Rozpoczynamy drugi dzień Welcome Festivalu 2013 - relacja na żywo (godz. 11.40)

Rozpoczynamy drugi dzień Welcome Festivalu 2013 - relacja na żywo (godz. 11.40)

Brief for Poland / Aktualności

Rozpoczynamy właśnie drugi dzień festiwalu. Gości powitał Grzegorz Kiszluk, redaktor naczelny magazynu "Brief". Przypomniał on, że Welcome Festival to impreza, dzięki której możemy dowiedzieć się, jak tworzyć produkty i miejsca, które przyciągają turystów, inwestorów i talenty. Niektórzy zapraszają ekspertów i teoretyków marketingu miejsc - my stawiamy na praktyków, którzy opowiadają, jak to robić i podają własne przykłady.

-

Grzegorz Kiszluk oddał głos Arturowi Roguskiemu, dyrektorowi ds. rozwoju mediów elektronicznych, magazyn "Brief", który opowiedział o tym, "Jak wykorzystać media społecznościowe w kształtowaniu wizerunku miast i regionów wśród młodych ludzi".

Artur Roguski

Artur Roguski

Artur Roguski

 

Zobacz inne polecane artykuły

Jak używać hashtagów?

Brief.pl / Aktualności

Jak używać hashtagów?
Jak używać hashtagów?

Hashtagi królują zarówno na Instagramie jak i na Twitterze. Niby każdy wie o co z nimi chodzi, ale czy każdy z nas używa ich poprawnie? Poniżej znajdziesz kilka wskazówek jak je wykorzystać w swoich działaniach w social media aby zwiększyć zasięg publikowanych treści.

Wychowaj sobie konsumenta

Magazyn / Aktualności

Wychowaj sobie konsumenta
Wychowaj sobie konsumenta

Jak zbudować pozycję eksperta w umysłach konsumentów? Jak uskutecznić proces generowania leadów i wzbudzić zainteresowanie marką? W strategii content marketingowej warto znaleźć miejsce na white paper, czyli...? Mowa o użytecznej treści z górnej półki.

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

Brief.pl / Aktualności

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube
YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

YouTube ogłasza listę reklam, które w 2016 r. zdobyły największą popularność wśród użytkowników z Polski, jak i całej Europy. 10 filmów tylko z polskiego zestawienia zanotowało ponad 100 lat łącznego czasu oglądania. Niekwestionowanym zwycięzcą rodzimego rankingu jest Allegro - zajęło wszystkie trzy miejsca na podium z wideo: Czego szukasz w Święta? | English for beginners, które znalazło się również w europejskim podsumowaniu, Legendy Polskie. Film TWARDOWSKY 2.0. Allegro oraz Legendy Polskie. Film Operacja Bazyliszek. Allegro. Na listę trafiła także kolejna część sagi o polskich legendach, czyli Legendy Polskie. Film Jaga. Allegro, plasując się na piątej pozycji.