Welcome Festival 2013 - trwają kolejne prezentacje - relacja na żywo (godz. 13.05)

Welcome Festival 2013 - trwają kolejne prezentacje - relacja na żywo (godz. 13.05)

Brief for Poland / Aktualności

Trwa właśnie drugi dzień Welcome Festivalu. W dzisiejszym programie przewidziano dziewięć prezentacji i dwie debaty. W tej chwili mamy za sobą wystąpienie Bartosza Mielczarskiego z firmy Atmedia pt.: "Jak skutecznie wybić się z telewizyjnego clutteru?"

-

Poniżej na zdjęciu: Bartosz Mielczarski, senior sales executive, Atmedia

Bartosz Mielczarski

Zakończyła się też prezentacja "Jak nowe technologie zmieniają oblicze mediów", którą prowadził  Piotr Adamczyk, mobile and emerging platforms manager, MEC (zdjęcie poniżej).

Piotr Adamczyk

Za sobą mamy też wystąpienie Artura Jabłońskiego, creative and PR managera, MSU Publishing, zatytułowane "Powiedz o mnie innym, czyli geolokalizacja w promocji miast i miejsc" (zdjęcie poniżej).

Artur Jabłoński

W tej chwili dobiega końca prelekcja "Outdoor w promocji miast i regionów" prowadzona przez Annę Grygorcewicz, regional account managera, Clear Channel Poland (zdjęcie poniżej).

Anna Grygorcewicz

Anna Grygorcewicz

 

Zobacz inne polecane artykuły

Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production

Brief.pl / Ludzie

Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production
Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production

Czym jest branded content? Którym markom czy branżom działania branded contentowe przynieść mogą szczególną korzyść? O stosunkowo młodym trendzie, który w najbliższym czasie może zrewolucjonizować komunikację marketingową marek rozmawiamy z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production.

Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland

Brief.pl / Ludzie

Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland
Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland

Czy istnieje dobry moment na odpalenie własnego biznesu? Jak w kontekście wszechobecnych startupów rysuje się przyszłość korporacji? Jaka jest świadomość siły małych i średnich przedsiębiorców w Polsce? W ramach cyklu wywiadów przedstawiającego Kapitułę 7. edycji 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie rozmawiamy z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland.