Nowe władze Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR

Nowe władze Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR

Brief.pl / Aktualności

W dniu 25 czerwca odbyło się walne zebranie Członków Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR oraz Związku Agencji Reklamowych w Polsce. Podczas spotkania podsumowano 2012 rok, wybrano nowe władze oraz przedstawiono plany na najbliższy rok.

-

Kończącego dwuletnią kadencję prezesa SAR i ZAR Tomasza Bałuka (Oglivy & Mather) zastąpił Igor Kaleński, CEO w Saatchi & Saatchi Polska, wcześniej również członek zarządu SAR i ZAR.

Ponadto w związku z objęciem przez Igora Kaleńskiego funkcji prezesa zarządu oraz zakończeniem się kadencji trzech innych członków – Christiana Lainera (TBWA), Magdaleny Czaii (San Markos) oraz Olgierda Cygana (Digital One), skład w ramach tajnego głosowania został uzupełniony. Obecni członkowie zdecydowali, że do zarządu dołączą następujący przedstawiciele branży: Radosław Miklaszewski- partner i CEO Walk, Marcin Goworski- dyrektor zarządzający
i partner w 180heartbeats + JUNG v. MATT, Olga Sobieraj- COO Ogilvy & Mather Poland, a także Michał Kazimierczak- CEO grupy Young & Rubicam Brands w Polsce. Izabela Albrychiewicz (MEC) będzie pełnić funkcję przedstawiciela Klubu Mediowego przy zarządzie SAR.

Ponadto zebrani członkowie również w tajnym głosowaniu zadecydowali o powiększeniu składu Rady Nadzorczej w składzie Agnieszka Kosik (Mediacom), Cezary Antoń (FatBaby) oraz Wojciech Borowski (McCann) o dwóch nowych członków – Tomasza Bałuka oraz Pawła Kastorego (DDB Warszawa). W ramach Zebrania Walnego został wybrany również nowy skład Sądu Koleżeńskiego. W tajnym głosowaniu do jego składu zostali wybrani: Beata Golubińska (Starcom), Szymon Walkiewicz (Walk), Małgorzata Olkowicz (Multi Events), Grażyna Skarżyńska (Albert Lumberjacker) oraz Alena Suszycka (TBWA).

 

W trakcie Walnego Zebrania na prośbę następujących podmiotów: Max Arpp, AripNext, Elżbieta Pełka Creative Services, Fire Fly, MarketShare oraz Definition Design, opuściły one Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR. Ponadto organizacja przyjęła 6 nowych członków – Golden Submarine, John Pitcher, Cheil Poland, Delikatessen Brand & Desig Agency, Agencję Jamboree oraz STX Records. W związku z tym skład liczebny członków SAR nie uległ zmianie – nadal zrzesza 96 podmiotów.

 

Oprócz tego Zarząd zaprezentował zebranym członkom podsumowanie z realizacji flagowych projektów SAR, takich jak: Effie, KTR, Media Trendy, Muzeum Utracone czy różnych inicjatyw edukacyjnych (m.in. SSM), a także przedstawił wstępną wersję nowej strony organizacji oraz funkcjonalności jakie będzie ona oferowała członkom SAR. Zaprezentowano również nową identyfikacje wizualną Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej.

Zobacz inne polecane artykuły

Warszawski car sharing dla osób prywatnych

Brief.pl / Aktualności

Warszawski car sharing dla osób prywatnych
Warszawski car sharing dla osób prywatnych

4Mobility, po uruchomieniu usługi car sharingu, czyli auta na minuty dla klientów biznesowych, rozszerza swoją ofertę na użytkowników prywatnych, a tym samym sprawia, że Warszawa dołącza do grona miast z car sharingiem dostępnym dla każdego. Od teraz osoby zainteresowane skorzystaniem z usługi mogą w prosty sposób zarezerwować wybrany pojazd. Samochód można odebrać w jednej z 20 baz na terenie miasta, otwierając go smartfonem.

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Brief.pl / Inspiracje

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016
Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Wzruszają, bawią i wprowadzają nas w świąteczną atmosferę. Marki, przygotowując swoje przedświąteczne kampanie, prześcigają się w pomysłach na oryginalne, ale utrzymane w grudniowym klimacie kampanie. Postanowiliśmy sprawdzić, które z nich w tym roku najlepiej poradziły sobie z tym zadaniem.