Zmiany w Windows 8.1

Brief.pl / Technologie

Windows 8 różni się bardzo od swoich poprzedników. Użytkownicy tego najpopularniejszego systemu operacyjnego czuli się zagubieni, gdy ich oczom pojawiał się ekran z widgetami w formie "kafelków" - zamiast okna ze skrótami i paska nawigacji z przyciskiem “Start”. Nic dziwnego, że Microsoft szybko przyznał się do błędu i ogłosił aktualizację, która ma za zadanie poprawić intuicyjność korzystania z systemu.

-

26 czerwca odbyła się w San Francisco konferencja zorganizowana przez Microsoft w celu przedstawienia najnowszych zmian (Windows 8.1) w swoim flagowym produkcie. Najważniejsze z nich to:

- powrót przycisku “Start”

- tłem menu będzie mogła być tapeta pulpitu

- większa możliwość zarządzania “kafelkami” aplikacji (nowe rozmiary, możliwość łączenia w grupy)

- poprawienie przypadkowego przenoszenia “kafelków”

- możliwość otworzenia nawet do czterech aplikacji na jednym ekranie

Pełną listę zmian znaleźć można na oficjalnym blogu Windows.

Poza zmianami w Windows 8, Microsoft potwierdził, że pakiet Office będzie miał w pełni dotykową wersję (zaprezentowano dotykową wersję PowerPoint).

Potwierdzono również prace nad oficjalną aplikacją Facebook oraz Flipboard, jednak nie podano daty ich ukończenia.

A co Wam najbardziej przeszkadza w korzystaniu z systemu Windows 8?

Zobacz inne polecane artykuły

Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production

Brief.pl / Ludzie

Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production
Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production

Czym jest branded content? Którym markom czy branżom działania branded contentowe przynieść mogą szczególną korzyść? O stosunkowo młodym trendzie, który w najbliższym czasie może zrewolucjonizować komunikację marketingową marek rozmawiamy z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production.

Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland

Brief.pl / Ludzie

Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland
Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland

Czy istnieje dobry moment na odpalenie własnego biznesu? Jak w kontekście wszechobecnych startupów rysuje się przyszłość korporacji? Jaka jest świadomość siły małych i średnich przedsiębiorców w Polsce? W ramach cyklu wywiadów przedstawiającego Kapitułę 7. edycji 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie rozmawiamy z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland.