Polski hotel w światowej czołówce

Polski hotel w światowej czołówce

Brief for Poland / Aktualności

Hotel Krasicki usytuowany w sercu Lidzbarka Warmińskiego otrzymał nominację do konkursu World Luxury Hotel Awards 2013, nagradzającego ikony luksusowego hotelarstwa na świecie.

-

Ta prestiżowa nagroda przyznawana jest od 2006 roku, w celu wyróżnienia tych hoteli, które charakteryzują się perfekcją w jakości świadczonych usług, stanowiąc równocześnie uznanie dla ich światowej klasy.

Głosowanie do nagrody World Luxury Hotel Awards 2013 trwa os 24 czerwca 2013r. i potrwa do 26 lipca 2013r. Można oddawać głosy na Hotel Krasicki na stronie www.luxuryhotelawards.com/vote-hotel

::  

Hotel Krasicki jest położony w widłach rzek Łyny i Symsarny i stanowi historyczne przedzamcze rezydencji Biskupów Warmińskich. Pokoje i apartamenty z gotyckiej i barokowej części hotelu, stylistyką nawiązują do pierwotnej estetyki obiektu. Ich nazwy przypominają o gościach lidzbarskiego zamku: królu Leszczyńskim, Zygmuncie III Wazie, Janie Zygmuncie Hehenzollernie, carze Pawle I Romanowie. Do dyspozycji gości jest 122 pokoi dających ogółem 250 miejsc noclegowych.

Zobacz inne polecane artykuły

GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!

Brief.pl / Aktualności

GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!
GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!

Już w ten czwartek o godzinie 14.30 na Facebooku Business in Brief rusza transmisja live z wyjątkowego wydarzenia, jakie przygotowaliśmy dla Was wspólnie z partnerami. Jeśli spodziewacie się nudnych prezentacji, przydługich paneli, straconego czasu... pozwólcie, że Was zaskoczymy.

Pierwszy rok Netfliksa w Polsce

Brief.pl / Aktualności

Pierwszy rok Netfliksa w Polsce
Pierwszy rok Netfliksa w Polsce

W styczniu 2016 roku stronę internetową Netfliksa odwiedziło 338 tys. polskich użytkowników sieci (PC). Jednak przez kolejnych siedem miesięcy zainteresowanie serwisem było znacznie mniejsze. Z analizy firmy Gemius wynika, że na Netflix.com nieco chętniej zaglądały kobiety (52,9 proc. użytkowników), a najliczniejsza grupa użytkowników pochodziła z miast powyżej 500 tys. mieszkańców.