Welcome Festival w mediach społecznościowych - zwycięzcy konkursu

Welcome Festival w mediach społecznościowych - zwycięzcy konkursu

Brief for Poland / Eventy

Welcome Festival 2013 - Pierwszy Międzynarodowy Festiwal Marketingu Miejsc już się zakończył. Przypomnijmy, że przez dwa festiwalowe dni trwał konkurs na największą aktywność w mediach społecznościowych. Zadaniem uczestników było zamieszczanie treści związanych z festiwalem. Nagrodą w konkursie jest roczna prenumerata magazynu "Brief".

-

Poniżej zamieszczamy listę zwycięzców, których wpisy - oznaczone hashtagiem #welcomefestival - miały największy wpływ społecznościowy:

- Adam Szprot

- Monika Czaplicka

- Anna Korzeniewska

- Artur Jabłoński

- Monika Nowak-Luty

Zwycięzcom dziękujemy za zaangażowanie i gratulujemy wygranej. W sprawie szczegółów związanych z nagrodą będziemy kontaktować się indywidualnie.

Poniżej przedstawiamy wybrane wpisy. Warto podkreślić, że większość z nich pochodziła z Twittera. Narzędzie do monitoringu i analizy udostępnił Brand24

 

Gdańsk Welcome Festiwal

Skandia Welcome Festival

Malwina Nowak-Luty Welcome Festival

Artur Zabłocki Welcome Festival

Adam Szprot Welcome Festival

Artur Jabłoński Welcome Festival

 

Zobacz inne polecane artykuły

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

Brief.pl / Aktualności

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery
Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

W jaki sposób sponsoring telewizyjny przekłada się na sprzedaż e-commerce? Czy pogłoski o śmierci telewizji są przesadzone? O tych i innych aspektach telewizji XXI wieku podczas tegorocznej konferencji tvday rozmawialiśmy z Jackiem Szymczykiem, ad sales director Discovery w Polsce.

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Brief.pl / Aktualności

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości
5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Długie, mroźne miesiące zimy dają się nam we znaki, rozbudzając tym samym pragnienie zmiany, zieleni i kolorów. Tak też powinny wyglądać newslettery – świeżo i słonecznie. Marketerzy, jako ci, którzy zawsze podążają nie tylko za panującymi w branży trendami, ale także za potrzebami odbiorców, powinni włączyć do komunikacji te elementy, których odbiorcy w tym okresie szczególnie łakną.