wp - grudzien 2016

Welcome Festival 2013 - trwają kolejne prezentacje - relacja na żywo (godz. 13.05)

Welcome Festival 2013 - trwają kolejne prezentacje - relacja na żywo (godz. 13.05)

Brief for Poland / Aktualności

Trwa właśnie drugi dzień Welcome Festivalu. W dzisiejszym programie przewidziano dziewięć prezentacji i dwie debaty. W tej chwili mamy za sobą wystąpienie Bartosza Mielczarskiego z firmy Atmedia pt.: "Jak skutecznie wybić się z telewizyjnego clutteru?"

-

Poniżej na zdjęciu: Bartosz Mielczarski, senior sales executive, Atmedia

Bartosz Mielczarski

Zakończyła się też prezentacja "Jak nowe technologie zmieniają oblicze mediów", którą prowadził  Piotr Adamczyk, mobile and emerging platforms manager, MEC (zdjęcie poniżej).

Piotr Adamczyk

Za sobą mamy też wystąpienie Artura Jabłońskiego, creative and PR managera, MSU Publishing, zatytułowane "Powiedz o mnie innym, czyli geolokalizacja w promocji miast i miejsc" (zdjęcie poniżej).

Artur Jabłoński

W tej chwili dobiega końca prelekcja "Outdoor w promocji miast i regionów" prowadzona przez Annę Grygorcewicz, regional account managera, Clear Channel Poland (zdjęcie poniżej).

Anna Grygorcewicz

Anna Grygorcewicz

 

Zobacz inne polecane artykuły

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Brief.pl / Inspiracje

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016
Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Wzruszają, bawią i wprowadzają nas w świąteczną atmosferę. Marki, przygotowując swoje przedświąteczne kampanie, prześcigają się w pomysłach na oryginalne, ale utrzymane w grudniowym klimacie kampanie. Postanowiliśmy sprawdzić, które z nich w tym roku najlepiej poradziły sobie z tym zadaniem.

Warszawski car sharing dla osób prywatnych

Brief.pl / Aktualności

Warszawski car sharing dla osób prywatnych
Warszawski car sharing dla osób prywatnych

4Mobility, po uruchomieniu usługi car sharingu, czyli auta na minuty dla klientów biznesowych, rozszerza swoją ofertę na użytkowników prywatnych, a tym samym sprawia, że Warszawa dołącza do grona miast z car sharingiem dostępnym dla każdego. Od teraz osoby zainteresowane skorzystaniem z usługi mogą w prosty sposób zarezerwować wybrany pojazd. Samochód można odebrać w jednej z 20 baz na terenie miasta, otwierając go smartfonem.