Welcome Festival 2013 - trwają kolejne prezentacje - relacja na żywo (godz. 13.05)

Welcome Festival 2013 - trwają kolejne prezentacje - relacja na żywo (godz. 13.05)

Brief for Poland / Aktualności

Trwa właśnie drugi dzień Welcome Festivalu. W dzisiejszym programie przewidziano dziewięć prezentacji i dwie debaty. W tej chwili mamy za sobą wystąpienie Bartosza Mielczarskiego z firmy Atmedia pt.: "Jak skutecznie wybić się z telewizyjnego clutteru?"

-

Poniżej na zdjęciu: Bartosz Mielczarski, senior sales executive, Atmedia

Bartosz Mielczarski

Zakończyła się też prezentacja "Jak nowe technologie zmieniają oblicze mediów", którą prowadził  Piotr Adamczyk, mobile and emerging platforms manager, MEC (zdjęcie poniżej).

Piotr Adamczyk

Za sobą mamy też wystąpienie Artura Jabłońskiego, creative and PR managera, MSU Publishing, zatytułowane "Powiedz o mnie innym, czyli geolokalizacja w promocji miast i miejsc" (zdjęcie poniżej).

Artur Jabłoński

W tej chwili dobiega końca prelekcja "Outdoor w promocji miast i regionów" prowadzona przez Annę Grygorcewicz, regional account managera, Clear Channel Poland (zdjęcie poniżej).

Anna Grygorcewicz

Anna Grygorcewicz

 

Zobacz inne polecane artykuły

Okazje warte milion(y)

Brief.pl / Aktualności

Okazje warte milion(y)
Okazje warte milion(y)

Ile razy zdarzyło Ci się z żalem odrzucić atrakcyjną promocję, bo była to „oferta dla dwojga”, albo należało „podzielić się nią z przyjaciółmi”? Marcinowi i Adrianowi, dwóm studentom z Gniezna także przytrafiło się to nie raz i dlatego założyli serwis NaSpółę.pl. Młody, funkcjonujący od kilku miesięcy startup docenili inwestorzy, zasilając go okrągłym milionem złotych.

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Brief.pl / Wiedza

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku
5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Algorytmy wyszukiwarki Google aktualizowane są nawet kilkaset razy w ciągu roku. Nic więc dziwnego, że nadążenie za zmianami bywa trudne, nawet dla dobrego specjalisty SEO, a to, co sprawdzało się jeszcze pół roku temu, obecnie może być traktowane co najwyżej jako mit. Przekonaj się, jakie działania pozycjonujące mają sens na dziś, a które lepiej odpuścić.

Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar

Brief.pl / Aktualności

Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar
Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar

Zbierają dane o użytkownikach sieci w 187 państwach, a ich autorska platforma DMP – OnAudience.com - przetwarza już ponad 3 mld profili internautów. Pokornie przyznają, że nie monitorują jeszcze aktywności sieciowej mieszkańców San Escobar, ale i tu obiecują rychłą poprawę. Warszawska spółka Cloud Technologies swój biznes zaczynała jako start-up w garażu, dziś po 6 latach działalności ma pozycję polskiego lidera analityki Big Data, posiadającego największą hurtownię danych w Europie. W tym roku spółka planuje opuścić NewConnect na rzecz głównego parkietu GPW.