Marcin Herra, prezes PL.2012+ o Stadionie Narodowym - relacja na żywo (godz. 16.55)

Brief for Poland / Aktualności

Dzisiaj, w drugim dniu Welcome Festivalu, mieliśmy też okazję obejrzeć prezentację Marcina Herry, prezesa PL.2012+ zatytułowaną: "Stadion Narodowy w Warszawie - miejsce ma znaczenie". W tej chwili to najpopularniejsze miejsce w Polsce, biorąc pod uwagę liczbę odwiedzających.

-

Okazuje się, że od 1 stycznia do 25 czerwca 2013, Stadion odwiedziły 705 293 osoby. Z kolei łącznie od otwarcia - zatem także z uczestnikami Euro 2012 - pojawiło się w tym miejscu 1,5 mln osób. Marcin Herra uspokoił sceptyków, którzy nie do końca wierzyli, że stadion będzie tętnił życiem.

Opowiadał o likwidacji ogrodzenia wokół obiektu, które symbolicznie uczyniło stadion bardziej dostępnym dla mieszkańców i turystów. Zaprezentował też konkretne plany rozwoju, które - jeśli realizowane systematycznie - mają już wkrótce być źródłem satysfakcjonujących przychodów.

- W tym roku podpisaliśmy umowy na 100 konferencji (...) w planach mamy powyżej 400 wydarzeń na rok - mówi Marcin Herra, prezes PL.2012+.

Marcin Herra, prezes PL.2012+, Stadion Narodowy

Marcin Herra, prezes PL.2012+, Stadion Narodowy

Marcin Herra, prezes PL.2012+, Stadion Narodowy

Po prelekcji Marcina Herry głos zabrał Daniel Garcia, technical and event director, Commerzbank Arena, którego prezentacja zatytułowana była: "Doświadczenia w budowie marki areny wielofunkcyjnej".

Daniel Garcia, technical and event director, Commerzbank Arena

Daniel Garcia, technical and event director, Commerzbank Arena

Daniel Garcia, technical and event director, Commerzbank Arena

 

Doświadczenia w budowie marki areny wielofunkcyjnej

Zobacz inne polecane artykuły

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Brief.pl / Inspiracje

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016
Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Wzruszają, bawią i wprowadzają nas w świąteczną atmosferę. Marki, przygotowując swoje przedświąteczne kampanie, prześcigają się w pomysłach na oryginalne, ale utrzymane w grudniowym klimacie kampanie. Postanowiliśmy sprawdzić, które z nich w tym roku najlepiej poradziły sobie z tym zadaniem.

Warszawski car sharing dla osób prywatnych

Brief.pl / Aktualności

Warszawski car sharing dla osób prywatnych
Warszawski car sharing dla osób prywatnych

4Mobility, po uruchomieniu usługi car sharingu, czyli auta na minuty dla klientów biznesowych, rozszerza swoją ofertę na użytkowników prywatnych, a tym samym sprawia, że Warszawa dołącza do grona miast z car sharingiem dostępnym dla każdego. Od teraz osoby zainteresowane skorzystaniem z usługi mogą w prosty sposób zarezerwować wybrany pojazd. Samochód można odebrać w jednej z 20 baz na terenie miasta, otwierając go smartfonem.