Welcome Festival 2013 - trwają kolejne prezentacje - relacja na żywo (godz. 13.05)

Welcome Festival 2013 - trwają kolejne prezentacje - relacja na żywo (godz. 13.05)

Brief for Poland / Aktualności

Trwa właśnie drugi dzień Welcome Festivalu. W dzisiejszym programie przewidziano dziewięć prezentacji i dwie debaty. W tej chwili mamy za sobą wystąpienie Bartosza Mielczarskiego z firmy Atmedia pt.: "Jak skutecznie wybić się z telewizyjnego clutteru?"

-

Poniżej na zdjęciu: Bartosz Mielczarski, senior sales executive, Atmedia

Bartosz Mielczarski

Zakończyła się też prezentacja "Jak nowe technologie zmieniają oblicze mediów", którą prowadził  Piotr Adamczyk, mobile and emerging platforms manager, MEC (zdjęcie poniżej).

Piotr Adamczyk

Za sobą mamy też wystąpienie Artura Jabłońskiego, creative and PR managera, MSU Publishing, zatytułowane "Powiedz o mnie innym, czyli geolokalizacja w promocji miast i miejsc" (zdjęcie poniżej).

Artur Jabłoński

W tej chwili dobiega końca prelekcja "Outdoor w promocji miast i regionów" prowadzona przez Annę Grygorcewicz, regional account managera, Clear Channel Poland (zdjęcie poniżej).

Anna Grygorcewicz

Anna Grygorcewicz

 

Zobacz inne polecane artykuły

GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!

Brief.pl / Aktualności

GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!
GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!

Już w ten czwartek o godzinie 14.30 na Facebooku Business in Brief rusza transmisja live z wyjątkowego wydarzenia, jakie przygotowaliśmy dla Was wspólnie z partnerami. Jeśli spodziewacie się nudnych prezentacji, przydługich paneli, straconego czasu... pozwólcie, że Was zaskoczymy.

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Brief.pl / Aktualności

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster
YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Z każdym rokiem rośnie rola treści wideo, co przekłada się na wzrost popularności YouTuberów. Potencjał ten dostrzegają firmy, stawiając na współpracę z Vlogerami. Których z nich ma największy potencjał reklamowy? W analizie przygotowanej przez „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów” podsumowano obecność medialną 100 najpopularniejszych pod względem liczby subskrybentów polskich YouTuberów. Raport dotyczy 2016 roku.

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Brief.pl / Aktualności

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości
5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Długie, mroźne miesiące zimy dają się nam we znaki, rozbudzając tym samym pragnienie zmiany, zieleni i kolorów. Tak też powinny wyglądać newslettery – świeżo i słonecznie. Marketerzy, jako ci, którzy zawsze podążają nie tylko za panującymi w branży trendami, ale także za potrzebami odbiorców, powinni włączyć do komunikacji te elementy, których odbiorcy w tym okresie szczególnie łakną.