Zmiany w Windows 8.1

Brief.pl / Technologie

Windows 8 różni się bardzo od swoich poprzedników. Użytkownicy tego najpopularniejszego systemu operacyjnego czuli się zagubieni, gdy ich oczom pojawiał się ekran z widgetami w formie "kafelków" - zamiast okna ze skrótami i paska nawigacji z przyciskiem “Start”. Nic dziwnego, że Microsoft szybko przyznał się do błędu i ogłosił aktualizację, która ma za zadanie poprawić intuicyjność korzystania z systemu.

-

26 czerwca odbyła się w San Francisco konferencja zorganizowana przez Microsoft w celu przedstawienia najnowszych zmian (Windows 8.1) w swoim flagowym produkcie. Najważniejsze z nich to:

- powrót przycisku “Start”

- tłem menu będzie mogła być tapeta pulpitu

- większa możliwość zarządzania “kafelkami” aplikacji (nowe rozmiary, możliwość łączenia w grupy)

- poprawienie przypadkowego przenoszenia “kafelków”

- możliwość otworzenia nawet do czterech aplikacji na jednym ekranie

Pełną listę zmian znaleźć można na oficjalnym blogu Windows.

Poza zmianami w Windows 8, Microsoft potwierdził, że pakiet Office będzie miał w pełni dotykową wersję (zaprezentowano dotykową wersję PowerPoint).

Potwierdzono również prace nad oficjalną aplikacją Facebook oraz Flipboard, jednak nie podano daty ich ukończenia.

A co Wam najbardziej przeszkadza w korzystaniu z systemu Windows 8?

Zobacz inne polecane artykuły

Jak używać hashtagów?

Brief.pl / Aktualności

Jak używać hashtagów?
Jak używać hashtagów?

Hashtagi królują zarówno na Instagramie jak i na Twitterze. Niby każdy wie o co z nimi chodzi, ale czy każdy z nas używa ich poprawnie? Poniżej znajdziesz kilka wskazówek jak je wykorzystać w swoich działaniach w social media aby zwiększyć zasięg publikowanych treści.

Wychowaj sobie konsumenta

Magazyn / Aktualności

Wychowaj sobie konsumenta
Wychowaj sobie konsumenta

Jak zbudować pozycję eksperta w umysłach konsumentów? Jak uskutecznić proces generowania leadów i wzbudzić zainteresowanie marką? W strategii content marketingowej warto znaleźć miejsce na white paper, czyli...? Mowa o użytecznej treści z górnej półki.

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

Brief.pl / Aktualności

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube
YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

YouTube ogłasza listę reklam, które w 2016 r. zdobyły największą popularność wśród użytkowników z Polski, jak i całej Europy. 10 filmów tylko z polskiego zestawienia zanotowało ponad 100 lat łącznego czasu oglądania. Niekwestionowanym zwycięzcą rodzimego rankingu jest Allegro - zajęło wszystkie trzy miejsca na podium z wideo: Czego szukasz w Święta? | English for beginners, które znalazło się również w europejskim podsumowaniu, Legendy Polskie. Film TWARDOWSKY 2.0. Allegro oraz Legendy Polskie. Film Operacja Bazyliszek. Allegro. Na listę trafiła także kolejna część sagi o polskich legendach, czyli Legendy Polskie. Film Jaga. Allegro, plasując się na piątej pozycji.