Marcin Herra, prezes PL.2012+ o Stadionie Narodowym - relacja na żywo (godz. 16.55)

Brief for Poland / Aktualności

Dzisiaj, w drugim dniu Welcome Festivalu, mieliśmy też okazję obejrzeć prezentację Marcina Herry, prezesa PL.2012+ zatytułowaną: "Stadion Narodowy w Warszawie - miejsce ma znaczenie". W tej chwili to najpopularniejsze miejsce w Polsce, biorąc pod uwagę liczbę odwiedzających.

-

Okazuje się, że od 1 stycznia do 25 czerwca 2013, Stadion odwiedziły 705 293 osoby. Z kolei łącznie od otwarcia - zatem także z uczestnikami Euro 2012 - pojawiło się w tym miejscu 1,5 mln osób. Marcin Herra uspokoił sceptyków, którzy nie do końca wierzyli, że stadion będzie tętnił życiem.

Opowiadał o likwidacji ogrodzenia wokół obiektu, które symbolicznie uczyniło stadion bardziej dostępnym dla mieszkańców i turystów. Zaprezentował też konkretne plany rozwoju, które - jeśli realizowane systematycznie - mają już wkrótce być źródłem satysfakcjonujących przychodów.

- W tym roku podpisaliśmy umowy na 100 konferencji (...) w planach mamy powyżej 400 wydarzeń na rok - mówi Marcin Herra, prezes PL.2012+.

Marcin Herra, prezes PL.2012+, Stadion Narodowy

Marcin Herra, prezes PL.2012+, Stadion Narodowy

Marcin Herra, prezes PL.2012+, Stadion Narodowy

Po prelekcji Marcina Herry głos zabrał Daniel Garcia, technical and event director, Commerzbank Arena, którego prezentacja zatytułowana była: "Doświadczenia w budowie marki areny wielofunkcyjnej".

Daniel Garcia, technical and event director, Commerzbank Arena

Daniel Garcia, technical and event director, Commerzbank Arena

Daniel Garcia, technical and event director, Commerzbank Arena

 

Doświadczenia w budowie marki areny wielofunkcyjnej

Zobacz inne polecane artykuły

Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland

Brief.pl / Ludzie

Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland
Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland

Czy istnieje dobry moment na odpalenie własnego biznesu? Jak w kontekście wszechobecnych startupów rysuje się przyszłość korporacji? Jaka jest świadomość siły małych i średnich przedsiębiorców w Polsce? W ramach cyklu wywiadów przedstawiającego Kapitułę 7. edycji 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie rozmawiamy z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland.