Marcin Herra, prezes PL.2012+ o Stadionie Narodowym - relacja na żywo (godz. 16.55)

Brief for Poland / Aktualności

Dzisiaj, w drugim dniu Welcome Festivalu, mieliśmy też okazję obejrzeć prezentację Marcina Herry, prezesa PL.2012+ zatytułowaną: "Stadion Narodowy w Warszawie - miejsce ma znaczenie". W tej chwili to najpopularniejsze miejsce w Polsce, biorąc pod uwagę liczbę odwiedzających.

-

Okazuje się, że od 1 stycznia do 25 czerwca 2013, Stadion odwiedziły 705 293 osoby. Z kolei łącznie od otwarcia - zatem także z uczestnikami Euro 2012 - pojawiło się w tym miejscu 1,5 mln osób. Marcin Herra uspokoił sceptyków, którzy nie do końca wierzyli, że stadion będzie tętnił życiem.

Opowiadał o likwidacji ogrodzenia wokół obiektu, które symbolicznie uczyniło stadion bardziej dostępnym dla mieszkańców i turystów. Zaprezentował też konkretne plany rozwoju, które - jeśli realizowane systematycznie - mają już wkrótce być źródłem satysfakcjonujących przychodów.

- W tym roku podpisaliśmy umowy na 100 konferencji (...) w planach mamy powyżej 400 wydarzeń na rok - mówi Marcin Herra, prezes PL.2012+.

Marcin Herra, prezes PL.2012+, Stadion Narodowy

Marcin Herra, prezes PL.2012+, Stadion Narodowy

Marcin Herra, prezes PL.2012+, Stadion Narodowy

Po prelekcji Marcina Herry głos zabrał Daniel Garcia, technical and event director, Commerzbank Arena, którego prezentacja zatytułowana była: "Doświadczenia w budowie marki areny wielofunkcyjnej".

Daniel Garcia, technical and event director, Commerzbank Arena

Daniel Garcia, technical and event director, Commerzbank Arena

Daniel Garcia, technical and event director, Commerzbank Arena

 

Doświadczenia w budowie marki areny wielofunkcyjnej

Zobacz inne polecane artykuły

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Brief.pl / Aktualności

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?
Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Gadżety reklamowe podbijają rynek. Jakie produkty są najczęściej wybierane przez firmy jako upominki dla klientów? Które z nich cieszą obdarowanych, a które są wyrzucane niemal od razu po otrzymaniu? I wreszcie - jakie cechy powinien mieć trafiony gadżet?

Strategia promocji czy strategia jakości? W co warto inwestować?

Brief.pl / Aktualności

Strategia promocji czy strategia jakości? W co warto inwestować?
Strategia promocji czy strategia jakości? W co warto inwestować?

W dzisiejszych czasach bardzo popularna jest strategia promocji, wchodząc do sklepu jesteśmy z każdej półki atakowani promocjami cenowymi. Okazuje się jednak, że promocje w dłuższej perspektywie przynoszą pyrrusowe zwycięstwa. W co zatem warto zainwestować, co jest driverem zakupowym, którym kieruje się coraz więcej klientów?

Telekomunikacja stoi na progu kolejnej rewolucji, która zmieni życie Polaków

Brief.pl / Aktualności

Telekomunikacja stoi na progu kolejnej rewolucji, która zmieni życie Polaków
Telekomunikacja stoi na progu kolejnej rewolucji, która zmieni życie Polaków

Rozwój technologiczny, który z roku na rok nabiera tempa, coraz bardziej wpływa na życie każdego z nas. Zgodnie z tegorocznym raportem firmy doradczej Deloitte „TMT Predictions” na progu kolejnej rewolucji stoi telekomunikacja, której napędem będą m.in. sieć piątej generacji (5G), beacony oraz technologie biometryczne. Polska w tych aspektach już dziś nie ustępuje rynkom światowym. Jak wynika z badania Deloitte aż 57 proc. dorosłych użytkowników telefonów komórkowych w Polsce korzysta już z 4G/LTE, a 31 proc. nieposiadających takiej usługi w ciągu najbliższych dwunastu miesięcy chce z niej skorzystać. Beneficjentem kolejnej fali zmian w telekomunikacji będą też polskie firmy technologiczne, specjalizujące się w świadczeniu obsługi IT-as-a-service i działające na rynku beaconów.