Nowe władze Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR

Nowe władze Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR

Brief.pl / Aktualności

W dniu 25 czerwca odbyło się walne zebranie Członków Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR oraz Związku Agencji Reklamowych w Polsce. Podczas spotkania podsumowano 2012 rok, wybrano nowe władze oraz przedstawiono plany na najbliższy rok.

-

Kończącego dwuletnią kadencję prezesa SAR i ZAR Tomasza Bałuka (Oglivy & Mather) zastąpił Igor Kaleński, CEO w Saatchi & Saatchi Polska, wcześniej również członek zarządu SAR i ZAR.

Ponadto w związku z objęciem przez Igora Kaleńskiego funkcji prezesa zarządu oraz zakończeniem się kadencji trzech innych członków – Christiana Lainera (TBWA), Magdaleny Czaii (San Markos) oraz Olgierda Cygana (Digital One), skład w ramach tajnego głosowania został uzupełniony. Obecni członkowie zdecydowali, że do zarządu dołączą następujący przedstawiciele branży: Radosław Miklaszewski- partner i CEO Walk, Marcin Goworski- dyrektor zarządzający
i partner w 180heartbeats + JUNG v. MATT, Olga Sobieraj- COO Ogilvy & Mather Poland, a także Michał Kazimierczak- CEO grupy Young & Rubicam Brands w Polsce. Izabela Albrychiewicz (MEC) będzie pełnić funkcję przedstawiciela Klubu Mediowego przy zarządzie SAR.

Ponadto zebrani członkowie również w tajnym głosowaniu zadecydowali o powiększeniu składu Rady Nadzorczej w składzie Agnieszka Kosik (Mediacom), Cezary Antoń (FatBaby) oraz Wojciech Borowski (McCann) o dwóch nowych członków – Tomasza Bałuka oraz Pawła Kastorego (DDB Warszawa). W ramach Zebrania Walnego został wybrany również nowy skład Sądu Koleżeńskiego. W tajnym głosowaniu do jego składu zostali wybrani: Beata Golubińska (Starcom), Szymon Walkiewicz (Walk), Małgorzata Olkowicz (Multi Events), Grażyna Skarżyńska (Albert Lumberjacker) oraz Alena Suszycka (TBWA).

 

W trakcie Walnego Zebrania na prośbę następujących podmiotów: Max Arpp, AripNext, Elżbieta Pełka Creative Services, Fire Fly, MarketShare oraz Definition Design, opuściły one Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR. Ponadto organizacja przyjęła 6 nowych członków – Golden Submarine, John Pitcher, Cheil Poland, Delikatessen Brand & Desig Agency, Agencję Jamboree oraz STX Records. W związku z tym skład liczebny członków SAR nie uległ zmianie – nadal zrzesza 96 podmiotów.

 

Oprócz tego Zarząd zaprezentował zebranym członkom podsumowanie z realizacji flagowych projektów SAR, takich jak: Effie, KTR, Media Trendy, Muzeum Utracone czy różnych inicjatyw edukacyjnych (m.in. SSM), a także przedstawił wstępną wersję nowej strony organizacji oraz funkcjonalności jakie będzie ona oferowała członkom SAR. Zaprezentowano również nową identyfikacje wizualną Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej.

Zobacz inne polecane artykuły

Rekordowe wyjście inwestycyjne Venture Capital. Synerise zainwestuje 20 mln zł w rozwój sztucznej inteligencji i autonomicznego marketing

Brief.pl / Aktualności

Rekordowe wyjście inwestycyjne Venture Capital. Synerise zainwestuje 20 mln zł w rozwój sztucznej inteligencji i autonomicznego marketing
Rekordowe wyjście inwestycyjne Venture Capital. Synerise zainwestuje 20 mln zł w rozwój sztucznej inteligencji i autonomicznego marketing

Krakowska spółka po raz drugi w ciągu ostatniego roku z sukcesem zakończyła prywatną emisję akcji. W drodze transakcji o wartości 45 mln zł Synerise uzyskał dostęp do kapitału, którego sporą część przeznaczy na badania i rozwój. 29-krotną stopę zwrotu uzyskał Satus Venture, który za kwotę 25 mln zł sprzedał część swoich akcji w spółce.

Perfekcyjna egzekucja podstawą innowacji. Rozmowa z Kacprem Winiarczykiem, general managerem Ubera w Polsce

Brief.pl / Ludzie

Perfekcyjna egzekucja podstawą innowacji. Rozmowa z Kacprem Winiarczykiem, general managerem Ubera w Polsce
Perfekcyjna egzekucja podstawą innowacji. Rozmowa z Kacprem Winiarczykiem, general managerem Ubera w Polsce

Po 3 latach od momentu wejścia na polski rynek Uberowi udało się zgromadzić ponad milion zadowolonych użytkowników. Jak się okazuje, z aplikacji w Polsce najchętniej korzysta pokolenie millenialsów. Teraz firma zdecydowała się umocnić swój marketing - tak, by z aplikacją dotrzeć do szerszego grona odbiorców, w różnym wieku. O nowej strategii marketingowej, zjawisku uberyzacji i premierach kolejnych usług Ubera rozmawiamy z Kacprem Winiarczykiem, general managerem Ubera w Polsce.