wp - grudzien 2016

Welcome Festival w mediach społecznościowych - zwycięzcy konkursu

Welcome Festival w mediach społecznościowych - zwycięzcy konkursu

Brief for Poland / Eventy

Welcome Festival 2013 - Pierwszy Międzynarodowy Festiwal Marketingu Miejsc już się zakończył. Przypomnijmy, że przez dwa festiwalowe dni trwał konkurs na największą aktywność w mediach społecznościowych. Zadaniem uczestników było zamieszczanie treści związanych z festiwalem. Nagrodą w konkursie jest roczna prenumerata magazynu "Brief".

-

Poniżej zamieszczamy listę zwycięzców, których wpisy - oznaczone hashtagiem #welcomefestival - miały największy wpływ społecznościowy:

- Adam Szprot

- Monika Czaplicka

- Anna Korzeniewska

- Artur Jabłoński

- Monika Nowak-Luty

Zwycięzcom dziękujemy za zaangażowanie i gratulujemy wygranej. W sprawie szczegółów związanych z nagrodą będziemy kontaktować się indywidualnie.

Poniżej przedstawiamy wybrane wpisy. Warto podkreślić, że większość z nich pochodziła z Twittera. Narzędzie do monitoringu i analizy udostępnił Brand24

 

Gdańsk Welcome Festiwal

Skandia Welcome Festival

Malwina Nowak-Luty Welcome Festival

Artur Zabłocki Welcome Festival

Adam Szprot Welcome Festival

Artur Jabłoński Welcome Festival

 

Zobacz inne polecane artykuły

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Brief.pl / Inspiracje

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016
Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Wzruszają, bawią i wprowadzają nas w świąteczną atmosferę. Marki, przygotowując swoje przedświąteczne kampanie, prześcigają się w pomysłach na oryginalne, ale utrzymane w grudniowym klimacie kampanie. Postanowiliśmy sprawdzić, które z nich w tym roku najlepiej poradziły sobie z tym zadaniem.

Wielcy nieznani: Martin Cooper, twórca telefonu komórkowego

Magazyn / Ludzie

Wielcy nieznani: Martin Cooper, twórca telefonu komórkowego
Wielcy nieznani: Martin Cooper, twórca telefonu komórkowego

Zgodnie z najnowszym raportem „Mobile Economy 2015”, stworzonym przez organizację GSMA, pod koniec 2014 r. ponad 3,6 mld ludzi na świecie miało wykupioną minimum jedną subskrypcję mobilną. To oznacza, że więcej niż połowa populacji ziemskiej właściwie w każdej chwili, niezależnie od miejsca, w którym się znajduje, i bez żadnego wysiłku może skontaktować się z drugą osobą. Wykonując telefon czy wysyłając wiadomość tekstową za pomocą urządzenia mobilnego, rzadko kiedy zastanawiamy się jednak nad tym, kto sprawił, że czynności te są dziś nie tylko możliwe, ale również tak powszechne, że tracą na swojej wyjątkowości. Martin Cooper, wynalazca telefonu komórkowego, jest dla wielu kolejnym „wielkim nieznanym”.