Welcome Festival w mediach społecznościowych - zwycięzcy konkursu

Welcome Festival w mediach społecznościowych - zwycięzcy konkursu

Brief for Poland / Eventy

Welcome Festival 2013 - Pierwszy Międzynarodowy Festiwal Marketingu Miejsc już się zakończył. Przypomnijmy, że przez dwa festiwalowe dni trwał konkurs na największą aktywność w mediach społecznościowych. Zadaniem uczestników było zamieszczanie treści związanych z festiwalem. Nagrodą w konkursie jest roczna prenumerata magazynu "Brief".

-

Poniżej zamieszczamy listę zwycięzców, których wpisy - oznaczone hashtagiem #welcomefestival - miały największy wpływ społecznościowy:

- Adam Szprot

- Monika Czaplicka

- Anna Korzeniewska

- Artur Jabłoński

- Monika Nowak-Luty

Zwycięzcom dziękujemy za zaangażowanie i gratulujemy wygranej. W sprawie szczegółów związanych z nagrodą będziemy kontaktować się indywidualnie.

Poniżej przedstawiamy wybrane wpisy. Warto podkreślić, że większość z nich pochodziła z Twittera. Narzędzie do monitoringu i analizy udostępnił Brand24

 

Gdańsk Welcome Festiwal

Skandia Welcome Festival

Malwina Nowak-Luty Welcome Festival

Artur Zabłocki Welcome Festival

Adam Szprot Welcome Festival

Artur Jabłoński Welcome Festival

 

Zobacz inne polecane artykuły

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Brief.pl / Aktualności

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?
Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Gadżety reklamowe podbijają rynek. Jakie produkty są najczęściej wybierane przez firmy jako upominki dla klientów? Które z nich cieszą obdarowanych, a które są wyrzucane niemal od razu po otrzymaniu? I wreszcie - jakie cechy powinien mieć trafiony gadżet?

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Brief.pl / Wiedza

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku
5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Algorytmy wyszukiwarki Google aktualizowane są nawet kilkaset razy w ciągu roku. Nic więc dziwnego, że nadążenie za zmianami bywa trudne, nawet dla dobrego specjalisty SEO, a to, co sprawdzało się jeszcze pół roku temu, obecnie może być traktowane co najwyżej jako mit. Przekonaj się, jakie działania pozycjonujące mają sens na dziś, a które lepiej odpuścić.

Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar

Brief.pl / Aktualności

Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar
Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar

Zbierają dane o użytkownikach sieci w 187 państwach, a ich autorska platforma DMP – OnAudience.com - przetwarza już ponad 3 mld profili internautów. Pokornie przyznają, że nie monitorują jeszcze aktywności sieciowej mieszkańców San Escobar, ale i tu obiecują rychłą poprawę. Warszawska spółka Cloud Technologies swój biznes zaczynała jako start-up w garażu, dziś po 6 latach działalności ma pozycję polskiego lidera analityki Big Data, posiadającego największą hurtownię danych w Europie. W tym roku spółka planuje opuścić NewConnect na rzecz głównego parkietu GPW.