Kolejne prezentacje Welcome Festivalu - relacja na żywo (godz. 17.20)

Kolejne prezentacje Welcome Festivalu - relacja na żywo (godz. 17.20)

Brief for Poland / Aktualności

Poniżej relacja zdjęciowa z kolejnych prezentacji, które mieliśmy okazję obejrzeć podczas drugiego dnia Welcome Festivalu 2013. Jedną z nich, zatytułowaną "Projekt wspólnej wizualizacji z regionalnymi organizacjami turystycznymi", przedstawiła Barbara Tutak, wicedyrektor planowania marketingowego, Polska Organizacja Turystyczna.

-

Na zdjęciu powyżej - Barbara Tutak, wicedyrektor planowania marketingowego, Polska Organizacja Turystyczna. Poniżej - prezentacja "Nowa koncepcja brandingu turystycznego Republiki Czeskiej" przygotowana przez Marka Mraza, ČCCR – CzechTourism.

Marek Mraz, Czechy

Kolejną prezentację "Tour de Pologne, czyli o tym, jak skutecznie promować kraj poprzez sport" przygotował Czesław Lang, dyrektor Tour de Pologne, Lang Team.

Czesław Lang

Przedostatnim punktem programu tegorocznego Welcome Festivalu była Debata prezydencka: Miasta i regiony wobec trudniejszego pozyskiwania pieniędzy. Hamulec rozwoju czy katalizator kreatywnych i innowacyjnych projektów? Uczestniczyli w niej: Katarzyna Sobierajska, wiceminister, Ministerstwo Sportu i Turystyki; Joanna Cichocka-Gula, wiceprezydent Sopotu; Wojciech Szczurek, prezydent Gdyni; Przemysław Ślusarski, wiceprezydent Grudziądza; Zbigniew Rasielewski, wiceprezydent Torunia.

Debata prezydencka, Welcome Festival

Debata prezydencka, Welcome Festival

 

Zobacz inne polecane artykuły

Jak używać hashtagów?

Brief.pl / Aktualności

Jak używać hashtagów?
Jak używać hashtagów?

Hashtagi królują zarówno na Instagramie jak i na Twitterze. Niby każdy wie o co z nimi chodzi, ale czy każdy z nas używa ich poprawnie? Poniżej znajdziesz kilka wskazówek jak je wykorzystać w swoich działaniach w social media aby zwiększyć zasięg publikowanych treści.

Wychowaj sobie konsumenta

Magazyn / Aktualności

Wychowaj sobie konsumenta
Wychowaj sobie konsumenta

Jak zbudować pozycję eksperta w umysłach konsumentów? Jak uskutecznić proces generowania leadów i wzbudzić zainteresowanie marką? W strategii content marketingowej warto znaleźć miejsce na white paper, czyli...? Mowa o użytecznej treści z górnej półki.

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

Brief.pl / Aktualności

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube
YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

YouTube ogłasza listę reklam, które w 2016 r. zdobyły największą popularność wśród użytkowników z Polski, jak i całej Europy. 10 filmów tylko z polskiego zestawienia zanotowało ponad 100 lat łącznego czasu oglądania. Niekwestionowanym zwycięzcą rodzimego rankingu jest Allegro - zajęło wszystkie trzy miejsca na podium z wideo: Czego szukasz w Święta? | English for beginners, które znalazło się również w europejskim podsumowaniu, Legendy Polskie. Film TWARDOWSKY 2.0. Allegro oraz Legendy Polskie. Film Operacja Bazyliszek. Allegro. Na listę trafiła także kolejna część sagi o polskich legendach, czyli Legendy Polskie. Film Jaga. Allegro, plasując się na piątej pozycji.