Rozpoczynamy drugi dzień Welcome Festivalu 2013 - relacja na żywo (godz. 11.40)

Rozpoczynamy drugi dzień Welcome Festivalu 2013 - relacja na żywo (godz. 11.40)

Brief for Poland / Aktualności

Rozpoczynamy właśnie drugi dzień festiwalu. Gości powitał Grzegorz Kiszluk, redaktor naczelny magazynu "Brief". Przypomniał on, że Welcome Festival to impreza, dzięki której możemy dowiedzieć się, jak tworzyć produkty i miejsca, które przyciągają turystów, inwestorów i talenty. Niektórzy zapraszają ekspertów i teoretyków marketingu miejsc - my stawiamy na praktyków, którzy opowiadają, jak to robić i podają własne przykłady.

-

Grzegorz Kiszluk oddał głos Arturowi Roguskiemu, dyrektorowi ds. rozwoju mediów elektronicznych, magazyn "Brief", który opowiedział o tym, "Jak wykorzystać media społecznościowe w kształtowaniu wizerunku miast i regionów wśród młodych ludzi".

Artur Roguski

Artur Roguski

Artur Roguski

 

Zobacz inne polecane artykuły

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

Brief.pl / Aktualności

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery
Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

W jaki sposób sponsoring telewizyjny przekłada się na sprzedaż e-commerce? Czy pogłoski o śmierci telewizji są przesadzone? O tych i innych aspektach telewizji XXI wieku podczas tegorocznej konferencji tvday rozmawialiśmy z Jackiem Szymczykiem, ad sales director Discovery w Polsce.

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Brief.pl / Aktualności

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster
YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Z każdym rokiem rośnie rola treści wideo, co przekłada się na wzrost popularności YouTuberów. Potencjał ten dostrzegają firmy, stawiając na współpracę z Vlogerami. Których z nich ma największy potencjał reklamowy? W analizie przygotowanej przez „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów” podsumowano obecność medialną 100 najpopularniejszych pod względem liczby subskrybentów polskich YouTuberów. Raport dotyczy 2016 roku.