Marcin Herra, prezes PL.2012+ o Stadionie Narodowym - relacja na żywo (godz. 16.55)

Brief for Poland / Aktualności

Dzisiaj, w drugim dniu Welcome Festivalu, mieliśmy też okazję obejrzeć prezentację Marcina Herry, prezesa PL.2012+ zatytułowaną: "Stadion Narodowy w Warszawie - miejsce ma znaczenie". W tej chwili to najpopularniejsze miejsce w Polsce, biorąc pod uwagę liczbę odwiedzających.

-

Okazuje się, że od 1 stycznia do 25 czerwca 2013, Stadion odwiedziły 705 293 osoby. Z kolei łącznie od otwarcia - zatem także z uczestnikami Euro 2012 - pojawiło się w tym miejscu 1,5 mln osób. Marcin Herra uspokoił sceptyków, którzy nie do końca wierzyli, że stadion będzie tętnił życiem.

Opowiadał o likwidacji ogrodzenia wokół obiektu, które symbolicznie uczyniło stadion bardziej dostępnym dla mieszkańców i turystów. Zaprezentował też konkretne plany rozwoju, które - jeśli realizowane systematycznie - mają już wkrótce być źródłem satysfakcjonujących przychodów.

- W tym roku podpisaliśmy umowy na 100 konferencji (...) w planach mamy powyżej 400 wydarzeń na rok - mówi Marcin Herra, prezes PL.2012+.

Marcin Herra, prezes PL.2012+, Stadion Narodowy

Marcin Herra, prezes PL.2012+, Stadion Narodowy

Marcin Herra, prezes PL.2012+, Stadion Narodowy

Po prelekcji Marcina Herry głos zabrał Daniel Garcia, technical and event director, Commerzbank Arena, którego prezentacja zatytułowana była: "Doświadczenia w budowie marki areny wielofunkcyjnej".

Daniel Garcia, technical and event director, Commerzbank Arena

Daniel Garcia, technical and event director, Commerzbank Arena

Daniel Garcia, technical and event director, Commerzbank Arena

 

Doświadczenia w budowie marki areny wielofunkcyjnej

Zobacz inne polecane artykuły

Jak używać hashtagów?

Brief.pl / Aktualności

Jak używać hashtagów?
Jak używać hashtagów?

Hashtagi królują zarówno na Instagramie jak i na Twitterze. Niby każdy wie o co z nimi chodzi, ale czy każdy z nas używa ich poprawnie? Poniżej znajdziesz kilka wskazówek jak je wykorzystać w swoich działaniach w social media aby zwiększyć zasięg publikowanych treści.

Wychowaj sobie konsumenta

Magazyn / Aktualności

Wychowaj sobie konsumenta
Wychowaj sobie konsumenta

Jak zbudować pozycję eksperta w umysłach konsumentów? Jak uskutecznić proces generowania leadów i wzbudzić zainteresowanie marką? W strategii content marketingowej warto znaleźć miejsce na white paper, czyli...? Mowa o użytecznej treści z górnej półki.

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

Brief.pl / Aktualności

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube
YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

YouTube ogłasza listę reklam, które w 2016 r. zdobyły największą popularność wśród użytkowników z Polski, jak i całej Europy. 10 filmów tylko z polskiego zestawienia zanotowało ponad 100 lat łącznego czasu oglądania. Niekwestionowanym zwycięzcą rodzimego rankingu jest Allegro - zajęło wszystkie trzy miejsca na podium z wideo: Czego szukasz w Święta? | English for beginners, które znalazło się również w europejskim podsumowaniu, Legendy Polskie. Film TWARDOWSKY 2.0. Allegro oraz Legendy Polskie. Film Operacja Bazyliszek. Allegro. Na listę trafiła także kolejna część sagi o polskich legendach, czyli Legendy Polskie. Film Jaga. Allegro, plasując się na piątej pozycji.