Po 3 latach od momentu wejścia na polski rynek Uberowi udało się zgromadzić ponad milion zadowolonych użytkowników. Jak się okazuje, z aplikacji w Polsce najchętniej korzysta pokolenie millenialsów. Teraz firma zdecydowała się umocnić swój marketing - tak, by z aplikacją dotrzeć do szerszego grona odbiorców, w różnym wieku. O nowej strategii marketingowej, zjawisku uberyzacji i premierach kolejnych usług Ubera rozmawiamy z Kacprem Winiarczykiem, general managerem Ubera w Polsce.