Nowe władze Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR

Nowe władze Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR

Brief.pl / Aktualności

W dniu 25 czerwca odbyło się walne zebranie Członków Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR oraz Związku Agencji Reklamowych w Polsce. Podczas spotkania podsumowano 2012 rok, wybrano nowe władze oraz przedstawiono plany na najbliższy rok.

-

Kończącego dwuletnią kadencję prezesa SAR i ZAR Tomasza Bałuka (Oglivy & Mather) zastąpił Igor Kaleński, CEO w Saatchi & Saatchi Polska, wcześniej również członek zarządu SAR i ZAR.

Ponadto w związku z objęciem przez Igora Kaleńskiego funkcji prezesa zarządu oraz zakończeniem się kadencji trzech innych członków – Christiana Lainera (TBWA), Magdaleny Czaii (San Markos) oraz Olgierda Cygana (Digital One), skład w ramach tajnego głosowania został uzupełniony. Obecni członkowie zdecydowali, że do zarządu dołączą następujący przedstawiciele branży: Radosław Miklaszewski- partner i CEO Walk, Marcin Goworski- dyrektor zarządzający
i partner w 180heartbeats + JUNG v. MATT, Olga Sobieraj- COO Ogilvy & Mather Poland, a także Michał Kazimierczak- CEO grupy Young & Rubicam Brands w Polsce. Izabela Albrychiewicz (MEC) będzie pełnić funkcję przedstawiciela Klubu Mediowego przy zarządzie SAR.

Ponadto zebrani członkowie również w tajnym głosowaniu zadecydowali o powiększeniu składu Rady Nadzorczej w składzie Agnieszka Kosik (Mediacom), Cezary Antoń (FatBaby) oraz Wojciech Borowski (McCann) o dwóch nowych członków – Tomasza Bałuka oraz Pawła Kastorego (DDB Warszawa). W ramach Zebrania Walnego został wybrany również nowy skład Sądu Koleżeńskiego. W tajnym głosowaniu do jego składu zostali wybrani: Beata Golubińska (Starcom), Szymon Walkiewicz (Walk), Małgorzata Olkowicz (Multi Events), Grażyna Skarżyńska (Albert Lumberjacker) oraz Alena Suszycka (TBWA).

 

W trakcie Walnego Zebrania na prośbę następujących podmiotów: Max Arpp, AripNext, Elżbieta Pełka Creative Services, Fire Fly, MarketShare oraz Definition Design, opuściły one Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR. Ponadto organizacja przyjęła 6 nowych członków – Golden Submarine, John Pitcher, Cheil Poland, Delikatessen Brand & Desig Agency, Agencję Jamboree oraz STX Records. W związku z tym skład liczebny członków SAR nie uległ zmianie – nadal zrzesza 96 podmiotów.

 

Oprócz tego Zarząd zaprezentował zebranym członkom podsumowanie z realizacji flagowych projektów SAR, takich jak: Effie, KTR, Media Trendy, Muzeum Utracone czy różnych inicjatyw edukacyjnych (m.in. SSM), a także przedstawił wstępną wersję nowej strony organizacji oraz funkcjonalności jakie będzie ona oferowała członkom SAR. Zaprezentowano również nową identyfikacje wizualną Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej.

Zobacz inne polecane artykuły

Skanska zainwestuje w Business Link. Największa inwestycja globalnej korporacji w polski startup

Magazyn / Aktualności

Skanska zainwestuje w Business Link. Największa inwestycja globalnej korporacji w polski startup
Skanska zainwestuje w Business Link. Największa inwestycja globalnej korporacji w polski startup

Business Link i Skanska będą współtworzyć innowacyjny ekosystem w regionie Europy Środkowo-Wschodniej (CEE) dla startupów, małych i średnich firm oraz sektora usług biznesowych. Deweloper zainwestował w Business Link, największą sieć coworkingu i prywatnych biur na wynajem w Polsce. Dzięki planowanej ekspansji Business Link stanie się największą tego typu siecią w Europie i drugą na świecie, a Skanska stworzy najbardziej kompleksową ofertę biurową dla różnorodnych podmiotów na rynku CEE.

Przedsiębiorczy Poznań

Brief.pl / Aktualności

Przedsiębiorczy Poznań
Przedsiębiorczy Poznań

Jednym z pięciu priorytetów, zawartych w przyjętej w tym roku przez Radę Miasta Strategii Rozwoju Miasta Poznania 2020+, jest nowoczesna przedsiębiorczość. Oznacza to, że w Poznaniu ma rozwijać się zróżnicowana, nowoczesna i silna gospodarka. Lokalne, niewielkie firmy mają uzyskać wsparcie w działaniach innowacyjnych. Wspierana ma być też współpraca biznesu i nauki, pomoc uzyskać mają lokalne startupy. Miasto ma również działać na rzecz zwiększenia poziomu umiędzynarodowienia poznańskiej przedsiębiorczości. I nie są to puste deklaracje.