Kolejne prezentacje Welcome Festivalu - relacja na żywo (godz. 17.20)

Kolejne prezentacje Welcome Festivalu - relacja na żywo (godz. 17.20)

Brief for Poland / Aktualności

Poniżej relacja zdjęciowa z kolejnych prezentacji, które mieliśmy okazję obejrzeć podczas drugiego dnia Welcome Festivalu 2013. Jedną z nich, zatytułowaną "Projekt wspólnej wizualizacji z regionalnymi organizacjami turystycznymi", przedstawiła Barbara Tutak, wicedyrektor planowania marketingowego, Polska Organizacja Turystyczna.

-

Na zdjęciu powyżej - Barbara Tutak, wicedyrektor planowania marketingowego, Polska Organizacja Turystyczna. Poniżej - prezentacja "Nowa koncepcja brandingu turystycznego Republiki Czeskiej" przygotowana przez Marka Mraza, ČCCR – CzechTourism.

Marek Mraz, Czechy

Kolejną prezentację "Tour de Pologne, czyli o tym, jak skutecznie promować kraj poprzez sport" przygotował Czesław Lang, dyrektor Tour de Pologne, Lang Team.

Czesław Lang

Przedostatnim punktem programu tegorocznego Welcome Festivalu była Debata prezydencka: Miasta i regiony wobec trudniejszego pozyskiwania pieniędzy. Hamulec rozwoju czy katalizator kreatywnych i innowacyjnych projektów? Uczestniczyli w niej: Katarzyna Sobierajska, wiceminister, Ministerstwo Sportu i Turystyki; Joanna Cichocka-Gula, wiceprezydent Sopotu; Wojciech Szczurek, prezydent Gdyni; Przemysław Ślusarski, wiceprezydent Grudziądza; Zbigniew Rasielewski, wiceprezydent Torunia.

Debata prezydencka, Welcome Festival

Debata prezydencka, Welcome Festival

 

Zobacz inne polecane artykuły

Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production

Brief.pl / Ludzie

Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production
Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production

Czym jest branded content? Którym markom czy branżom działania branded contentowe przynieść mogą szczególną korzyść? O stosunkowo młodym trendzie, który w najbliższym czasie może zrewolucjonizować komunikację marketingową marek rozmawiamy z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production.